
Главния виновник за днешното занятие.Преди известно време колега попита как се сменя?С малко търпение,любов без да се сваля цялото табло станаха нещата
Буса няма климатик и затова нещата са по-лесни с климатик филма е малко по-различен.
Започнах първо с демонтажа на жабката и след това панелите на средната конзола.
След това освободих вентилатора с цялата конзола тя се разделя от кутията на парното.Двете са захванати с 9бр щипки една за друга.

Следва демонтаж на волана,лостовете на мигачите,фаровете и чистачките.От средната конзола някой копчета за да се освободи място за демонтажа на жилата за управлението на клапите.

Следва изваждането на кутията с радиаторчето.Та е захваната за преградния отсек на мотора с два броя 6мм болтчета.Намирад се между смукателния колектор и панела,развиват се от страната на мотора извинявам се ,че не сем го снимал
Време за демонтаж около 35мин монтаж около 45-50мин.Това е от мен дано помогна на някой колега.


Като за начало(няма нужда да се точи фреона) гасиш акумулатора
наи важното....после се свалят духалите на парното,волана,километража,пасажерския ербег се развива през отвора на плеъра и отвора на дясната духалка.Сваля се барчето конзолата под таблото,климатроника,управлението и всички копчета.Опред при двигателя в средата има болт с вътрешен шестограм за таблото,развиват се и всички болтчета държащи кутията на парното+двата маркуча на радиаторчето и вакумния между тях.Вътре се сваля само горната част на арматурното табло,след това се разкопчава )разделя) топлата от студената част на климатроника.Разкачат се всички букси,излиза без зор.Не забравяите да си смените дунапрена на клапите,после по обратния ред акумулатора последен се закача.Няма се плашите все пак немец го е мислил да е лесно за ремонт.УСПЕХ снимки по късно. 