
Моят VW Golf Mk4 1.8Т - TD05-16g Turbo
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance
Баси, как да няма писти, Сливен и Кондофрей по три пъти в годината всяко, има техника, има времена, и е безопасно и законно 

- kristian18t
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance
MK4 написа:Баси, как да няма писти, Сливен и Кондофрей по три пъти в годината всяко, има техника, има времена, и е безопасно и законно
Не са ми особено близко ама ок. Както и да е. Мисля да заключвам темата скоро, защото май файда няма.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance
по желание на автора за сега се заключва.
- kristian18t
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T
Зимата = ремонти
... Още декември останах без съединител. Даде фира за 15 000 км. В момента съм с твърд маховик от ABF и съединител от VR6. Всичко пасна идеално и засега няма нерви. Направих съединителя и колата спря да върви
. Изпускаше налягане от N75 клапана. И там пари... Сега съм с механичен (кранче
) . Добрата новина в случая е, че вдигнахме налягането на турбината от 0.9 на 1.3. и позасилихме колата...уж. Не съм ходил на дино (все още), така че не знам какви коне е, а и не знам дали има полза или вреди от новия маховик. А да, смених блоу-оффа с обикновен рециркулиращ клапан.
Това е общо взето.
Вчера беше много хубаво времето и излязохме да покараме с познати. То взе че стана "Drag Night"
. Ето малко клипове от снощи ако на някой му се гледа:
VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs BMW e36 2.2 stroker
VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs Audi A4 1.8T Quattro 196hp
VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs BMW e30 2.5 (m50b25)
Участие в "надпреварата" взеха още и: Пежо 106 1.6 ВТС от Саксо 120кс.; Рено Клио Спорт 170 кс.; БМВ е46 320Д 136кс.+ (с чип); БМВ е36 2.8 192кс+; Мерцедес С400 ЦДИ 250кс.; Пежо 106 1.6 8v 90кс+; Хонда Сивик 4 ген. 1.5 90кс.+++; Опел Вектра ГСИ 115кс.
Пежото, с двигателя от ВТС, излезе много сериозен противник. Нямаме клип, но от място ме бие с кола до 160. От летящ, трудно, но го вземам. Ето един негов старт (два) с е30ката. И двете коли са на варел:
BMW 325 E30 vs Peugeot 106 1.6 16v



Това е общо взето.
Вчера беше много хубаво времето и излязохме да покараме с познати. То взе че стана "Drag Night"

VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs BMW e36 2.2 stroker
VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs Audi A4 1.8T Quattro 196hp
VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs BMW e30 2.5 (m50b25)
Участие в "надпреварата" взеха още и: Пежо 106 1.6 ВТС от Саксо 120кс.; Рено Клио Спорт 170 кс.; БМВ е46 320Д 136кс.+ (с чип); БМВ е36 2.8 192кс+; Мерцедес С400 ЦДИ 250кс.; Пежо 106 1.6 8v 90кс+; Хонда Сивик 4 ген. 1.5 90кс.+++; Опел Вектра ГСИ 115кс.
Пежото, с двигателя от ВТС, излезе много сериозен противник. Нямаме клип, но от място ме бие с кола до 160. От летящ, трудно, но го вземам. Ето един негов старт (два) с е30ката. И двете коли са на варел:
BMW 325 E30 vs Peugeot 106 1.6 16v
Последна промяна от kristian18t на Вто 05 мар 2013 2:55, променено общо 1 път.
- b1z0na
- Мнения: 272
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 17:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T
Голфа е бегачка
ама и пежака неизостава
... от личен опит знам, че пежаците са доста вървежни коли 



- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T
"Ползи" има колега маховика. Аз също минах на тоя сетъп, малко повече се изръсих, но с чисто нов маховик е моя сетъп. Като минус може би само, че колата е по-рязка, и съединителя трябва се отпуска една идея по-внимателно.
По темата "VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs Audi A4 1.8T Quattro 196hp" , направо не ми се вярва като го гледах
, някак си не ми се връзва да падне това Audi ама кой знае какво става под капака му.
По темата "VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs Audi A4 1.8T Quattro 196hp" , направо не ми се вярва като го гледах

- kristian18t
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T
feniksgod написа:"Ползи" има колега маховика. Аз също минах на тоя сетъп, малко повече се изръсих, но с чисто нов маховик е моя сетъп. Като минус може би само, че колата е по-рязка, и съединителя трябва се отпуска една идея по-внимателно.
По темата "VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs Audi A4 1.8T Quattro 196hp" , направо не ми се вярва като го гледах, някак си не ми се връзва да падне това Audi ама кой знае какво става под капака му.
Аудито има проблем със съединителя и не може да стартира като хората от място. Иначе на гонката сме двама души в моята кола, а в А4-ката е само шофьора. Относно маховика имам наблюдения, че съм се простил с някакви километри максимална скорост, но ще е хубаво да видя още някое мнение на някой, който е минал на този сетъп. Имам такива подозрения, защото на гонката с аудито, на 215 км/ч набих ограничител на 5та.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T
Няма общо маховика и максималната скорост. Ограничителя на оборотите свален ли е надолу след ремап-а?
- kristian18t
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T
neon написа:Няма общо маховика и максималната скорост. Ограничителя на оборотите свален ли е надолу след ремап-а?
Ами преди съм вдигал повече със същия софт, но явно щом маховика няма общо с максималната скорост, то най-вероятно колата е пренадула и е забила муцуна

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T
kristian18t написа:feniksgod написа:"Ползи" има колега маховика. Аз също минах на тоя сетъп, малко повече се изръсих, но с чисто нов маховик е моя сетъп. Като минус може би само, че колата е по-рязка, и съединителя трябва се отпуска една идея по-внимателно.
По темата "VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs Audi A4 1.8T Quattro 196hp" , направо не ми се вярва като го гледах, някак си не ми се връзва да падне това Audi ама кой знае какво става под капака му.
Аудито има проблем със съединителя и не може да стартира като хората от място. Иначе на гонката сме двама души в моята кола, а в А4-ката е само шофьора. Относно маховика имам наблюдения, че съм се простил с някакви километри максимална скорост, но ще е хубаво да видя още някое мнение на някой, който е минал на този сетъп. Имам такива подозрения, защото на гонката с аудито, на 215 км/ч набих ограничител на 5та.
За да бие ограничител на 5-та с 215 км/ч тая кола трябва да е с мега къси скорости, тип от 1.4 двигател. Заводската скоростна кутия на Голф с AGU мотор на 5-та стига 270 км/ч при около 6500 об/мин по мои спомени, а при теб с къстъм софт прекъсвача не би трябвало да ти е под 6800-6900 об/мин
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T
Нещо имаш проблем да, аз само веднъж съм си позволил лукса газ на макс и той беше към 240.
Въобще има ли смисъл да надуваш тази турбина над 1 bar , ако не се лъжа съм чел пост на MK4 и беше казвал, че някакви много мижави коне се получават при това яко надуване над 1 bar
.
Според мен карай с по-малко налягане, събери някой лев(много левчета
) и слагай някоя хубава турбина. Ако не ме лъже паметта до към 300 коня може да караш на сток биели, само едни инжектори ти трябват.
Аудито щом има проблем със съединителя е ясна работата.
Въобще има ли смисъл да надуваш тази турбина над 1 bar , ако не се лъжа съм чел пост на MK4 и беше казвал, че някакви много мижави коне се получават при това яко надуване над 1 bar

Според мен карай с по-малко налягане, събери някой лев(много левчета

rs_guy написа:При мене с чип и downpipe на 5та направих почти 230км/ч с доста засилка, а от оборотомера имаше още доста, 215 звучи нереалнозависи и с какви гуми си?
Иначе при старта с аудито е интересно че нагоре почва да те застига, нормално е да скочи на старта, после да го застигнеш, но нагоре е странно :)
Аудито щом има проблем със съединителя е ясна работата.
Последна промяна от feniksgod на Чет 07 мар 2013 19:38, променено общо 1 път.
- rs_guy
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 24 юли 2005 20:47
- Автомобил: Golf 4 GTI
- Двигател: AGU 2000
- Местоположение: София/Костинброд
Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T
При мене с чип и downpipe на 5та направих почти 230км/ч с доста засилка, а от оборотомера имаше още доста, 215 звучи нереално
зависи и с какви гуми си?
Иначе при старта с аудито е интересно че нагоре почва да те застига, нормално е да скочи на старта, после да го застигнеш, но нагоре е странно :)

Иначе при старта с аудито е интересно че нагоре почва да те застига, нормално е да скочи на старта, после да го застигнеш, но нагоре е странно :)
- kristian18t
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T
rs_guy написа:При мене с чип и downpipe на 5та направих почти 230км/ч с доста засилка, а от оборотомера имаше още доста, 215 звучи нереалнозависи и с какви гуми си?
Иначе при старта с аудито е интересно че нагоре почва да те застига, нормално е да скочи на старта, после да го застигнеш, но нагоре е странно :)
Аудито е измерено 196 к.с. с А95H.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта