
НОВИНИ oт cвeтa нa VW
- GREEN_lADY
- Мнения: 3094
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf 3 Yahting GT
- Мнения: 445
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
- Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
- Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
- Местоположение: Пловдив
- Fifa
- Мнения: 748
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 1.9 TDI AWX
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Volkswagen Golf става хибрид
След като представи напълно електрическата версия на Golf, немската компания Volkswagen разкри подробности и за хибридната модификация на най-продаваната кола в Европа. Volkswagen Golf plug-in hybrid е базиран на седмото поколение на автомобила и ще стъпи на пазара през следващата година, твърди английското издание Аutocar, позовавайки се на свои източници в компанията.
Golf plug-in hybrid залага на същата хибридна система, която познаваме от Audi A3 e-tron plug-in hybrid. Това означава, че моделът използва 1.4-литров TFSI двигател, доставящ 150 к.с., и електромотор с мощност 102 к.с. Трансмисията е с два съединителя и шест степени e-S tronic, а задвижването е към предните колела.
Общата мощност на хибридната система достига 204 к.с. и 350 Нм, благодарение на което колата ускорява от място до 100 км/час за 7.6 секунди и може да развива 222 км/час.
Според информацията Golf plug-in hybrid, чиито батерии могат да се зареждат в електрическата мрежа, изразходва едва 1.5 литра бензин на 100 километра пробег (35 г/км СО2). Само на електричество моделът може да измине 50 километра, а максималната скорост в този режим е 130 км/час.
Източник: automedia.bg
- Deo88
- Мнения: 2673
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen представя новия Golf GTI на салона в Женева
За първи път Golf GTI ще се предлага с две нива на мощността. Стандартната е 220 к.с., а за линията GTI Performance, която е с диференциал със заключване на предния мост, тя е 230 к.с.
Горещият Golf ще дебютира на салона в Женева. Двигателите му са станали с 18% по-икономични. И двете версии развиват макс. въртящ момент от 350 Нм. Стандартната ускорява от място до 100 км/ч за 6,5 сек и постига макс. скорост 246 км/ч. За GTI Performance съотв. данните са 6,4 сек и 250 км/ч.
Двата варианта са със система Stop-Start и вредните им емисии отговарят на стандарта EU 6, който влиза в сила от 2014 г. С обикновените 6-степенни трансмисии те изразходват едва 6,0 л/100 км (CO2: 139 г/км). С 6-степенната автоматична DSG, която е опция и двете версии показват среден разход 6,4 и 6,5 л/100 км съотв. (и респективно 148 и 150 г/км CO2).
Спортният характер на Golf GTI е ясно видим в червено боядисаните спирачни апарати, двата хромирани ауспуха и съответното окачване. Същата идея продължава и в интериора – спортни седалки, червено амбиетно осветление и черната обшивка на тавана. Спортен е и воланът, такова е и изпълнението на скоростния лост.




Добре като цяло , само не ми харесва разликата за Performance пакета , който включва само 10к.с. в повече ... (Deo88)
За първи път Golf GTI ще се предлага с две нива на мощността. Стандартната е 220 к.с., а за линията GTI Performance, която е с диференциал със заключване на предния мост, тя е 230 к.с.
Горещият Golf ще дебютира на салона в Женева. Двигателите му са станали с 18% по-икономични. И двете версии развиват макс. въртящ момент от 350 Нм. Стандартната ускорява от място до 100 км/ч за 6,5 сек и постига макс. скорост 246 км/ч. За GTI Performance съотв. данните са 6,4 сек и 250 км/ч.
Двата варианта са със система Stop-Start и вредните им емисии отговарят на стандарта EU 6, който влиза в сила от 2014 г. С обикновените 6-степенни трансмисии те изразходват едва 6,0 л/100 км (CO2: 139 г/км). С 6-степенната автоматична DSG, която е опция и двете версии показват среден разход 6,4 и 6,5 л/100 км съотв. (и респективно 148 и 150 г/км CO2).
Спортният характер на Golf GTI е ясно видим в червено боядисаните спирачни апарати, двата хромирани ауспуха и съответното окачване. Същата идея продължава и в интериора – спортни седалки, червено амбиетно осветление и черната обшивка на тавана. Спортен е и воланът, такова е и изпълнението на скоростния лост.




Добре като цяло , само не ми харесва разликата за Performance пакета , който включва само 10к.с. в повече ... (Deo88)
- Deo88
- Мнения: 2673
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Седмото поколение Volkswagen Golf спечели приза „Автомобил на годината на 2013” за Европа. Церемонията по обявяването на наградата се състоя днес преди началото на автомобилния салон в Женева. Това е второ отличие за колата, която взе трофея през 1992 с третото поколение. Интересното е, че всички 7 генерации имат класиране поне в първите три места на конкурса. Първият Golf от 1975 г. стана втори.
Германският модел събра 414 точки, а на второ място се класира Toyota GT-86 (Subaru BRZ) с 202 т. По традиция челните места окупират масови и семейни автомобили, а спортисти като GT-86 рядко влизат и във финалната седмица. На трето място остана Volvo V40 със 189 т. Останалите финалисти – Ford B-Max, Mercedes A-class, Renault Clio, Peugeot 208 и Hyundai i30 събраха съответно 148, 138, 128, 120 и 111 т.
Журито, съставено от специализирани автомобилни журналисти, избра Golf поради предлагането на най-добър баланс между сигурност, горивна ефективност, динамика и комфорт. Golf VII е изграден на новата гъвкава платформа MQB, а новите версии на модела са GTI с 230 к.с. и дизеловия GTD със 184 к.с.


Линк благодарение на колегата genevaboy2
http://www.salon-auto.ch/en/news/le-sal ... 13-0-30658
Германският модел събра 414 точки, а на второ място се класира Toyota GT-86 (Subaru BRZ) с 202 т. По традиция челните места окупират масови и семейни автомобили, а спортисти като GT-86 рядко влизат и във финалната седмица. На трето място остана Volvo V40 със 189 т. Останалите финалисти – Ford B-Max, Mercedes A-class, Renault Clio, Peugeot 208 и Hyundai i30 събраха съответно 148, 138, 128, 120 и 111 т.
Журито, съставено от специализирани автомобилни журналисти, избра Golf поради предлагането на най-добър баланс между сигурност, горивна ефективност, динамика и комфорт. Golf VII е изграден на новата гъвкава платформа MQB, а новите версии на модела са GTI с 230 к.с. и дизеловия GTD със 184 к.с.


Линк благодарение на колегата genevaboy2
http://www.salon-auto.ch/en/news/le-sal ... 13-0-30658
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
VW показа електрическия си бус
VW го нарича концепт – но новият бус за доставки в града с електрозадвижване би могъл да бъде предвестник за дизайна на бъдещия Т6.
VW e-Co-Motion прототип или буса на ток изглежда така, сякаш още утре е готов да превозва пощенски пратки. Кокпитът е подреден, въртящ се превключвател замества лоста за смяна на предавките, тъй като e-Co-Motion се движи чисто електрически. Двигателят с 50 кВт е поставен отзад и предава мощността си на задните колела.
Позицията на седене е висока, радиусът на завой е малък, отдясно има плъзгаща се врата, а отзад – две вдигащи се нагоре. Зад тях се крият товарно пространство от 4,6 кв. м и отвесни странични стени.
Под пода в товарното пространство са разположени акумулаторите с капацитет 20 или 40 кВтч, осигуряващи пробег 100 до 200 км. Със своите 270 Нм електромоторът ускорява машината до 120 км/ч.
Ако някога влезе в производство, e-Co-Motion може да запълни нишата между Caddy и T5 – a вероятно е и предвестник на визията на бъдещия Т6.
Източник:
http://www.cars.bg/news/technologies/view/6743/VW-pokaza-elektricheskiya-si-bus
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen строи 10 нови завода
VAG възнамерява да открие 10 нови фабрики до 2018 г., съобщава Detroit News. Плановете са част от стратегията на немския гигант да стане автопроизводител №1 в света до 5 години.
Според шефа на Volkswagen Мартин Винтеркорн седем от новите фабрики ще бъдат построени в Китай, а останалите три - в Щатите и други страни извън Европа. Част от тях ще произвеждат автомобили под нова "световна" марка, която VAG планира.
След успеха на последното поколение на Passat немците са решени да разширят гамата от модели за американския пазар. Специално за Щатите ще бъдат разработени четири или пет нови модела, един от които вече е ясен - серийната версия на големия всъдеход CrossBlue Concept.
Съществуващите заводи на VW няма да бъдат пренебрегвани в похода към първото място в световната автоиндустрия. През следващите три години концернът смята да инвестира 33 млрд. евро в европейските си фабрики.
Източник:
http://fakti.bg/avto/61751-volkswagen-stroi-10-novi-zavoda
- StS
- Мнения: 2396
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Стига положителни новини само! Ето пример който доказва факта че все пак не се научиха да правят автомати...
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... i-v-kitai/
VW изтегля над 380 000 коли в Китай
Причината е проблем с автоматичната скоростна кутия DSG
Немската автомобилна компания Volkswagen ще изтегли от пазара на Китай над 380 000 свои коли, заради проблем с популярната трансмисия с два съединителя DSG. Това съобщава китайската агенция за контрол на качеството, цитирана от Chinadaily и Autoevolution.
Според информацията голям брой собственици на автомобили с такава скоростна кутия са алармирали за сериозни проблеми с колите си. Посочва се, че по време движение, когато трансмисията е на втора предавка, автомобилите рязко губят мощност и дори спират. А това може да причини катастрофа, заявяват от агенция за контрол на качеството.
Сервизната акция засяга над 380 000 автомобили на автогиганта, повечето от които са произведени в Китай, съвместно с партньорите на немската марка FAW Group. Сред засегнатите возила обаче има и такива, които са внесени в най-многолюдната страна в света.
Засяганите автомобили, които са включени в акцията са:
- 7 139 екземпляра от моделите Scirocco 1.4TSI, Golf Variant и Cross Golf, произведени между декември 2008 и септември 2012 година. Тези модели не са произведени в Китай, а са внесени в страната.
- 245 999 екземпляра от моделите New Bora 1.4T, Golf A6 1.4T, Golf A6 1.6T, Sagitar 1.4T, Magotan 1.4T, CC 1.8T, New Sagitar 1.4T, New Magotan 1.4T, New Magotan 1.8T и Audi A3 1.8T. Тези модели са произведени в Китай.
- 131 043 екземпляра от моделите Touran 1.4T, Octavia 1.8T, Octavia 1.4T, Lavida 1.4T, Superb 1.4T, New Passat 1.4T и New Passat 1.8T, също произведени в Китай.
Изданието Autoevolution припомня, че през миналата година Volkswagen увеличи гаранцията на DSG трансмисията в Китай на 10 години, след като получи множество оплаквания от свои клиенти. Сервизна акция обаче не бе организирана.
Според информацията това изтегляне ще коства на немската компания около $500 мнл.
Investor.BG AD © 2001-2012 Automedia.bg
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... i-v-kitai/
VW изтегля над 380 000 коли в Китай
Причината е проблем с автоматичната скоростна кутия DSG
Немската автомобилна компания Volkswagen ще изтегли от пазара на Китай над 380 000 свои коли, заради проблем с популярната трансмисия с два съединителя DSG. Това съобщава китайската агенция за контрол на качеството, цитирана от Chinadaily и Autoevolution.
Според информацията голям брой собственици на автомобили с такава скоростна кутия са алармирали за сериозни проблеми с колите си. Посочва се, че по време движение, когато трансмисията е на втора предавка, автомобилите рязко губят мощност и дори спират. А това може да причини катастрофа, заявяват от агенция за контрол на качеството.
Сервизната акция засяга над 380 000 автомобили на автогиганта, повечето от които са произведени в Китай, съвместно с партньорите на немската марка FAW Group. Сред засегнатите возила обаче има и такива, които са внесени в най-многолюдната страна в света.
Засяганите автомобили, които са включени в акцията са:
- 7 139 екземпляра от моделите Scirocco 1.4TSI, Golf Variant и Cross Golf, произведени между декември 2008 и септември 2012 година. Тези модели не са произведени в Китай, а са внесени в страната.
- 245 999 екземпляра от моделите New Bora 1.4T, Golf A6 1.4T, Golf A6 1.6T, Sagitar 1.4T, Magotan 1.4T, CC 1.8T, New Sagitar 1.4T, New Magotan 1.4T, New Magotan 1.8T и Audi A3 1.8T. Тези модели са произведени в Китай.
- 131 043 екземпляра от моделите Touran 1.4T, Octavia 1.8T, Octavia 1.4T, Lavida 1.4T, Superb 1.4T, New Passat 1.4T и New Passat 1.8T, също произведени в Китай.
Изданието Autoevolution припомня, че през миналата година Volkswagen увеличи гаранцията на DSG трансмисията в Китай на 10 години, след като получи множество оплаквания от свои клиенти. Сервизна акция обаче не бе организирана.
Според информацията това изтегляне ще коства на немската компания около $500 мнл.
Investor.BG AD © 2001-2012 Automedia.bg
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Костенурка от 40-те по-обтекаема от нов Golf
Възможно ли е автомобил с мощност 24 к.с. да развие 140 км/ч? подобно постижение изглежда трудно дори днес, а през 40-те години на миналия век граничи с фантастика. Експериментален VW Kaefer, разработен в края на Втората световна война, обаче се справя с предизвикателството.
В началото на 40-те години на миналия век немският инженер Курт Фолкхарт започва работа по аеродинамична версия на Volkswagen Typ-60, един от прототипите на легендарната Костенурка. Така се ражда проектът V2 Sagitta, който има за цел да провери на практика изследванията на барон Райнхард фон Кьониг-Фахзенфелд.
Фолкхарт монтира алуминиева каросерия върху шасито на Typ-60 с толкова нисък коефициент на въздушно съпротивление, че колата безпроблемно развива 140 км/ч въпреки смешната мощност на 1.1-литровия боксерен мотор.
Войната спъва проекта и единственият екземпляр V2 Sagitta е завършен чак през 1947 г., след което изчезва. Дълги години от Volkswagen смятат експерименталната Костенурка за безвъзвратно изгубена, докато не е открита случайно в Австрия.
Автомобилът е откупен и закаран във Волфсбург, където го възстановяват. Миналия януари инженерите на VW решават да проверят обтекаемостта на V2 Sagitta и тестват колата в аеродинамичен тунел.
Резултатите са изумителни. Творението на Курт Фолкхарт има коефициент на въздушно съпротивление Cd=0.217 при челна площ 2.1 квадратни метра. Това означава два тъпи по-добра обтекаемост от стандартната Костенурка (Cd=0.46 при челна площ 1.8 м2).
Постижението на Фолкхарт обаче добива адекватни мащаби едва при сравнение със съвременни автомобили. През 1947 г. немският инженер постига по-добра обтекаемост не само от Volkswagen Golf VII с неговия Cd=0.27, а и от действащия световен шампион по аеродинамика сред серийните автомобили Mercedes-Benz CLA с коефициент на въздушно съпротивление Cd=0.22.
Източник:
http://fakti.bg/technozone/62430-kostenurka-ot-40-te-po-obtekaema-ot-nov-golf
- Fifa
- Мнения: 748
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 1.9 TDI AWX
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

VW готви нов Phaeton за 2015 г.
Второто поколение на най-големия Volkswagen ще се дебютира в края на 2015 г. Phaeton ще има коренно различен дизайн от сегашния модел и ще дели архитектура със следващото Audi A8. Лимузината най-вероятно ще се сдобие с изцяло алуминиева каросерия и ще нарасне на размери. По този начин от VW се надяват да пласират Phaeton в още по-висок клас, което да му помогне в Китай. Не се изключва появата на версия с удължено междуосие.
Новият Phaeton ще се оборудва с по-богата гама от двигатели, сред които и W-образния 12-цилиндров двигател с 550 к.с. от Bentley Continental. За онези, които държат на ниския разход на гориво, се предвижда хибридна версия с 3.0-литров бензинов агрегат и електромотор. Продажбите ще започнат не по-рано от 2016 г., няколко месеца след премиерата на новото Audi A8.

Източник: fakti.bg
- Fifa
- Мнения: 748
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 1.9 TDI AWX
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
.jpg)
Новият Volkswagen Tiguan приема формата на купе
Новото поколение на Volkswagen Tiguan трябва да бъде готово през 2015 г., като ще претърпи доста промени както във външния вид, така и в интериора. Основната е, че кросовърът ще придобие формата на купе, но все пак ще разполага с 5 врати, съобщава изданието Аutomobile.
Машината ще бъде базирана на концептуалния Crossblue Coupe (на снимките), който ще бъде представен пред публика на започващото тези дни в Шанхай международно изложение. Прототипът е снабден с V6 турбо двигател и два електромотора, чиято обща мощност ще е 415 к.с. Благодарение на това кросовърът ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.9 секунди и изразходва средно по 3.0 л/100 км., сочи информацията.
Като габарити се очаква новият Tiguan да се приближи до сегашното поколение на „баткото” Touareg. Автомобилът ще се предлага с редица технически иновации и ще конкурира бестселъра на пазара Range Rover Evoque.
Между другото, германският производител вече показа хибридна версия на кросовъра Crossblue, която се очаква да присъства и при бъдещия Tiguan. Технологията разчита на комбинация от 2.0 литров дизелов мотор с мощност 190 к.с. и на 2 електромотора. Първият предава 54 к.с. на предната ос, а вторият – 114 к.с. на задната.
Показаният на изложението в Детройт прототип разполага със система за задвижване на четирите колела и автоматична трансмисия с двойно сцепление. От 0 до 100 км/ч хибридът ускорява за 7.5 секунди, а максималната му скорост е 205 км/ч.
Източник: automedia.bg
- DrugiaBliznak
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Новият Golf R ще е по-мощен от Audi S3
Хечбекът ще получи двигател с мощност 305 к.с.
Новото поколение на Volkswagen Golf R ще получи 2.0 литров турбо-мотор с мощност от 305 к.с. Това ще направи хот-хеча по-мощен с 5 к.с. от Audi S3, съобщи изданието Auto Express, което се позовава на собствени източници в германската компания. Досега се твърдеше, че моделът ще разчита на мотор с мощност 290 к.с.
Най-бързият Golf ще бъде снабден със система за задвижване на четирите колела, управляем по електронен път диференциал с повишено триене на предна ос, както и със система за стабилизация, която за разлика от версията GTI, ще може да се изключва.
Засега не се съобщават динамичните характеристики на модела, но неговият предшественик - 6-ото поколение на Gоlf R, ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.5 секунди, а максималната му скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.
Новият Golf R ще бъде с около 100 кг. по-тежък от седмото поколение на GTI. При моделите от предишната генерация разликата в теглото бе 150 кг. Намаляването на масата е постигнато, благодарение на олектотяването на повечето елементи от системата за задвижване на четирите колела.
Дебютът на Golf VII R е предвиден за изложението във Франкфурт през септември. Очаква се хот-хечът да бъде по-евтин от своя предшественик. Цените на модела ще стартират от 35 500 евро, докато най-евтината настояща версия на Golf R се предлага срещу 36 140 евро.

Хечбекът ще получи двигател с мощност 305 к.с.
Новото поколение на Volkswagen Golf R ще получи 2.0 литров турбо-мотор с мощност от 305 к.с. Това ще направи хот-хеча по-мощен с 5 к.с. от Audi S3, съобщи изданието Auto Express, което се позовава на собствени източници в германската компания. Досега се твърдеше, че моделът ще разчита на мотор с мощност 290 к.с.
Най-бързият Golf ще бъде снабден със система за задвижване на четирите колела, управляем по електронен път диференциал с повишено триене на предна ос, както и със система за стабилизация, която за разлика от версията GTI, ще може да се изключва.
Засега не се съобщават динамичните характеристики на модела, но неговият предшественик - 6-ото поколение на Gоlf R, ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.5 секунди, а максималната му скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.
Новият Golf R ще бъде с около 100 кг. по-тежък от седмото поколение на GTI. При моделите от предишната генерация разликата в теглото бе 150 кг. Намаляването на масата е постигнато, благодарение на олектотяването на повечето елементи от системата за задвижване на четирите колела.
Дебютът на Golf VII R е предвиден за изложението във Франкфурт през септември. Очаква се хот-хечът да бъде по-евтин от своя предшественик. Цените на модела ще стартират от 35 500 евро, докато най-евтината настояща версия на Golf R се предлага срещу 36 140 евро.

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта