Монтиране на МФА в Мк3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Здравейте,колеги.Пуснах тема в Голф-раздела,но там никой май не е наясно с въпросът ми.Гледам тук се дискутира МФА,че да питам и тук.Имам сериозно разминаване в показанията на разхода на гориво.Реалният разход на колата е около 7-8 л в града,по борда е 13-18.Питам се дали има разлика в МФА за бензин и дизел,защото инсталацията на борда до бошуниерата ми е от АБФ,а бошуниерата и всичко останало ми е от АФН и да се получава няква обърквация с показанията
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11932
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Със сигурност има разлика между бензин и дизел, най- малко таблата сигурно не отчитат разхода по един и същи начин. Не съм запознат много добре, но сигнал за разхода борда взима или с вакум или от ЕКУ. При дизела и бензина сигналите при всички случаи се разминават.
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Значи на мен единствено лостчето и кабелите до таблото с бушоните са ми от бензинов модел.Двигателя,инсталацията му,ЕКУ-то,бушонера,табло(километраж) са дизелови от АФН.Възможно ли е само лостче да е различно?Отклонения има само в показанията на разхода,другите неща са ОК.
- TRAIANSKI
- Мнения: 248
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
- Автомобил: Golf mk3
- Двигател: 1.8 75 AAM
- Местоположение: Сливен (Праскова area)
Re: Монтиране на МФА в Мк3
От 9 пин ли взе сигнал за разхода ?
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Попринцип от никъде не съм пускал сигнали допълнително.Колата,чиито ЕКУ,инсталация,бушонно табло и километраж ползвам си е имала МФА.
- speedvw
- Мнения: 338
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 14:51
- Автомобил: VW GOLF 3 Dark Grey
- Двигател: ABD-AAV-RP 1992
- Местоположение: Лясковец
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Да попитам има ли разлика в цветовете на буксите при различните години на производство.Днес си взех кабелите за MFA кабела за таблото е със голямата бяла букса към таблото две сини и две малки черни букси не е като на снимката.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11932
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Горната която е към таблото може и да е черна, но това няма значение, ако са наредени всичките пинове, размиките са в цветовете на кабелите по години. Долните букси към бушониената са си сини на всички. Малките черните са за мигачите.
- speedvw
- Мнения: 338
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 14:51
- Автомобил: VW GOLF 3 Dark Grey
- Двигател: ABD-AAV-RP 1992
- Местоположение: Лясковец
Re: Монтиране на МФА в Мк3
На таблото е бяла другите две големите към бушоните са сини и има две малки който са черни.А на втората снимка са три малките букси.Важна ли е третата защото при мен я няма.Кабелите съм ги проследявал от букса до букса.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11932
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Тя третата малка букса на втората снимка не я знам за какво е иначе черната и бялата на втората снимка са като твоите двете малки черни за ляв и десен мигалец. Виж тази третата къде и отиват кабелите в буксата на таблото и от тук http://a2resource.com/electrical/CE2cluster.html ще разбереш за какво е кабелчето
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Здравейте колеги. Виждам че тука се обсъжда темата за мфа. Имам венто 1,9 тди 97 година мотора е AHU. Нямам мфа, но искам да си сложа. Един приятел ми каза че трябва да си сменя само таблото и да си сложа лостчето с мфа бутоните, без да се нуждая от допълнителни окабелявания като се обоснова че те са прекарани обаче не е сложено табло с мфа. Закачах я на компютър и излизаха всички показатели.... моментален разход, темп. на маслото, външна темп., среден разход и т.н. Искам да попитам вас като по запознати дали то е възможно. Благодаря предварително.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пет 16 мар 2012 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Пуснах кабел от пин 27 на компютъра до виолетово белият кабел, но нещо не е наред. Почва с показване на разход от около 50 л - в движение, на място. После почва да спада, до към 10-11, но и на място, и в движение - все едно и също показва. Какво съм объркал?
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Николай_ написа:Пуснах кабел от пин 27 на компютъра до виолетово белият кабел, но нещо не е наред. Почва с показване на разход от около 50 л - в движение, на място. После почва да спада, до към 10-11, но и на място, и в движение - все едно и също показва. Какво съм объркал?
Нормално е. МФА-то няма моментен разход в нормален режим на работа.
- djmimo89
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
- Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
- Двигател: ADZ
- Местоположение: Долна Оряховица
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Имам проблем колеги с МФА-то. Единствените неща на които ми показва вярно са: изминати километри, разход и темп. на маслото. За околната температура ми е ясно че трябва да сменя датчика, защото си седи само на 50 градуса. А това където пише km/h, предполагам е максимална скорост или се лъжа, защото на мен ми пише около 38 до 45 km/h. Другия проблем е че като сложих това табло стрелката на температурата не показва повече от 80 градуса и то много рядко, повечето време си седи на 65-70, а перката се включва, съм я забелязал на около 70 градуса по стрелката. Дали не трябва да сменя и датчика за водата, но от там идва проблема да не би нещо да се бърка ECu-то, защото колата ми е AAM а таблото е от 2Е.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11932
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Монтиране на МФА в Мк3
djmimo89 написа:.... А това където пише km/h, предполагам е максимална скорост или се лъжа, защото на мен ми пише около 38 до 45 km/h. Д.....
Това ти е средната скорост за изминатия път.
- djmimo89
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
- Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
- Двигател: ADZ
- Местоположение: Долна Оряховица
Re: Монтиране на МФА в Мк3
К.Одаджийски написа:djmimo89 написа:.... А това където пише km/h, предполагам е максимална скорост или се лъжа, защото на мен ми пише около 38 до 45 km/h. Д.....
Това ти е средната скорост за изминатия път.
Благодаря колега.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта