Моят VW Golf Mk4 1.8Т - TD05-16g Turbo

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот MK4 » Съб 24 ное 2012 0:55


Баси, как да няма писти, Сливен и Кондофрей по три пъти в годината всяко, има техника, има времена, и е безопасно и законно :idea:




Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот kristian18t » Съб 24 ное 2012 0:56


MK4 написа:Баси, как да няма писти, Сливен и Кондофрей по три пъти в годината всяко, има техника, има времена, и е безопасно и законно :idea:


Не са ми особено близко ама ок. Както и да е. Мисля да заключвам темата скоро, защото май файда няма.


Потребителски аватар
S_T_I_N_G
Мнения: 1388
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
Автомобил: GOLF 4 1.8 T
Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
Местоположение: София - Овча Купел

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот S_T_I_N_G » Съб 24 ное 2012 5:53


:drunk :да:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот brabus » Съб 24 ное 2012 9:45


по желание на автора за сега се заключва.


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T

Мнениеот kristian18t » Вто 05 мар 2013 1:09


Зимата = ремонти :mhihi ... Още декември останах без съединител. Даде фира за 15 000 км. В момента съм с твърд маховик от ABF и съединител от VR6. Всичко пасна идеално и засега няма нерви. Направих съединителя и колата спря да върви :banghead . Изпускаше налягане от N75 клапана. И там пари... Сега съм с механичен (кранче :mhihi) . Добрата новина в случая е, че вдигнахме налягането на турбината от 0.9 на 1.3. и позасилихме колата...уж. Не съм ходил на дино (все още), така че не знам какви коне е, а и не знам дали има полза или вреди от новия маховик. А да, смених блоу-оффа с обикновен рециркулиращ клапан.

Това е общо взето.

Вчера беше много хубаво времето и излязохме да покараме с познати. То взе че стана "Drag Night" :mhihi . Ето малко клипове от снощи ако на някой му се гледа:


VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs BMW e36 2.2 stroker

VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs Audi A4 1.8T Quattro 196hp

VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs BMW e30 2.5 (m50b25)

Участие в "надпреварата" взеха още и: Пежо 106 1.6 ВТС от Саксо 120кс.; Рено Клио Спорт 170 кс.; БМВ е46 320Д 136кс.+ (с чип); БМВ е36 2.8 192кс+; Мерцедес С400 ЦДИ 250кс.; Пежо 106 1.6 8v 90кс+; Хонда Сивик 4 ген. 1.5 90кс.+++; Опел Вектра ГСИ 115кс.

Пежото, с двигателя от ВТС, излезе много сериозен противник. Нямаме клип, но от място ме бие с кола до 160. От летящ, трудно, но го вземам. Ето един негов старт (два) с е30ката. И двете коли са на варел:

BMW 325 E30 vs Peugeot 106 1.6 16v

Последна промяна от kristian18t на Вто 05 мар 2013 2:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
b1z0na
Мнения: 272
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T

Мнениеот b1z0na » Вто 05 мар 2013 2:44


Голфа е бегачка :th_up ама и пежака неизостава :mrgreen ... от личен опит знам, че пежаците са доста вървежни коли :screwy


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T

Мнениеот feniksgod » Чет 07 мар 2013 11:30


"Ползи" има колега маховика. Аз също минах на тоя сетъп, малко повече се изръсих, но с чисто нов маховик е моя сетъп. Като минус може би само, че колата е по-рязка, и съединителя трябва се отпуска една идея по-внимателно.
По темата "VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs Audi A4 1.8T Quattro 196hp" , направо не ми се вярва като го гледах :eek , някак си не ми се връзва да падне това Audi ама кой знае какво става под капака му.


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T

Мнениеот kristian18t » Чет 07 мар 2013 14:21


feniksgod написа:"Ползи" има колега маховика. Аз също минах на тоя сетъп, малко повече се изръсих, но с чисто нов маховик е моя сетъп. Като минус може би само, че колата е по-рязка, и съединителя трябва се отпуска една идея по-внимателно.
По темата "VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs Audi A4 1.8T Quattro 196hp" , направо не ми се вярва като го гледах :eek , някак си не ми се връзва да падне това Audi ама кой знае какво става под капака му.


Аудито има проблем със съединителя и не може да стартира като хората от място. Иначе на гонката сме двама души в моята кола, а в А4-ката е само шофьора. Относно маховика имам наблюдения, че съм се простил с някакви километри максимална скорост, но ще е хубаво да видя още някое мнение на някой, който е минал на този сетъп. Имам такива подозрения, защото на гонката с аудито, на 215 км/ч набих ограничител на 5та.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T

Мнениеот neon » Чет 07 мар 2013 14:38


Няма общо маховика и максималната скорост. Ограничителя на оборотите свален ли е надолу след ремап-а?


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T

Мнениеот kristian18t » Чет 07 мар 2013 14:45


neon написа:Няма общо маховика и максималната скорост. Ограничителя на оборотите свален ли е надолу след ремап-а?


Ами преди съм вдигал повече със същия софт, но явно щом маховика няма общо с максималната скорост, то най-вероятно колата е пренадула и е забила муцуна :redface .


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T

Мнениеот MK4 » Чет 07 мар 2013 18:34


kristian18t написа:
feniksgod написа:"Ползи" има колега маховика. Аз също минах на тоя сетъп, малко повече се изръсих, но с чисто нов маховик е моя сетъп. Като минус може би само, че колата е по-рязка, и съединителя трябва се отпуска една идея по-внимателно.
По темата "VW Golf 4 1.8T 185hp+ vs Audi A4 1.8T Quattro 196hp" , направо не ми се вярва като го гледах :eek , някак си не ми се връзва да падне това Audi ама кой знае какво става под капака му.


Аудито има проблем със съединителя и не може да стартира като хората от място. Иначе на гонката сме двама души в моята кола, а в А4-ката е само шофьора. Относно маховика имам наблюдения, че съм се простил с някакви километри максимална скорост, но ще е хубаво да видя още някое мнение на някой, който е минал на този сетъп. Имам такива подозрения, защото на гонката с аудито, на 215 км/ч набих ограничител на 5та.


За да бие ограничител на 5-та с 215 км/ч тая кола трябва да е с мега къси скорости, тип от 1.4 двигател. Заводската скоростна кутия на Голф с AGU мотор на 5-та стига 270 км/ч при около 6500 об/мин по мои спомени, а при теб с къстъм софт прекъсвача не би трябвало да ти е под 6800-6900 об/мин


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T

Мнениеот feniksgod » Чет 07 мар 2013 18:51


Нещо имаш проблем да, аз само веднъж съм си позволил лукса газ на макс и той беше към 240.
Въобще има ли смисъл да надуваш тази турбина над 1 bar , ако не се лъжа съм чел пост на MK4 и беше казвал, че някакви много мижави коне се получават при това яко надуване над 1 bar :stumm .
Според мен карай с по-малко налягане, събери някой лев(много левчета :Mr Green Fun ) и слагай някоя хубава турбина. Ако не ме лъже паметта до към 300 коня може да караш на сток биели, само едни инжектори ти трябват.
rs_guy написа:При мене с чип и downpipe на 5та направих почти 230км/ч с доста засилка, а от оборотомера имаше още доста, 215 звучи нереално :eek зависи и с какви гуми си?

Иначе при старта с аудито е интересно че нагоре почва да те застига, нормално е да скочи на старта, после да го застигнеш, но нагоре е странно :)

Аудито щом има проблем със съединителя е ясна работата.

Последна промяна от feniksgod на Чет 07 мар 2013 19:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rs_guy
Мнения: 124
Регистриран на: Нед 24 юли 2005 20:47
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: AGU 2000
Местоположение: София/Костинброд

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T

Мнениеот rs_guy » Чет 07 мар 2013 18:59


При мене с чип и downpipe на 5та направих почти 230км/ч с доста засилка, а от оборотомера имаше още доста, 215 звучи нереално :eek зависи и с какви гуми си?

Иначе при старта с аудито е интересно че нагоре почва да те застига, нормално е да скочи на старта, после да го застигнеш, но нагоре е странно :)


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T

Мнениеот kristian18t » Чет 07 мар 2013 19:43


rs_guy написа:При мене с чип и downpipe на 5та направих почти 230км/ч с доста засилка, а от оборотомера имаше още доста, 215 звучи нереално :eek зависи и с какви гуми си?

Иначе при старта с аудито е интересно че нагоре почва да те застига, нормално е да скочи на старта, после да го застигнеш, но нагоре е странно :)


Аудито е измерено 196 к.с. с А95H.


onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T

Мнениеот onty » Чет 07 мар 2013 20:20


Какво става с на Роман алфата да не изкача с нов сетьп?



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта