пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4

Мнениеот borri » Нед 27 яну 2013 23:21


колеги може ли някой да ми каже приблизителна цена за комплект маховик,съединител и лагер помпа за Пасат 2.0тди със шест степенна скоростна кутия,колата е 2009г с КОМЪН-РЕИЛ мотора.
Поздрави




Потребителски аватар
Mafiot^
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4

Мнениеот Mafiot^ » Пон 28 яну 2013 9:27


samo_pechka написа:Сещаш ли се каква марка е бил новия когат' си го сложил? То че има Сакс усилени феродов и притискател знаем , ма и май не са йовтени :banghead .

това е че не се сещам марката. Феродото май беше Топран ама притискателя нямам никаква идея. А като цени как вървят тези усилените на Закс Феродов и притискател? И кое е по-добре - усилен притискател или керамичен феродов диск примерно?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4

Мнениеот samo_pechka » Пон 28 яну 2013 9:58


Значи донякъде грешката ти е да ползваш но нейм продукт за съединителя. Инвестирал си доста в колата (тунинг) и си сложил калпав съединител :exclaim Предполагам ,че ако си беше купил дори обикновен Сакс- комплект за ACE мотор ,нямаше да го има този проблем ( но само предполагам ) .Инак ето ти пърформънс съединител на Сакс за твърд маховик на 228 http://www.sachsperformance.com/Sachs-P ... _1801.html:


Потребителски аватар
Mafiot^
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4

Мнениеот Mafiot^ » Пон 28 яну 2013 18:39


Гледах ги и тези варианти но като видя цената и то по-добре идва да си взема комплекта за S2. За сега вариантите които си мисля са 2 : керамичен диск с твърд претискател и обикновен феродов с усилен претискател като май клоня към първия. Има колегикоито карат с керамиката ежедневно и уж нямали ядове. Вашите мнения...
п.с. някъде май бях чел че керамиката свършвала много бързо в градски условия. Има ли нещо вярно?


Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4

Мнениеот kr1sh0 » Пон 28 яну 2013 18:58


Затова дочувам вече, че има вариянти и от полу-керамика, които били по-удачни за градските условия особено.


Потребителски аватар
Mafiot^
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4

Мнениеот Mafiot^ » Чет 31 яну 2013 21:48


колега я хвърли малко светлина в мрака с тази полукерамика за да сме наясно и ние :)


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот penko_pulev » Чет 07 мар 2013 1:11


Здравейте колеги. Пускам ви малко снимки на това което съм купувал като маховик и съединител. Става дума за Пасат АФН. Маховика е от 1З или АЦЕ. Описани са много подробно от колегите преди мен. Съединителя е за АЦЕ мотор на Ауди и е 228мм. с 23 шлица. Лагера на АЦЕ е еднакъв с лагера на АФН, като последното за сега е потвърдено само по каталог в два различни магазина и от Владо от който купихме комплекта. Целия комплект е за АЦЕ мотор който фабрично е 140 к.с. и би трябвало да няма проблеми при монтиране на стокова кола или кола която е само с чип. Както се вижда от снимката пружините не са малки а и вътре в тях има по още една пружина. Ако някой се интересува от комплект маховик от АЦЕ със чисто нов съединител моля да ми пише на лично понеже попаднах на един форумен агент от Ауди форума който има такъв комплект и го дава за 260лв. целия, като пак казвам комплекта съединител е чисто нов а маховика е от морга. Просто колата отиде в моргата цялата. Да кажа и за болтовете. В Порше Пловдив са по 6,70лв БРОЙКАТА. Тея смешници не познават парите ми се струва. Болтовете за притискателя са М8х15мм. нормална метрична резба със стъпка 1,25 целия болт е 25 мм. и е с имбусна глава и якост 8,8. Болтовете на маховика за вала са М10х1х19,5 мм. и могат да бъдат с обикновена шестостенна глава, имбусни или торксови, за тях е важно да не са по-малко от 12,9 якост. Всички тези болтове могат да се намерят в магазините за крепежни елементи или в евроболт чисто нови на десетократно по-ниска цена. Дано информацията е полезна на колеги решили да правят интервенцията.
Поздрави и умната :mhihi
Прикачени файлове
DSC_0383 (Custom).jpg
DSC_0384 (Custom).jpg
DSC_0385 (Custom).jpg
DSC_0386 (Custom).jpg
DSC_0388 (Custom).jpg


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот penko_pulev » Чет 07 мар 2013 16:06


Айде на болтовете, топли парат не се барат. Значи тея в евроболт в Пловдив са егати темерутите. Нямат такива болтове или ке им се търси. Ето какво ви е нужно, има и номерата на различните производители. http://www.zakolite.bg/item/bolt-na-mah ... lnrs_10007
Аз лично си купих цял комплект на Закс от Ауто 1 за 13 лева. А да ви е сладко :)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот samo_pechka » Чет 07 мар 2013 19:00


Супер :th_up Кажи после след монтажа ,как е станало , добре-зле :smile


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот penko_pulev » Сря 29 май 2013 0:51


Здравей колега. Като първи впечатления ОТВРАТ. Всичко пасва едно към едно без проблеми. Всичко работи но като е без демпфера какво се случва. Имам вибрации от ниски обороти до около 1900 на всички скорости. Все едно е 30 годишен дизел. Иска поддържане на по-високи обороти и смяна на скорости след 2300 оборота. Жестоки вибрации ори ускоряване. Абе не ми харесва ама демпфера е много пари. С тези вибрации почвам да си мисля, че аз съ объркал нещопри смяната.
Поздрави


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот juve » Сря 29 май 2013 6:49


Все едно е 30 годишен дизел. Иска поддържане на по-високи обороти и смяна на скорости след 2300 оборота.

Малко оффтопик: Добре бе, колега, обаче има много 20 - 30 годишни дизели от марката, които обаче не са и чували за описаните от тебе свойства, а не са и чували че има такова нещо като демпферен маховик... според мен има нещо за доизпипване при тебе... и като се замислиш - защо пък различните съединители да определят на какви обороти ще сменяш скоростите... :stumm


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот penko_pulev » Сря 29 май 2013 10:09


Не визирам марката колега. Вчера карах едно Ауди 80 с 1Z мотор и забелязах, че и при него има същите вибрации. Карал съм и други доста стари дизели при които при отпускане на съединителя и подаване на газ също има доста големи вибрации. Въпреки това си мисля, че има нещо гнило в цялата работа и не случайно съм написал, че започвам да си мисля да не би аз да съм объркал нещо при смяната понеже сам го сменях. За жалост не обърнах внимание в какво състояние са тампоните на скоростите. Прави ми впечатление, че при смяна на скорости и отпускане плавно на съединителя няма проблем, но докато не го отпуснеш целият. Усещаш как зацепва съединителя и когато пуснеш на цяло педала се появяват вибрациите. Дали може да е от тампони и какво може да се обърка и да трябва да се доизпипва?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот stefan4o » Сря 29 май 2013 10:11


Може и от тампоните да има повече вибрации, но не е задължително. Тия неща с вибрациите са малко субективна работа (освен когато не са много фрапиращи де), понеже може да се окаже, че си направил всичко както си трябва. Ролята на демпферния маховик доколкото зная е предимно да обира неприятните вибрации.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот samo_pechka » Сря 29 май 2013 13:07


Неприятен ефект се е получило :icon_sad , чак не мога да повярвам ,че всичко това е от едномасовия маховик :twisted , в момента един наш колега http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=267650 кара на такъв колата си AFN - надлъжен . Но в никакъв случай не ми описа такива проблеми , като цяло е доволен ,доколкото знам де :redface Струва ми се ,че има нещо което не е наред ,но какво.. да е от софт нещо ( ако си го барал де) :rolleyes или при монтажа ( ма там малко..не ми се вярва, то не е кой знае каква философия чак..) ,останаха тампони или нещо хлабаво по окачване...
Ако го оправиш- сподели ,да знаем и ние :th_up


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот penko_pulev » Сря 29 май 2013 14:00


В крайна сметка искам не искам ще се ходи в сервиз. Поразпитах тук там и ми казват, че имало вероятност да е от диференциала на кутията. За жалост в момента нямам средства за друга кутия та дори и да пробвам дали е от нея. Иначе полусъединителят е страхотен, няма вибрации или каквото и да било. Вибрации се появяват само при подаване на газ, като на 3-та и 4-та предавка са най осезаеми и доста тресе купето. Мога да направя сравнение с една стара дизелова Джета при която се разтрисаше цялото купе при подаване на газ. При подаване на газ и появяване на вибрациите отпускам леко педала на газта и вибрациите намаляват. Също вибрациите са по-малко при плавно подаване на газта. Все едно работи много твърдо в рамките на 1300-1800 оборота. При движение на скорост по инерция няма вибрации. Дали разбития маховик който, играеше и радиално и аксиално може да е разбил и кутията, ще се разбере като я закарам да я погледнат ама това чак в понеделник ще е. Може пък просто съединителя да приплъзва в рамките на 1300-1800 оборота и за това да тресе. Ама е чисто нов комплект на Закс за АЦЕ мотор от снимките по-горе. Не знам какво да си мисля в момента.
Ако има развитие по въпроса ще пиша да се знае. Колата е стокова и не е пипано нищо по софтуера, поне аз не знам да е пипано.
Поздрави колеги



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта