maimo написа:да има доста голяма разлика просто този с веригата е по-стария модел
Явно и при мене е по-разлино смяната му !
maimo написа:да има доста голяма разлика просто този с веригата е по-стария модел
Тука сега сигурно някой ще ми се смее де 
Може би с нафтата ... и винетките ... и данъците ... и парите за почивка ...gr_gochev написа:Привет колеги!
Изчетох всичко до тук и дилемата ми за този Пасат Б6 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11355492688946923&f1=detailsсамо се задълбочи. На пръв поглед е добре, моторът е много тих, всички екстри работят, шум от задния мост, но не звучи като лагер, по-скоро може би гумите. Нямах достатъчно време за по-обстоен оглед, а и исках малко да се подготвя. Утре ще го заведа на преглед и ще го натисна малко повече.
Моля, да споделите какво по специално по тази кола трябва да гледам, а може и просто мнение. В голяма чуденка съм дали въобще да Б6, след всичко което изчетох тук!
Ако имаш под ръка ваг-ком или в серивза дето ще я караш проверете ги. Ако е с навъртяни км... примерно с 70-80 хил.км. след някой друг хил.км. ще ти замине най-вероятно маховика. Съмнявам се да е сменен и така да я изнасят за чужбина. Другото е да разбереш какви са дюзите. Ако са на Сименс, звънкаш на някой представител на VW, питаш дали попадаш в акцията за безплатна смяна на дюзите. Като цяло мене ме радва колата от всякъде. Това, че тука ги внасят на около 200 хил.км. (когато се прецакват вече скъпите чаркове) и почваме с ремонти, и псуваме колко е смотана колата - е съвсем друга тема 
Дюзите ти са на Сименс 
myrti6a написа:Ново двайсет момчета! Казаха ми на няколко места че не може да се сложи даз на този двигател.Кажете някъде където поставят газ на по-мощни коли.

gamble написа::eek Е че между твоята и моята толкова ли разлика има? При мене само се свали долната кора, картера и още там 1-2 неща. Определено нямам спомен да сме бъркали около ангренажаДобре е, че си го сменил де