БАБА МАРТА БЪРЗАЛА
Баба Марта бързала,
Мартенички вързала:
Морави, зелени,
Бели и червени:



Колеги-мотористи
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Честита Баба Марта на колегите на две и четири колела (абе на кой, колкото има). Не знам как ги карате тези карбуратори, но вчера докато събудим един Хорнет от зимен сън беше голямо бутане. Около половин час родилни мъки, накрая пушеше като дизел 2-3 минути и се отпуши, палеше и от стартер. Другата седмица ще будя моята инжекция, да видим там какво ще е положението 

- ilkomotor
- Мнения: 640
- Регистриран на: Пет 14 юли 2006 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
на първо палене след зима,винаги е тежко ..влагата и студа объркват много карбурацията и свещите!! при инжекцийте е по друго.. 

- al_volante
- Мнения: 76
- Регистриран на: Сря 12 авг 2009 21:10
- Автомобил: golf 3
- Двигател: afn 1996
- Местоположение: софия
Re: Колеги-мотористи
ilkomotor написа:на първо палене след зима,винаги е тежко ..влагата и студа объркват много карбурацията и свещите!! при инжекцийте е по друго..
не и когато двигателя е в насипно състояние на топло в мазето


- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Има ли проблем ако карам с семи-слик задна и нормална предна гума?
п.с. аз не съм много сигурен дали предната (120/70/17) е семи-слик от серията D211 на Dunlob, но да питам. Защото ако мога да си карам само със заден семи-слик, ще е добре, защото предната гума ми е като нова...
Едит:
Някой виждал ли е къде продават такива наколенки:
http://www.motorco.biz/catalog/product_ ... s_id=43924
Че искам да ги пробвам дали ще мога да ги нося и в/у дънките за пролетта и без дънки за лятото.
Едит 2:
Днес направих гражданска за 1 година - 99.70, ако бях няколко години по-дърт щеше да ми е 80 лв. Става въпрос за 600cc, 2003 г. Утре будим звяра. Смяната на масла и филтри ми казаха, че е около 90-100 лв с труд и материали, като само 66 лв е за маслото.
п.с. аз не съм много сигурен дали предната (120/70/17) е семи-слик от серията D211 на Dunlob, но да питам. Защото ако мога да си карам само със заден семи-слик, ще е добре, защото предната гума ми е като нова...
Едит:
Някой виждал ли е къде продават такива наколенки:
http://www.motorco.biz/catalog/product_ ... s_id=43924
Че искам да ги пробвам дали ще мога да ги нося и в/у дънките за пролетта и без дънки за лятото.
Едит 2:
Днес направих гражданска за 1 година - 99.70, ако бях няколко години по-дърт щеше да ми е 80 лв. Става въпрос за 600cc, 2003 г. Утре будим звяра. Смяната на масла и филтри ми казаха, че е около 90-100 лв с труд и материали, като само 66 лв е за маслото.
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Колеги-мотористи
Kuncavia написа:Честита Баба Марта на колегите на две и четири колела (абе на кой, колкото има). Не знам как ги карате тези карбуратори, но вчера докато събудим един Хорнет от зимен сън беше голямо бутане. Около половин час родилни мъки, накрая пушеше като дизел 2-3 минути и се отпуши, палеше и от стартер. Другата седмица ще будя моята инжекция, да видим там какво ще е положението
Така е !Аз няколко дена да не паля миксера и имах проблеми.Говоря за поне- 5 .Сега вече си пали .Так ,че е нормално особено когато става дума за месеци.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Ебати фластарта, просто нямам думи
Ставам рано призори да си извадя мотора, да го запаля и да ходя да го обслужват. На контакт и часовника не светна, с бутанйе и там не стана :( Викам ще му дам ток, докато махна седалката ми се отели вола. Давам ток, запали, поработи 10 мин и го затворих седалката и вече се обличах да тръгвам и угасна... Айде на лов за акумулатори, цените беха кошмарни от 95 до 170 лв. В крайна сметка намерих един за 115, заредихме го, отидох да го слагам и за 2 мм не влезна кошницата
Магазина беше затворил и в понеделник ще се пробваме да го сменяме, просто толкова лошо пропиляна събота не съм имал
Модела на акумулатора според каталога на Varta е YTZ10S - BS, естествено заложих на китаеца защото Varta и Bosch бяха 170-150 лв. и издухах супата 




- TRAIANSKI
- Мнения: 248
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
- Автомобил: Golf mk3
- Двигател: 1.8 75 AAM
- Местоположение: Сливен (Праскова area)
Re: Колеги-мотористи
И моя Цбр400рр го отписвам със всеки изминал ден - Какво му стана - неможем да го запалим - Никога не е правил така - 2 месеца стоя от ноември и ...... Бахтън дет са вика :Д хахаха Карбураторите отворихме - ниваната направихме - че бяха кое както си иска - почистих ги - свещите обгорихме - телена четка и пак вътре - няма и няма - давам му ток от колата - че и неговия акумолатор умря нацяло.
- Burner_inc
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: Колеги-мотористи
Моят Хорнет си пали от раз без никакви драми от както му смених акумулатора. Вартата е супер
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Колеги-мотористи
Аз не бях палил 954-ката от 25 август, тогава махнах аку-то и я прибрах в гаража, никакви специални нинджа техники за зазимяване
На 27 декември (т.е около 4 месеца по-късно) само сложих акумулатора на мотора и докато му покажа ключа запали
Но е инжекция
Със скутеро видях малко повече зор, но нищо не съм свалял и чистил, просто му дадох ток от колата и с малко повече въртене стана работата и той не беше пален толкова време.
Януари продадох 954ката и сега се оглеждам за нов матор, мисля тоя сезон да съм в зелено



Януари продадох 954ката и сега се оглеждам за нов матор, мисля тоя сезон да съм в зелено

- TRAIANSKI
- Мнения: 248
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
- Автомобил: Golf mk3
- Двигател: 1.8 75 AAM
- Местоположение: Сливен (Праскова area)
Re: Колеги-мотористи
Днес му чух гласа на моя и разбрах къде е проблема :) На следващия слънчев следобед крбураторите пак са на операционната :)
Re: Колеги-мотористи
Kuncavia написа:Ебати фластарта, просто нямам думиСтавам рано призори да си извадя мотора, да го запаля и да ходя да го обслужват. На контакт и часовника не светна, с бутанйе и там не стана :( Викам ще му дам ток, докато махна седалката ми се отели вола. Давам ток, запали, поработи 10 мин и го затворих седалката и вече се обличах да тръгвам и угасна... Айде на лов за акумулатори, цените беха кошмарни от 95 до 170 лв. В крайна сметка намерих един за 115, заредихме го, отидох да го слагам и за 2 мм не влезна кошницата
Магазина беше затворил и в понеделник ще се пробваме да го сменяме, просто толкова лошо пропиляна събота не съм имал
Модела на акумулатора според каталога на Varta е YTZ10S - BS, естествено заложих на китаеца защото Varta и Bosch бяха 170-150 лв. и издухах супата
Колега какви са тия цени за акумулатори бе? Ти 120Аh ли купуваш?



Аз карам CB500, и купих акумулатор за 57 лева FIAMM, 9Аh 6м гаранция.
Пратих ти лично :)
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
За гадния CBR толкова. Акумулаторите са от 95 до 170 лв
Мисля че имаше едни супер китайски за 55 лв, но те и име с нямат. В крайна тръгна и ходихме на обслужване:
Масло Bel-Ray EXS - 4 литра - 106 лв.
Маслен филтър - 16 лв.
Смяна на задни накладки (накладките си ги имах)
Смяна на спирачна течност
Тотал: 140 лв.
Доста прилична цена според мен... Веднага ме приеха и за 30-40 минути бях готов. Другия месец ще го водя да му прегледат скоростите, че чат пат не влизат като хората.

Масло Bel-Ray EXS - 4 литра - 106 лв.
Маслен филтър - 16 лв.
Смяна на задни накладки (накладките си ги имах)
Смяна на спирачна течност
Тотал: 140 лв.
Доста прилична цена според мен... Веднага ме приеха и за 30-40 минути бях готов. Другия месец ще го водя да му прегледат скоростите, че чат пат не влизат като хората.
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Kuncavia написа:Акумулаторите са от .....
мой пост
Публикувано на: 24 Яну 2013 13:26
http://www.akumulatori.bg/ или http://www.kit93.com/ предоставят доста алтернативи според джоба и нуждата
ако някой има нужда .. имам 2 бр. YTZ10 за продаване .. единия 10лв. .. другия 30лв. за подробности на ЛС
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Колеги-мотористи
Kuncavia написа:За гадния CBR толкова. Акумулаторите са от 95 до 170 лвМисля че имаше едни супер китайски за 55 лв, но те и име с нямат. В крайна тръгна и ходихме на обслужване:
Масло Bel-Ray EXS - 4 литра - 106 лв.
Маслен филтър - 16 лв.
Смяна на задни накладки (накладките си ги имах)
Смяна на спирачна течност
Тотал: 140 лв.
Доста прилична цена според мен... Веднага ме приеха и за 30-40 минути бях готов. Другия месец ще го водя да му прегледат скоростите, че чат пат не влизат като хората.
може да е от маслото и аз едно кавазаки го бях писал за скорости защото изключваше и хъркаха, смених маслото и мотора заспа, тогава карах с мотул, сложих фукс и скоростите се оправиха

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта