Здравейте всички
Колата е ГОЛФ 4 АРЛ мотор. Проблема е следния : напоследък забелязвам, че трудно пали топъл. А студен си пали от раз. Има ли идея някой от какво може да е ?
Благодаря предварително



АРЛ мотор трудно пали топъл
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: АРЛ мотор трудно пали топъл
Ако още не е ремапвано ТДИ-то бягай бързо да ти го чипнат.
http://seat-bg.com/viewtopic.php?t=1048 ... 6c776b64d7
http://seat-bg.com/viewtopic.php?t=1048 ... 6c776b64d7
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: АРЛ мотор трудно пали топъл
ihayabusa_gsxr написа:Ако още не е ремапвано ТДИ-то бягай бързо да ти го чипнат.
http://seat-bg.com/viewtopic.php?t=1048 ... 6c776b64d7
И ЗАЩО Е НУЖНО ДА ГО ЧИПВАТ, И СЕГА ИМАМ ДОСТАТАЧНО ТЯГА ПРИ ДОБЪР РАЗХОД????
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: АРЛ мотор трудно пали топъл
За да пали по-лесно.
А други признаци нещо няма ли ?
Направи една диагностика може да има някоя грешка за проблема,ама много ме съмнява да има.Предполагам че няма.
Поздрави
А други признаци нещо няма ли ?
Направи една диагностика може да има някоя грешка за проблема,ама много ме съмнява да има.Предполагам че няма.
Поздрави
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: АРЛ мотор трудно пали топъл
А не е ли по лесно да се обслужи стартера с нови втулки и да се смаже и да не ходи на тунер само за една карта?
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: АРЛ мотор трудно пали топъл
Да,така е.Но ако проблема е от стартера.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: АРЛ мотор трудно пали топъл
Най - вероятно е картата за старта да е със заводския дефект. Колегите препоръчват ЧИП ,който по евтино от 250 - 300 лева няма да минеш ,а може само поправка софтуерно на картата за не повече от 100 лева :) . Ако започнеш да се занимаваш със стартери и акумулатори ще подобриш ефекта на топлото палене след като си дал нат 300 лева и пак ще се появи проблема до година или 2 . С коригиране на милиграмите на загрял мотор при старт проблема се решава изцяло и с максимално износен стартер и почти умрял акумулатор мотора ти топъл ще пали все едно не е гасен .
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: АРЛ мотор трудно пали топъл
Трябва да ти копират картите за палене от по нов ARL и проблема е решен.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 10 мар 2013 11:33
- Автомобил: VW GOLF
- Двигател: 1998 ALH
- Местоположение: GABROVO
Re: АРЛ мотор трудно пали топъл
здравий колега аз имам същия проблем–казаха ми че помпата си тива- ти как го реши моя е 90кс! 0878 406437 ми е телефона чукни ми и аз ще ти се обадя че съм нов във форума и ми е тъмна индия
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: АРЛ мотор трудно пали топъл
Ахмед Ахмедов написа:здравий колега аз имам същия проблем–казаха ми че помпата си тива- ти как го реши моя е 90кс! 0878 406437 ми е телефона чукни ми и аз ще ти се обадя че съм нов във форума и ми е тъмна индия
Всички "разбирачи" казват , че била тръгнала помпата. Приятел , който работи в ел. сервиз ми каза че се прави профилактика на стартера, чистят се някъкви втулки и си ок. АЗ СЪМ НА 0878550620
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: АРЛ мотор трудно пали топъл
Проблема е решен. Ходих вчера до ел. сервиза , четките бяха много зле. смениха ги , почистиха втулките и сега съм кибрит. Работа за 1 час, даже не се наложи да сваляме корите отдолу.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 22 май 2013 15:11
- Автомобил:
- Двигател:
Пасат Б5 1.9 TDI 90 к.с. мотор трудно пали топъл
Здравейте на всички.Понеже съм нов и не мога да се оправя много добре със сайта,не знам дали въпроса ми е за тук.Аз имам същият проблем като вашите.Имам Пасат Б5 1.9 TDI 90 к.с. колата като е студена пали що годе добре,обаче като загрее върти по 1-2 мин. докато запали.Вчера ми смениха всичко по помпата и пак същото.Нов въздушен филтър,почистил съм и колекторните тръби и стартера съм го правил преди 5-6 месеца.Много ще съм благодарен ако някои ми помогне да разреша този проблем
.Благодаря ви предварително!

Re: АРЛ мотор трудно пали топъл
...150-ките нямат проблеми с топлото палене. Среща се при 116-ките.
намери си вагком, караш докато загрее. Спираш, прекодираш и ако веднага след това ти запали на четвърт, трябва да си оправиш картите за паленето. Ако ти пали пак тегаво (малко вероятно) имаш механичен проблем.
Не е препоръчително да караш на автомат, не че ще си строшиш колата, но подаването на гориво и управлението на турбината е по-различно при двато кодинга и се получават неприятни придърпвания.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=155315
ssllaavvii написа:Здравейте на всички.
намери си вагком, караш докато загрее. Спираш, прекодираш и ако веднага след това ти запали на четвърт, трябва да си оправиш картите за паленето. Ако ти пали пак тегаво (малко вероятно) имаш механичен проблем.
Не е препоръчително да караш на автомат, не че ще си строшиш колата, но подаването на гориво и управлението на турбината е по-различно при двато кодинга и се получават неприятни придърпвания.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=155315
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта