В някои от офисите могат да ви накарат да се разпишете на електронен таблет при подписване на договор.
Имайте предвид, че такъв вид подпис би могъл да се използва и за по нататъшно евентуално подновяване на договора - при това без ваше знание и съгласие.
За това, ако подписвате нещо на електронен таблет слагайте датата на подписване до него. Даже ако може леко да се припокриват още по-добре.
Така бихте могли да избегнете евентуални злоупотреби.
Vivacom! Банда некадърници*
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Ем колега, не съм се разписвал никъде, просто прочетох договора, и не ме зарадва тарифата, и се обадих същия ден след работа на операторката, че се отказвам! Тя каза, че е пратила заявка за Отказ! Питах я договора си остава по старо му, до края на тази година, и тя каза да! Надявам се да говорим общ език 

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Не съм чел идеята на темата, но заглавието мисля е красноречиво за моята случка:
Гледам пуснали промоционални телефони при подписване на нов договор.
Отивам в централният им офис в Плевен където ме посреща търговският им представител Тихомир.
Ето как протича разговора :
-Тихомире , този телефон имате ли го в наличност ?
-Ей сега ще проверя......цък цък мъъкк ... - Имаме го в долният магазин, ще Ви го дръпнем.
-Супер ! Понеже съм на М-Тел , а искам да си запазя номера , какво трябва да направя ?
Тука почва да ми се обяснява някаква дълга и тегава процедура, но понеже съм "член" на голяма корпоративна група, от М-Тел ми тичат по свирката и след 2 телефонни обаждания ми обещаха , че до 2 часа, номерът ми ще бъде освободен и може да се ползва от Виваком.
-Еййй, супер си . Тъкмо до тогава ще докараме телефона от долният офис, и ще подготвим документите. Като дойдете подписвате и сте готови !
Речено сторено ! След 2 часа отново отивам във Виваком.
-Освободиха ли ми номера от Ментел ?
-Да
-Супер, значи всичко е наред !
-Ами за съжаление , този телефон се е свършил !
-
Е как бре, нали каза, че го имало ?
- Имало го , ама бил дефектен .
- Нищо , ще изчакам !
- Ами няма да го предлагаме вече на тази промоция, количествата са се изчерпали !
- Чакай, чакай ! Ти разбираш ли , че ме излъга за да си прекратя договора в М-тел + ?
При което онзи почва да ми се сучи , аз отивам при управителя, като очаквах той естествено да се намеси , но неговите думи бяха :
-Господине , промоцията е до изчерпване на количествата !! Съжалявам !
При което аз леко вбесен, му казах, че аз също съжалявам и си излязох. Просто видях, че това не са хора, на които може да се разчита ако имаш нужда от помощ. А имахме идея да прехвърлим цялата група от около 85 карти
ПП: Не защитавам Ментел, но когато съм имал оплакване, винаги хората са ми влизали в положение и са заставали на моя страна, въпреки, че не съм бил много прав
Гледам пуснали промоционални телефони при подписване на нов договор.
Отивам в централният им офис в Плевен където ме посреща търговският им представител Тихомир.
Ето как протича разговора :
-Тихомире , този телефон имате ли го в наличност ?
-Ей сега ще проверя......цък цък мъъкк ... - Имаме го в долният магазин, ще Ви го дръпнем.
-Супер ! Понеже съм на М-Тел , а искам да си запазя номера , какво трябва да направя ?
Тука почва да ми се обяснява някаква дълга и тегава процедура, но понеже съм "член" на голяма корпоративна група, от М-Тел ми тичат по свирката и след 2 телефонни обаждания ми обещаха , че до 2 часа, номерът ми ще бъде освободен и може да се ползва от Виваком.

-Еййй, супер си . Тъкмо до тогава ще докараме телефона от долният офис, и ще подготвим документите. Като дойдете подписвате и сте готови !
Речено сторено ! След 2 часа отново отивам във Виваком.
-Освободиха ли ми номера от Ментел ?
-Да
-Супер, значи всичко е наред !
-Ами за съжаление , този телефон се е свършил !
-

- Имало го , ама бил дефектен .
- Нищо , ще изчакам !
- Ами няма да го предлагаме вече на тази промоция, количествата са се изчерпали !
- Чакай, чакай ! Ти разбираш ли , че ме излъга за да си прекратя договора в М-тел + ?
При което онзи почва да ми се сучи , аз отивам при управителя, като очаквах той естествено да се намеси , но неговите думи бяха :
-Господине , промоцията е до изчерпване на количествата !! Съжалявам !
При което аз леко вбесен, му казах, че аз също съжалявам и си излязох. Просто видях, че това не са хора, на които може да се разчита ако имаш нужда от помощ. А имахме идея да прехвърлим цялата група от около 85 карти

ПП: Не защитавам Ментел, но когато съм имал оплакване, винаги хората са ми влизали в положение и са заставали на моя страна, въпреки, че не съм бил много прав

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Форумци, ако сте недоволни с основание от услуги на телекомите, пишете жалби до държавните регулаторни комисии. Вярно, отнема време, но има поне 50 % вероятност да ви решат проблема. А колкото са повече жалбите от нас - потребителите, толкова повече се повишава тази вероятност. Уличните протести имат ефект, но у нас те се случват веднъж на 25-45 години, а законодателството, добро или не, все пак ни е дало право ежедневно да си търсим правата. Аз пуснах тук на 9.1. текст на моя жалба за нарушения на VIVACOM - до Комисията за защита на потребителите (КЗП), а сега ще ви пусна и извадки от моята следваща жалба по същия случай, написана и до Комисията за регулиране на съобщенията (КРС, за да видите как да се пазите от мошеничества на БТК и др. подобни). Вече има взети мерки от КРС, които ще ви пусна в следващ постинг.
"Обръщам се към компетентните регулаторни комисии в Република България, защото случаят показва:
1) Нелоялни търговски практики … заблуждаваща информация относно услугата „мобилен интернет”, с което повлияха на икономическото ми поведение, като потребител, и ми попречиха до взема информирано решение като клиент (по смисъла на чл. чл. 68 б-е в Закона за защита на потребителите и т. 14 от Общите условия …на БТК). ..
2) Злоупотреба с електронен подпис - В редица случаи служители на БТК поднасят на потребителя електронно записващо устройство за сканиране на аналоговия подпис на потребителя, скривайки факта, че с това са в процедура на подписване на невидян от потребителя договор, като по този начин скриват и текста на самия договор. След това служителите на БТК отказват да уважат несъгласието на клиента с условията на «уж» подписания от него договор (в неведение и със сканиран подпис) с аргумента, че договорът вече е подписан. Потвърждавам, че в никаква форма – устна или с положен от мене собственоръчен („мокър”) подпис,… няма мое съгласие моят сканиран подпис да има силата на саморъчен подпис при каквито и да е взаимоотношения с БТК (по смисъла на чл. 13, ал. 4 от Закона за електронния документ и електронния подпис).
3) Нарушения относно създаването и съдържанието на електронен документ - договор за електронни съобщителни услуги, вкл. злоупотреба с лични данни
а) Оспорваният от мене електронно генериран договор е изготвен от служителка на БТК без моето знание и съгласие с условията му (по смисъла на чл. 143, т.9 от Закона за защита на потребителя), като са използвани ...и мои лични данни. Злоупотребено е (вж. т. 2 по-горе) и с графичния образ на моя аналогов подпис, който, като идентифициращ физическото лице параметър, също е лична данна.
б) В стандартизирания договор (...който явно се прилага за всички потребители) има императивни текстове, които подлежат по закон на съгласие от двете страни, но в договора не е дадена възможност на потребителя, като равноправна страна по договора, да изрази или отхвърли съгласието си.
Напр. в края на въпросния договор за мобилен интернет …има следния текст,...за който не е дадена възможност клиентът да се съгласи изрично: "Страните се съгласяват в отношенията им обикновеният или усъвършенстван електронен подпис по смисъла на чл. 13 от ЗЕДЕП да има силата на саморъчен подпис включително, но не само, при сключване и изменение на договори за услуги чрез използване на устройства за запис при ръчно полагане на подпис и/или на парола и потребителско име за достъп до интернет сайтове на VIVACOM".
Освен това за знак на такова съгласие не би трябвало да се признава сканиран подпис (1) защото именно сканираният подпис е обект на исканото съгласие или несъгласие на клиента и (2) защото, веднъж взет (по друг повод или със заблуждаване) и запазен в една компютърна система, сканираният подпис може да бъде използван недобросъвестно от ползващите системата–– както се получи и в моя случай.
Затова считам, че твърдението на БТК в отговорите й на моите жалби, че „подписът, положен чрез устройство за записване на ръкописен текст е с валидността на стандартно положено писмено изявление” няма правно действие, тъй като няма съгласие между страните за това ( по смисъла на чл. 13, ал. 4 от Закона за електронния документ и електронния подпис. и чл. чл. 143 и 146 от Закона за защита на потребителите).
в) Някои от клаузите в договора, чийто избор зависи изцяло от клиента (чрез „кутийки” за съгласие), се попълват предварително от служителите на БТК, без да са питали клиента за неговото съгласие или не…
г) В стандартизирания за всички потребители договор няма написани основни задължителни параметри – напр. цени, ценови пакети или тарифи, условия и срокове на плащане (по смисъла на чл. 228, ал. ал. 1 и 2 от Закона за електронните съобщения ),
Такъв е случаят и в моя договор, в който няма никакви финансови параметри на услугата, а има само неразбираемо име на абонаментен план и срок на договора...
Затова се надявам и разчитам, като среден български потребител на електронни услуги:
1) Комисията за защита на потребителите (КЗП) и Комисията за регулиране на съобщенията (КРС)…да намерят общ механизъм за защита на българските потребители от нелоялна търговска практика, злоупотреба с електронния им подпис и нарушаване на правата им при сключване на договорите с тях от страна на БТК или други подобни оператори.
2) КЗП и КРС да вземат необходимите мерки за санкциониране на нарушенията на БТК в моя случай … с оглед предпазване на българските потребители от бъдещи подобни действия;
3) КЗП и КРС да съдействат за обявяването на оспорвания от мене договор за услугата «мобилен интернет» № ... за нищожен....
"Обръщам се към компетентните регулаторни комисии в Република България, защото случаят показва:
1) Нелоялни търговски практики … заблуждаваща информация относно услугата „мобилен интернет”, с което повлияха на икономическото ми поведение, като потребител, и ми попречиха до взема информирано решение като клиент (по смисъла на чл. чл. 68 б-е в Закона за защита на потребителите и т. 14 от Общите условия …на БТК). ..
2) Злоупотреба с електронен подпис - В редица случаи служители на БТК поднасят на потребителя електронно записващо устройство за сканиране на аналоговия подпис на потребителя, скривайки факта, че с това са в процедура на подписване на невидян от потребителя договор, като по този начин скриват и текста на самия договор. След това служителите на БТК отказват да уважат несъгласието на клиента с условията на «уж» подписания от него договор (в неведение и със сканиран подпис) с аргумента, че договорът вече е подписан. Потвърждавам, че в никаква форма – устна или с положен от мене собственоръчен („мокър”) подпис,… няма мое съгласие моят сканиран подпис да има силата на саморъчен подпис при каквито и да е взаимоотношения с БТК (по смисъла на чл. 13, ал. 4 от Закона за електронния документ и електронния подпис).
3) Нарушения относно създаването и съдържанието на електронен документ - договор за електронни съобщителни услуги, вкл. злоупотреба с лични данни
а) Оспорваният от мене електронно генериран договор е изготвен от служителка на БТК без моето знание и съгласие с условията му (по смисъла на чл. 143, т.9 от Закона за защита на потребителя), като са използвани ...и мои лични данни. Злоупотребено е (вж. т. 2 по-горе) и с графичния образ на моя аналогов подпис, който, като идентифициращ физическото лице параметър, също е лична данна.
б) В стандартизирания договор (...който явно се прилага за всички потребители) има императивни текстове, които подлежат по закон на съгласие от двете страни, но в договора не е дадена възможност на потребителя, като равноправна страна по договора, да изрази или отхвърли съгласието си.
Напр. в края на въпросния договор за мобилен интернет …има следния текст,...за който не е дадена възможност клиентът да се съгласи изрично: "Страните се съгласяват в отношенията им обикновеният или усъвършенстван електронен подпис по смисъла на чл. 13 от ЗЕДЕП да има силата на саморъчен подпис включително, но не само, при сключване и изменение на договори за услуги чрез използване на устройства за запис при ръчно полагане на подпис и/или на парола и потребителско име за достъп до интернет сайтове на VIVACOM".
Освен това за знак на такова съгласие не би трябвало да се признава сканиран подпис (1) защото именно сканираният подпис е обект на исканото съгласие или несъгласие на клиента и (2) защото, веднъж взет (по друг повод или със заблуждаване) и запазен в една компютърна система, сканираният подпис може да бъде използван недобросъвестно от ползващите системата–– както се получи и в моя случай.
Затова считам, че твърдението на БТК в отговорите й на моите жалби, че „подписът, положен чрез устройство за записване на ръкописен текст е с валидността на стандартно положено писмено изявление” няма правно действие, тъй като няма съгласие между страните за това ( по смисъла на чл. 13, ал. 4 от Закона за електронния документ и електронния подпис. и чл. чл. 143 и 146 от Закона за защита на потребителите).
в) Някои от клаузите в договора, чийто избор зависи изцяло от клиента (чрез „кутийки” за съгласие), се попълват предварително от служителите на БТК, без да са питали клиента за неговото съгласие или не…
г) В стандартизирания за всички потребители договор няма написани основни задължителни параметри – напр. цени, ценови пакети или тарифи, условия и срокове на плащане (по смисъла на чл. 228, ал. ал. 1 и 2 от Закона за електронните съобщения ),
Такъв е случаят и в моя договор, в който няма никакви финансови параметри на услугата, а има само неразбираемо име на абонаментен план и срок на договора...
Затова се надявам и разчитам, като среден български потребител на електронни услуги:
1) Комисията за защита на потребителите (КЗП) и Комисията за регулиране на съобщенията (КРС)…да намерят общ механизъм за защита на българските потребители от нелоялна търговска практика, злоупотреба с електронния им подпис и нарушаване на правата им при сключване на договорите с тях от страна на БТК или други подобни оператори.
2) КЗП и КРС да вземат необходимите мерки за санкциониране на нарушенията на БТК в моя случай … с оглед предпазване на българските потребители от бъдещи подобни действия;
3) КЗП и КРС да съдействат за обявяването на оспорвания от мене договор за услугата «мобилен интернет» № ... за нищожен....
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Ето и взети мерки от КРС по този случай - 1 месец след жалбата ми:
http://www.crc.bg/news.php?news_id=486&lang=bg
На регулярна среща с операторите КРС отново призова за коректно отношение към българските потребители
04 Март 2013
На 28.02.2013г. Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) организира и проведе регулярна среща с трите мобилни оператора „Мобилтел” ЕАД, „Космо България Мобайл” ЕАД и „БТК” AД, както и със Сдружението за електронни комуникации (СЕК), представляващо по-голямата част от алтернативните предприятия в областта на електронните съобщения. Целта беше да се обсъдят проблемите в сектора, въпроси, относно работата на телекомите, както и отношенията им с потребителите.
Основните теми на срещата бяха свързани с трудности на абонатите по отношение на достъпността и яснотата на индивидуалните договори, непредоставяне на детайлна информация за тарифата или пакета от услуги, както и неосигуряване на достъп на потребителите до Общите условия на предприятията.
Друга важна тема, която бе обсъдена на срещата, е сканирането на подписи на граждани при сключване на договори с операторите. Председателят на КРС д-р Веселин Божков беше категоричен, че подобна практика предполага манипулация с личните данни и подписа на абоната. Регулаторът изиска от предприятията да предоставят индивидуалните договори на абонатите си задължително на хартиен носител.
Председателят на КРС подчерта, че мисията и основната цел на Комисията винаги е била осигуряването на условия за развитие на ефективна конкуренция на пазара и среда, в която потребителите да имат възможност за информиран избор на услуги и за пълноценно упражняване на техните права. В качеството си на регулаторен орган в областта на осъществяване на електронни съобщения и с оглед защита на обществения интерес, КРС отново призова операторите към стриктно спазване на закона, както и за коректно и отговорно отношение към българските потребители.
http://www.crc.bg/news.php?news_id=486&lang=bg
На регулярна среща с операторите КРС отново призова за коректно отношение към българските потребители
04 Март 2013
На 28.02.2013г. Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) организира и проведе регулярна среща с трите мобилни оператора „Мобилтел” ЕАД, „Космо България Мобайл” ЕАД и „БТК” AД, както и със Сдружението за електронни комуникации (СЕК), представляващо по-голямата част от алтернативните предприятия в областта на електронните съобщения. Целта беше да се обсъдят проблемите в сектора, въпроси, относно работата на телекомите, както и отношенията им с потребителите.
Основните теми на срещата бяха свързани с трудности на абонатите по отношение на достъпността и яснотата на индивидуалните договори, непредоставяне на детайлна информация за тарифата или пакета от услуги, както и неосигуряване на достъп на потребителите до Общите условия на предприятията.
Друга важна тема, която бе обсъдена на срещата, е сканирането на подписи на граждани при сключване на договори с операторите. Председателят на КРС д-р Веселин Божков беше категоричен, че подобна практика предполага манипулация с личните данни и подписа на абоната. Регулаторът изиска от предприятията да предоставят индивидуалните договори на абонатите си задължително на хартиен носител.
Председателят на КРС подчерта, че мисията и основната цел на Комисията винаги е била осигуряването на условия за развитие на ефективна конкуренция на пазара и среда, в която потребителите да имат възможност за информиран избор на услуги и за пълноценно упражняване на техните права. В качеството си на регулаторен орган в областта на осъществяване на електронни съобщения и с оглед защита на обществения интерес, КРС отново призова операторите към стриктно спазване на закона, както и за коректно и отговорно отношение към българските потребители.
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Re: Vivacom! Банда некадърници*
По някакъв начин тези от Виваком звънят и при звъненето изписва имена, които не са вкарани в телефона... Според мен разчитат че като видиш някакво име, можеш да се прецакаш да вдигнеш... Много са досадни, звъняха ми поне 5 различни имена, понеже ми е изтекъл договора, и искат да ме зарибяват, но няма да си го подновя 

- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Не знам защо сте недоволни от Виваком
но аз лично съм много доволен ,до сега не съм имал случай да са ми превишили сметката или други некоректности.За Мтел имам много да кажа но накратко.
Като бях 16-17г демек преди 5 години направих договор с тях с присъствието на майка ми и след 6 месеца в тарифния план лооп ,почнах да получавам сметки от порядъка 80-120 лв пък не говорих толкова много и февруари месец 2010 година направих експеримент и си купих предплатена услуга и говорих само на ваучер през това време и в крайна сметка получих над 130 лв
и след дела работи сега плащам всеки месец колкото мога. 

Като бях 16-17г демек преди 5 години направих договор с тях с присъствието на майка ми и след 6 месеца в тарифния план лооп ,почнах да получавам сметки от порядъка 80-120 лв пък не говорих толкова много и февруари месец 2010 година направих експеримент и си купих предплатена услуга и говорих само на ваучер през това време и в крайна сметка получих над 130 лв


- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Vivacom! Банда некадърници*
boqn92 написа:Не знам защо сте недоволни от Вивакомно аз лично съм много доволен ,до сега не съм имал случай да са ми превишили сметката или други некоректности.За Мтел имам много да кажа но накратко.
Като бях 16-17г демек преди 5 години направих договор с тях с присъствието на майка ми и след 6 месеца в тарифния план лооп ,почнах да получавам сметки от порядъка 80-120 лв пък не говорих толкова много и февруари месец 2010 година направих експеримент и си купих предплатена услуга и говорих само на ваучер през това време и в крайна сметка получих над 130 лви след дела работи сега плащам всеки месец колкото мога.
Аз нищо не разбрах,от написаното, но моят келеш е на 11г., но и на 16 да беше, ако получа сметка за телефон от негово име за повече от 10лв ще му предам едни бързи уроци по морзова азбука и цял ден ще припява ти-ти-та-та

В нашата Родина (на лешояди) който можИ крадИ ! Това е положението, жалко, но това е!
- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Как така не ти стана ясно колега,кажи какво точно да изясним
Пък недей говори големи думи за лапето (да е жив и здрав) и неговото време ще дойде

Пък недей говори големи думи за лапето (да е жив и здрав) и неговото време ще дойде

-
- Серпентина с турболатор
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Чет 20 яну 2011 12:41
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU 2000 185hp
- Местоположение: София
Re: Vivacom! Банда некадърници*
vasstop написа:В някои от офисите могат да ви накарат да се разпишете на електронен таблет при подписване на договор.
Имайте предвид, че такъв вид подпис би могъл да се използва и за по нататъшно евентуално подновяване на договора - при това без ваше знание и съгласие.
За това, ако подписвате нещо на електронен таблет слагайте датата на подписване до него. Даже ако може леко да се припокриват още по-добре.
Така бихте могли да избегнете евентуални злоупотреби.
Е хубава работа, само това остава... на Ментел така им се разписах миналата година лятото (за още една година), а имам намерения да преустановя дългогодишните контакти с тях, ама уж спокойна, защото доколкото разбрах, вече го няма това с автоматичното подновяване и едномесечно предизвестие... тотално се обърках...


- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Мисля ,че преди беше още по лошо когато имахме само Ментел и Гладбул 

- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Е това с преизползването на подписа вече е в сферата на коспирациите. Малко взехте да преувеличавате.
Re: Vivacom! Банда некадърници*
vasstop написа:За това, ако подписвате нещо на електронен таблет слагайте датата на подписване до него. Даже ако може леко да се припокриват още по-добре.
за това най-добре си искайте хартийка. В момента от КРС им е разпоредено да прекратят с тази практика, за сега само устно на съвместна среща, на която са се съгласили, но скоро ще бъде и официално. Ако продължават да искат такива глупости - оплакване.
ако някоя от страните много държи на електронното подписване, го направете с КЕП. Тази глупост със скенера е равносилна на това да ви вземат устното съгласие, и после да си сканират и преместят подписа ви от вече подписани документи, че даже ще бъде цветно и по-истинско. А дали ще го ползват за друго вече е съвсем друг въпрос ... http://bnt.bg/bg/news/view/64442/izmama ... i_telefoni
- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Никога не съм бил техен клиент обаче два дена вече се боря с отдел Поддръжка докато попадна на технически грамотен човек там. Случката - майка ми няма Интернет (adsl). Звъни тя на поддръжката, казват има проблем. След час звънят и казват няма проблем обаче майка ми продължава да няма Интернет. Тя не е ИТ гуру и и станало неудобно казала, че ще се оправи. Звъни на мен, логвам се на рутера 2 часа по телефона, щото се заинатих лаптопа и не си взима адрес по DHCP нито по WiFi нито по Lan. Обаждам се аз пак на Виваком, след като се обяснили на майка ми, че не могат да говорят с нея и искат някой по-технически грамотен. Викам си ей ме бре - кажете. Една нахака пикла ми обяснява нагло как майка ми трябва да си преинсталира драйверите и това при положение, че има връзка към рутера и по WiFi и по LAN, но DHCP-то не дава адрес. Казах и че има сериозен проблем, защото освен, че обиждат майка ми не могат да локализират и проблеми, защото те констатират само, че виждат рутера. Молбите ми да пратят техник доведоха до пълен отказ (отказали са и на майка ми). Трето звънене стискам палци някой кадърен да се обади и се случи чудо. Един момък се обади, поговорихме си, разбрахме се и веднага записа час за посещение да видят какво му има на тоя модем. Не знам ако не разбирах от мрежи и не им давах отговори как щеше да се оправи майка ми. За първи път срещам супер нагло отношение от нечия поддръжка.
- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Опитвам се да накарам майка ми да смени доставчика, но засега без успех. Усещам, че ако се случи още едно такова прекъване няма да се инати.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта