питане за КР +г60
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: питане за КР +г60
Широкото мислиш ли че е близо до 200? Между другото аз не съм го виждал дори, което е показателно колко сериозен топ сикрет проект е.
Re: питане за КР +г60
Не,при мен нещата отдавна са на доста различна плоскост.Аз ладера го хвърлих преди 4 години.....
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 28 окт 2009 18:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgarsko
Re: питане за КР +г60
Пепи е прав дано не се окаже поредната лаладжийска работа а на колегата petrolhead ще кажа че всички които са писали в темата притежаваме Г60 8v или 16v и всеки е правил по нещо и определено имаме представа за какво става въпрос а нещата не са чак толкова сложни има и предостатъчно инфо в чужди сайтове за г60 проекти бих посаветвал колегата stigmi да разгледа подробно за G60 16V в нета за да придобие представа и да се консултира с хора които са се ровили в такива мотори защото има много митове за компресора на фолксваген и да се пази от (кейборт тунерите)а те са много успех ако решиш да действаш няма да съжеляваш ако подходиш внимателно но естествено трябва да си готов и да наливаш по вече гориво щото ако искаш да варви то и ще гори това е неизбежно
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: питане за КР +г60
Колега, нали не мислиш че си приказвам просто така. За съжаление това което четеш по чуждите форуми е доста трудно постижимо в българия. Специално за г60 съм говорил с венци в маднес и той сподели че при него най-силното г60 е било около 195 коня, с турбина. Компресорните, наточени с малки шайби и мапнати вадят около 170 коня макс. За повече се искат други инвестиции.
И да и аз карам г60 с малка шайба рс аутлет цяла генерация на 60мм компресор правещ пик около 1.2 бара мап на заводския компютър челен голям кулер и други. Резултата е 162.5 коня на вала, това е което мога да изстискам без друга глава и валове. Но според мен ияестицията започва да не си заслужава, за същите пари правиш 300-350 коньово 1.8т
И да и аз карам г60 с малка шайба рс аутлет цяла генерация на 60мм компресор правещ пик около 1.2 бара мап на заводския компютър челен голям кулер и други. Резултата е 162.5 коня на вала, това е което мога да изстискам без друга глава и валове. Но според мен ияестицията започва да не си заслужава, за същите пари правиш 300-350 коньово 1.8т
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 28 окт 2009 18:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgarsko
Re: питане за КР +г60
колегата разполага с кр и предполагам иска да го засили без да рови в мотора това което казваш е така но на дали карантията на този мотор ще понесе тия 350 коня идеята аз предпологам е само да се разреди мотора и да се кара до към 1 бар най много а дали да е с турбо или г60 аз залагам на г-ладера дай да не го засилваме колегата в друга посока и да го объркваме излишни филми
Re: питане за КР +г60
Petrolhead написа:Колега, нали не мислиш че си приказвам просто така. За съжаление това което четеш по чуждите форуми е доста трудно постижимо в българия. Специално за г60 съм говорил с венци в маднес и той сподели че при него най-силното г60 е било около 195 коня, с турбина. Компресорните, наточени с малки шайби и мапнати вадят около 170 коня макс. За повече се искат други инвестиции.
И да и аз карам г60 с малка шайба рс аутлет цяла генерация на 60мм компресор правещ пик около 1.2 бара мап на заводския компютър челен голям кулер и други. Резултата е 162.5 коня на вала, това е което мога да изстискам без друга глава и валове. Но според мен ияестицията започва да не си заслужава, за същите пари правиш 300-350 коньово 1.8т
Колега много слаб резултат си постигнал с толкова много доработки по мотора,странно само 2,5 коня над заводската мощност Старото ми Г60 дойде от Германия с динографика за 174коня. Немския му собственик го е закарал в Йотингер като там с минимални подобрения(шайба 74мм и чип) са извадили тези коне.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: питане за КР +г60
Това е. Според венци толкова си вадят :) едно време през 80те са мерили коне по доста оптимистичен начин
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 28 окт 2009 18:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgarsko
Re: питане за КР +г60
еми явно някой хора не правят разлика между G60 8V и G60 16V (всичко е г60) само да вметна че г60 е 160 коня а г60 16 клапана е 207 коня по спомен мисля че бяха около 80 бройки само и двете са 1.8 а от кр към кр г60 по груби сметки ми се струва че за около 1000-1200лева ако се прави с две гарнитури а иначе метална подложка може да се направи на лазерна фреза вече има такива фирми от 136 отиваш на 200+ коня а един двигател 1.8турбо струва толкова и чак слeд това да започнеш да го надуваш ми се струва че май ще излезе доста над г60-то и няма да има нито звука нито кефа от карането нека пепи да каже не е ли така и съжелявам за колегата със едва 162-та коня и турбо ъпгрейта просто има нещо нередно там но е много слабо
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: питане за КР +г60
Не си прав. Нито парите ще са тези, нито конете ще са тези, нито аз съм с турбина.
Моля те зачети повече за моторспорт г60 ще видиш че не е съвсем обикновен кр.
Моля те зачети повече за моторспорт г60 ще видиш че не е съвсем обикновен кр.
Re: питане за КР +г60
Парите наистина ще са доста повече,за конете си зависи от сетъп-а,който се избере-дюзи,степен,валове и т.н.
Колегата ще има адски голям проблем първо с намирането на читав ладер,това според мен е мисия невъзможна...
p.s. На Насето Г60-то вървеше наистина зверски,лично съм го карал,за 8 клапанов мотор се изстрелваше много яко,много.Според мен този мотор беше леко сгъстен....Беше супер приятен за каране....
Колегата ще има адски голям проблем първо с намирането на читав ладер,това според мен е мисия невъзможна...
p.s. На Насето Г60-то вървеше наистина зверски,лично съм го карал,за 8 клапанов мотор се изстрелваше много яко,много.Според мен този мотор беше леко сгъстен....Беше супер приятен за каране....
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 28 окт 2009 18:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgarsko
Re: питане за КР +г60
Petrolhead написа:Не си прав. Нито парите ще са тези, нито конете ще са тези, нито аз съм с турбина.
Моля те зачети повече за моторспорт г60 ще видиш че не е съвсем обикновен кр.
извинявам се грешката е в (моя телевизор)
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 28 окт 2009 18:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgarsko
Re: питане за КР +г60
hose написа:Парите наистина ще са доста повече,за конете си зависи от сетъп-а,който се избере-дюзи,степен,валове и т.н.
Колегата ще има адски голям проблем първо с намирането на читав ладер,това според мен е мисия невъзможна...
p.s. На Насето Г60-то вървеше наистина зверски,лично съм го карал,за 8 клапанов мотор се изстрелваше много яко,много.Според мен този мотор беше леко сгъстен....Беше супер приятен за каране....
Добре де ако само се разреди и се сложи компресора и се използват дросел стойки компютър дюзи и някой датчици от г60 вече ги има на доста добри цени само интерколера пътищата стойка за генератора и рейката ще са от други или къстъм един ремап не виждам кое е толкова скъпо един приятел си прави нисан 200нх сам си го гласи когато отиде на дино при келеша човека му смъкна от 400 лева на 200лева защото писа само софтуер просто не виждам какво толкова би струвало да сложиш г60 на кр-а (говоря за кр сток без сет ъпи валове бутала и т.н.)съдя по себе си и това което сам правил и платил по мойто г60 а за ефекта Наско може да каже със само 0.6-0.7 бара как варви а за читав компресор в момента има един 300лева перфектен със стабилни канали на ротора и 0.7 бара налягане един колега го продава прав и Пепи трудно се намират но се намират читави компресори
Re: питане за КР +г60
Ако наистина е читав този ладер е без пари,щом ротора е здрав има шанс целия да си е ок.Намират се,дай Боже да е читав този,но много трудно,много,повярвай ми...
Така на прима виста-да,имам как това да е достатъчно,като чаркаляци,но в процеса на работа ще изникнат адски много неща....И аз така тръгнах на времето,викам си е с'а ще стане,набързо,е да ама не.....Играта е много сериозна.Аз имах проблем дори с водните маркучи,опираха,подпираха и т.н.
А и не забравяйте,че колегата няма да си го прави сам......Незнам,казвам си мнението,според мен инвестицията ще е по голяма.....
Така на прима виста-да,имам как това да е достатъчно,като чаркаляци,но в процеса на работа ще изникнат адски много неща....И аз така тръгнах на времето,викам си е с'а ще стане,набързо,е да ама не.....Играта е много сериозна.Аз имах проблем дори с водните маркучи,опираха,подпираха и т.н.
А и не забравяйте,че колегата няма да си го прави сам......Незнам,казвам си мнението,според мен инвестицията ще е по голяма.....
- stigmi
- Мнения: 105
- Регистриран на: Вто 09 ное 2010 21:55
- Автомобил: passat b3
- Двигател: KR 1991
- Местоположение: blagoevgrad
- Контакти:
Re: питане за КР +г60
преди 4 месеца си правих сам основен ремонт че се налагаше така купих колата на доверие ... въпреки че имам някакви понятия мисля че с това сам няма да мога да се справя че има май и доста неща които ще трябва да се преправят .. като рейка стоики предполагам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта