На каква цена ти стъпаха всичките детайли да ги направиш
Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
- skary9
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
- Автомобил: Vw MK3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Много ми допада как се е получило :)
На каква цена ти стъпаха всичките детайли да ги направиш
На каква цена ти стъпаха всичките детайли да ги направиш
- vucata
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
GTI 16V ABF написа:Защо не потърсиш някой по различен нож за 4-ка? Аз мисля че този нож е малко банален и трябва да е по ръбеста от пред отдолу поне така си мисля,примерно от юбилеен голф 4 GTIиначе като цяло си е маняшко голфче
Той тоя нож е скъсявал, представям си от ГТИ как ще се варгаля във земята...Прекалено ниска ще стане отпред...този компромисен вариант според мен се е получил доста добре ! Ако може една снимка на процеса къде и с колко се режат 2те брони ще си златен, да добием представа как става работата...на мен много ми харесва, а и като се сложат решетките и халогените ще стане кукла бронята и е много по-добре от 3ковата визия според мен....горе остават мигачите и блендите и става трепач

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Наистина ли мислите, че при този вариант на бронята, както е в момента колегата не е разсъждавал какъв нож да и сложи с дни...?!?
Всякакъв друг нож ще и седи ужасно грубо, щото 4-ките са по-широки.
Всякакъв друг нож ще и седи ужасно грубо, щото 4-ките са по-широки.
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Йоански,просто не са прочели темата на момчето добре,поради причината че е използвал оригиналната горна част от бронята а от мк4 долната за да си побере отзад кулера,от там му идва проблема с нож/а на броня !
П.п колата ти и на Adrian-AAA са ми фаворити сред дизелови,както неговия така и твоя са изключително добре изпипани,и се движите в една насока която,най-много ми харесва повечето конски сили под капака !!
П.п колата ти и на Adrian-AAA са ми фаворити сред дизелови,както неговия така и твоя са изключително добре изпипани,и се движите в една насока която,най-много ми харесва повечето конски сили под капака !!
- bace_go6o
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
- Автомобил: lek
- Двигател: AFN 97
- Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Прочел съм темата преди много време! Знам че бронята е направена от две половини, от 3ка и 4ка! С цел кулера да се събере по-лесно, по-лесно, а не просто да се събере, защото и с оригинална 3-ова броня, пак ще се събере... Просто на мен лично не ми харесва тази визия на бронята, само бронята! В частност крайната долна част, демек ножа ... ЯСНО, че не може да се сложи широк от 3ка, не съм малоумен! Но според мен тука се опитваме да направим нещо като микс от 4ка и 3ка ... 3.5 ли го наричахте? Ми слагай директно цяла броня с фарове от 4ка и ще е по-добре... Както и да е, да отклоним мислите си от моето мнение, просто изказах наблюдение ..
Успех!
Успех!
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Стига сте спорили за глупости,ножа е ясен какъв е и какъв ще бъде.И аз съм мислил вариянт с юби нож от 4ка,обаче първо че е много широк и второ ми се струва,че ще седи малко като подарен на колата.Този,с който съм в момента е подкастрен на половина,че да не изстържа асвалта на цяла Варна
През уикенда решихме да доизкараме още някое друго магаре от мотора и благодарение на Тони имаме налични още 10к.с и 30 нм на гуми.Всичко това с наличните железа по мотора без ъпгрейди.
Ето и една снимка с наложени двете графики преди/след.

С две думи,точно 200 коня на гуми
А ето и едно клипче 0-200 км/ч.Тука съм още със старият софт,зимни гуми и малко липсващ тракашън.
http://www.youtube.com/watch?v=2I3pcLgN0Ts
Като за евридейка бива,не е чак толкова скучна
През уикенда решихме да доизкараме още някое друго магаре от мотора и благодарение на Тони имаме налични още 10к.с и 30 нм на гуми.Всичко това с наличните железа по мотора без ъпгрейди.
Ето и една снимка с наложени двете графики преди/след.

С две думи,точно 200 коня на гуми
А ето и едно клипче 0-200 км/ч.Тука съм още със старият софт,зимни гуми и малко липсващ тракашън.
http://www.youtube.com/watch?v=2I3pcLgN0Ts
Като за евридейка бива,не е чак толкова скучна

- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Евала за колата просто невероятна
В силово отношение колата така ли ще остане или ще има още Hp
В силово отношение колата така ли ще остане или ще има още Hp
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
В никакъв случай няма да е това крайният резултат,има още доста да се желае като мощност.Все пак мотора ми е напълно стоков,даже не е и отварян за нищо,освен подмяна на гарнитурата на капака.Колата е още със старовременно уестгейтно турбо,има вариянти за по големи дюзи и модове по помпата.Също така има какво да се желае и по газоразпределението.С две думи още почти никакъв сериозен тунинг не сме направили.
Но на този етап ще остана така,надявам се до края на годината да има развитие.
Но на този етап ще остана така,надявам се до края на годината да има развитие.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Голяма сила е юбито


- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Най ми харесва как се появява след модовете ограничителя като на бензиновите.Ускорението ме устройва(меко казано
П.П. Пускам си пак клипа

- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Ами действай,кво чакаш
Това е идеалния вариянт за що-годе пъргава кола с нисък разход на гориво.
Това е идеалния вариянт за що-годе пъргава кола с нисък разход на гориво.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Една идея да ти дам за бял километраж, от бензинка Юбилейния до 240,аз съм с такъв и си бачка вярно (и оборотомера само дето е до повече обороти) а така като гледам на 6-та километража ще ти свърши
Аз в момента с 5 степенната съм до 200 на 4300-4400об. по спомени(но не съм сигурен) и вече турбината малее и неще повече,но дори и след модовете ще ми малее тази кутия. щото тука в Германия има много аутобани без ограничение и 200 малее по някога
.
Не съм се разтърсил още за по дълга кутия и не знам дали има или поне 5-та по дълга да изнамеря(за кутията ми CYP).
харесва ми и с 4-та кутия как си го направил,но е много сложно на тоя етап за мен.
Аз в момента с 5 степенната съм до 200 на 4300-4400об. по спомени(но не съм сигурен) и вече турбината малее и неще повече,но дори и след модовете ще ми малее тази кутия. щото тука в Германия има много аутобани без ограничение и 200 малее по някога
. Не съм се разтърсил още за по дълга кутия и не знам дали има или поне 5-та по дълга да изнамеря(за кутията ми CYP).
харесва ми и с 4-та кутия как си го направил,но е много сложно на тоя етап за мен.
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Adrian-AAA написа:Една идея да ти дам за бял километраж, от бензинка Юбилейния до 240,аз съм с такъв и си бачка вярно (и оборотомера само дето е до повече обороти) а така като гледам на 6-та километража ще ти свърши![]()
И аз съм се замислял за по-голям километраж,ама така като гледам на новите табла май не може да се правят хибриди от 2 в 1.На старият ми голф бях си събрал от 2Е километраж и ААЗ оборотомер и работата стана добре 240км/5000 об,ама те бяха от старият модел.Тука май няма вариянт за такъв хибрид
Adrian-AAA написа:Не съм се разтърсил още за по дълга кутия и не знам дали има или поне 5-та по дълга да изнамеря(за кутията ми CYP).
харесва ми и с 4-та кутия как си го направил,но е много сложно на тоя етап за мен.
Има дълги 5 степенни кутий.Като стигнеш до дам драсни едно лично да ти покажа вариянти
А относно 6 ст.кутия вярно е малко тегаво положението,не чак толкова от самият монтаж,колкото до инвестицията за части,обаче работата е коренно различна с нея.Остави това,че максималната скорост е по-голяма и разхода извънграда се облекчава.Според мен много по-добре са подредени предавателните числа(виж колата ми е с малък диапазон на мощност и не лагва никъде).Другото,което ме кефи адски много е че превключването на самите скорости е много по-прецизно и точно в сравнение с 5 ст.кутия.Имам един приятел дето вика за неговата кола 1ва ск. в пепелника,2ра в багажника,3та в жабката,4 та м/у краката на жена му

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
И мен сериозно ме интересува играта с километражите че минавам от 1z на ASZ и колометраж до 200км/ч някак си не ме кефи особенно :) някой ако знае дали е възможен хибрид да свирка ако не скоро ще опитам :)
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
rabotnika написа:И мен сериозно ме интересува играта с километражите че минавам от 1z на ASZ и колометраж до 200км/ч някак си не ме кефи особенно :) някой ако знае дали е възможен хибрид да свирка ако не скоро ще опитам :)
Най-бързия и лесен ъпгрейд е с табло до 220 км/ч.
Обаче ако ти идва малко,както е при мен работата е по смотана.
Едининият вариянт е да монтираме по-старите километражи.Там е възможна комбинация 260км/5000об,ама визията е малко дървена според мен.
Най-добре ще стане евентуален хибрид 240/5000 от новите табла,ако е възможно.
Лошото е че нямам излишно такова,а не ми се разглобява моето да видя дали изобщо ще стане работата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта

