колеги може ли някой да ми каже приблизителна цена за комплект маховик,съединител и лагер помпа за Пасат 2.0тди със шест степенна скоростна кутия,колата е 2009г с КОМЪН-РЕИЛ мотора.
Поздрави
пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
- Mafiot^
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 11:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
samo_pechka написа:Сещаш ли се каква марка е бил новия когат' си го сложил? То че има Сакс усилени феродов и притискател знаем , ма и май не са йовтени.
това е че не се сещам марката. Феродото май беше Топран ама притискателя нямам никаква идея. А като цени как вървят тези усилените на Закс Феродов и притискател? И кое е по-добре - усилен притискател или керамичен феродов диск примерно?
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
Значи донякъде грешката ти е да ползваш но нейм продукт за съединителя. Инвестирал си доста в колата (тунинг) и си сложил калпав съединител
Предполагам ,че ако си беше купил дори обикновен Сакс- комплект за ACE мотор ,нямаше да го има този проблем ( но само предполагам ) .Инак ето ти пърформънс съединител на Сакс за твърд маховик на 228 http://www.sachsperformance.com/Sachs-P ... _1801.html:

- Mafiot^
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 11:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
Гледах ги и тези варианти но като видя цената и то по-добре идва да си взема комплекта за S2. За сега вариантите които си мисля са 2 : керамичен диск с твърд претискател и обикновен феродов с усилен претискател като май клоня към първия. Има колегикоито карат с керамиката ежедневно и уж нямали ядове. Вашите мнения...
п.с. някъде май бях чел че керамиката свършвала много бързо в градски условия. Има ли нещо вярно?
п.с. някъде май бях чел че керамиката свършвала много бързо в градски условия. Има ли нещо вярно?
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
Затова дочувам вече, че има вариянти и от полу-керамика, които били по-удачни за градските условия особено.
- Mafiot^
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 11:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
колега я хвърли малко светлина в мрака с тази полукерамика за да сме наясно и ние :)
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Здравейте колеги. Пускам ви малко снимки на това което съм купувал като маховик и съединител. Става дума за Пасат АФН. Маховика е от 1З или АЦЕ. Описани са много подробно от колегите преди мен. Съединителя е за АЦЕ мотор на Ауди и е 228мм. с 23 шлица. Лагера на АЦЕ е еднакъв с лагера на АФН, като последното за сега е потвърдено само по каталог в два различни магазина и от Владо от който купихме комплекта. Целия комплект е за АЦЕ мотор който фабрично е 140 к.с. и би трябвало да няма проблеми при монтиране на стокова кола или кола която е само с чип. Както се вижда от снимката пружините не са малки а и вътре в тях има по още една пружина. Ако някой се интересува от комплект маховик от АЦЕ със чисто нов съединител моля да ми пише на лично понеже попаднах на един форумен агент от Ауди форума който има такъв комплект и го дава за 260лв. целия, като пак казвам комплекта съединител е чисто нов а маховика е от морга. Просто колата отиде в моргата цялата. Да кажа и за болтовете. В Порше Пловдив са по 6,70лв БРОЙКАТА. Тея смешници не познават парите ми се струва. Болтовете за притискателя са М8х15мм. нормална метрична резба със стъпка 1,25 целия болт е 25 мм. и е с имбусна глава и якост 8,8. Болтовете на маховика за вала са М10х1х19,5 мм. и могат да бъдат с обикновена шестостенна глава, имбусни или торксови, за тях е важно да не са по-малко от 12,9 якост. Всички тези болтове могат да се намерят в магазините за крепежни елементи или в евроболт чисто нови на десетократно по-ниска цена. Дано информацията е полезна на колеги решили да правят интервенцията.
Поздрави и умната
Поздрави и умната

-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Айде на болтовете, топли парат не се барат. Значи тея в евроболт в Пловдив са егати темерутите. Нямат такива болтове или ке им се търси. Ето какво ви е нужно, има и номерата на различните производители. http://www.zakolite.bg/item/bolt-na-mah ... lnrs_10007
Аз лично си купих цял комплект на Закс от Ауто 1 за 13 лева. А да ви е сладко :)
Аз лично си купих цял комплект на Закс от Ауто 1 за 13 лева. А да ви е сладко :)
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Супер
Кажи после след монтажа ,как е станало , добре-зле 


-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Здравей колега. Като първи впечатления ОТВРАТ. Всичко пасва едно към едно без проблеми. Всичко работи но като е без демпфера какво се случва. Имам вибрации от ниски обороти до около 1900 на всички скорости. Все едно е 30 годишен дизел. Иска поддържане на по-високи обороти и смяна на скорости след 2300 оборота. Жестоки вибрации ори ускоряване. Абе не ми харесва ама демпфера е много пари. С тези вибрации почвам да си мисля, че аз съ объркал нещопри смяната.
Поздрави
Поздрави
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Все едно е 30 годишен дизел. Иска поддържане на по-високи обороти и смяна на скорости след 2300 оборота.
Малко оффтопик: Добре бе, колега, обаче има много 20 - 30 годишни дизели от марката, които обаче не са и чували за описаните от тебе свойства, а не са и чували че има такова нещо като демпферен маховик... според мен има нещо за доизпипване при тебе... и като се замислиш - защо пък различните съединители да определят на какви обороти ще сменяш скоростите...

-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Не визирам марката колега. Вчера карах едно Ауди 80 с 1Z мотор и забелязах, че и при него има същите вибрации. Карал съм и други доста стари дизели при които при отпускане на съединителя и подаване на газ също има доста големи вибрации. Въпреки това си мисля, че има нещо гнило в цялата работа и не случайно съм написал, че започвам да си мисля да не би аз да съм объркал нещо при смяната понеже сам го сменях. За жалост не обърнах внимание в какво състояние са тампоните на скоростите. Прави ми впечатление, че при смяна на скорости и отпускане плавно на съединителя няма проблем, но докато не го отпуснеш целият. Усещаш как зацепва съединителя и когато пуснеш на цяло педала се появяват вибрациите. Дали може да е от тампони и какво може да се обърка и да трябва да се доизпипва?
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Може и от тампоните да има повече вибрации, но не е задължително. Тия неща с вибрациите са малко субективна работа (освен когато не са много фрапиращи де), понеже може да се окаже, че си направил всичко както си трябва. Ролята на демпферния маховик доколкото зная е предимно да обира неприятните вибрации.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Неприятен ефект се е получило
, чак не мога да повярвам ,че всичко това е от едномасовия маховик
, в момента един наш колега http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=267650 кара на такъв колата си AFN - надлъжен . Но в никакъв случай не ми описа такива проблеми , като цяло е доволен ,доколкото знам де
Струва ми се ,че има нещо което не е наред ,но какво.. да е от софт нещо ( ако си го барал де)
или при монтажа ( ма там малко..не ми се вярва, то не е кой знае каква философия чак..) ,останаха тампони или нещо хлабаво по окачване...
Ако го оправиш- сподели ,да знаем и ние




Ако го оправиш- сподели ,да знаем и ние

-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
В крайна сметка искам не искам ще се ходи в сервиз. Поразпитах тук там и ми казват, че имало вероятност да е от диференциала на кутията. За жалост в момента нямам средства за друга кутия та дори и да пробвам дали е от нея. Иначе полусъединителят е страхотен, няма вибрации или каквото и да било. Вибрации се появяват само при подаване на газ, като на 3-та и 4-та предавка са най осезаеми и доста тресе купето. Мога да направя сравнение с една стара дизелова Джета при която се разтрисаше цялото купе при подаване на газ. При подаване на газ и появяване на вибрациите отпускам леко педала на газта и вибрациите намаляват. Също вибрациите са по-малко при плавно подаване на газта. Все едно работи много твърдо в рамките на 1300-1800 оборота. При движение на скорост по инерция няма вибрации. Дали разбития маховик който, играеше и радиално и аксиално може да е разбил и кутията, ще се разбере като я закарам да я погледнат ама това чак в понеделник ще е. Може пък просто съединителя да приплъзва в рамките на 1300-1800 оборота и за това да тресе. Ама е чисто нов комплект на Закс за АЦЕ мотор от снимките по-горе. Не знам какво да си мисля в момента.
Ако има развитие по въпроса ще пиша да се знае. Колата е стокова и не е пипано нищо по софтуера, поне аз не знам да е пипано.
Поздрави колеги
Ако има развитие по въпроса ще пиша да се знае. Колата е стокова и не е пипано нищо по софтуера, поне аз не знам да е пипано.
Поздрави колеги
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта