

shanadjiqta написа:сутиена е от форума за 40 кинта,ама е самоделка и не е направен както трябва,в движение се клати нагоре-надолу и се налага да го лепя с двойнозалепващо
Живак тоя Мерц 4000 кубика ли евинаги съм се чудел на ей такива коли струва ли си да им плащаш данъците и обслужването на големите коне,дето все едно ги няма.Че и битурбо..направо си го съсипал
![]()
иначе аз вървя повечко оттогава като се пускахме с тебе и днес официално на Диното в Хеед изкарах 138 коня на мотора,но и ти си се засилил още така че разлика може и да няма
shanadjiqta написа:58 коня на мотора сме качили,как да не ни разцелуваша най-якото знаеш ли кое е-на дълъг път с 90 км на пета пак си гори 5 литра нафта.Вчера от Стара Загора до София ми изгори 10-11 л.Виж в града на ръчка със състезания и пушеци отзад сигурно пипа 9-10
don hose написа:Браво, много добре!За този мотор без допълнителни модификации това е почти тавана, но все пак има разни хитрини за още коне.
daywalker написа:Към колегата Живко с Алфата-човек,като видях клипчето срещу Мерцедеса вече гледам Алфата 2.4Д с друго око.НЕ знам как е вървяла стоково,но сега е лудница.
shanadjiqta написа:Жика отидох специално в Хеед защото миналата година пак там го мерих и исках да видя точния прогрес,който се оказа + 31 коня на гумите,като основната промяна през периода е била смяна на турбото.Другото са дребни доработки по гориво и въздух.
stefan4o написа:Аз се сещам за един от Стара Загора с такава кола, който вероятно няма да откаже сверка - Милен-газаджията, в АПК-то му е сервиза, до гърбиците за Ветеринарния техникумОбича да се понапъва по светофарите, може с него да замериш
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта