Въпрос за Голф 3, датчик за маслото
Въпрос за Голф 3, датчик за маслото
Колата е Голф 3 1.4 с газ на 172000км. маслото е сменено преди 2000км. Колата я карам вече 2 седмици от както я купих, та проблема е че вчера дакато се пребирах ми светна лампата за масло за около 5 сек. и изгасна на един байр бях на 4 ск. с около 90 км. Спрях проверих маслото имаше си, продължих след малко и пак ми светна за малко и изгасна. и това беше след това карах още 60км. и неми свена повече. Та дали проблема е от някой датчик или може да е нещо друго, защото масло си има. Благодаря предварително!
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Въпрос за Голф 3, датчик за маслото
а имаше ли звуков сигнал, писукане? най-вероятно е системата за ранно предупреждение. Не е хубаво да караш така, защото може маслото да няма необходимото налягане. Най-добре я закарай в сервиз, те хората си знаят какво да проверят
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въпрос за Голф 3, датчик за маслото
Смени си първо двата датчика за налягане на маслото! Те са на цвят бял(1.8 бар) и кафяв(около 0.35бар
).На цена са по около 5лв.С какво масло караш?

-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Голф 3, датчик за маслото
АБД ли ти е двигателя .... ако е този , помпата не е много качествено направена да го имаш в предвид , та поради тая причина , бързо бягай в магазина и копувай една нова маслена помпа цената е между 40 и 70 лв за да не си скубеш после косите като мене .... датчици недей да купуваш ефтини са но няма смисъл на тях няма какво да се прецака ... преди да купиш помпата защото 100 процента там ти е проблема иди при некой познат майстор по двигатели или някой който разбира ама трябва много да разбира и загрей двигателя до работна температура , хубаво е да си го карал преди това поне половин час или и на място да поработи но пак толкова , подаваш газ и отпускаш рязко педала, на по ниски обороти и на по високи обороти може и да форсираш малко двигателя и пак отпускаш хубаво е да сте двама и тоя дето разбира да е при двигателя , слуша за шумове , нетипични шумове от двигателя , целта на това упражнение е да се изключи смяна на основни и биални лагери , ако лагерите са за смяна няма начин да няма специфичен шум , човек който разбира веднага ще ти каже ... така ако лагерите са наред , бягаш в магазина и купуваш помпата ако не са наред не я купувай , тогава се замисли над 3 варианта ..... първо да правиш основен ремонт на двигателя при който пак трябва да купиш помпата : второ да си купиш настаро читав двигател разбира се по мощен от твоя , може и същия като твоя но цената е еднаква така че ти си решаваш : и трето да се замислиш за нова кола
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Въпрос за Голф 3, датчик за маслото
i3v3a3n написа:АБД ли ти е двигателя .... ако е този , помпата не е много качествено направена да го имаш в предвид , та поради тая причина , бързо бягай в магазина и копувай една нова маслена помпа цената е между 40 и 70 лв за да не си скубеш после косите като мене .... датчици недей да купуваш ефтини са но няма смисъл на тях няма какво да се прецака ... преди да купиш помпата защото 100 процента там ти е проблема иди при некой познат майстор по двигатели или някой който разбира ама трябва много да разбира и загрей двигателя до работна температура , хубаво е да си го карал преди това поне половин час или и на място да поработи но пак толкова , подаваш газ и отпускаш рязко педала, на по ниски обороти и на по високи обороти може и да форсираш малко двигателя и пак отпускаш хубаво е да сте двама и тоя дето разбира да е при двигателя , слуша за шумове , нетипични шумове от двигателя , целта на това упражнение е да се изключи смяна на основни и биални лагери , ако лагерите са за смяна няма начин да няма специфичен шум , човек който разбира веднага ще ти каже ... така ако лагерите са наред , бягаш в магазина и купуваш помпата ако не са наред не я купувай , тогава се замисли над 3 варианта ..... първо да правиш основен ремонт на двигателя при който пак трябва да купиш помпата : второ да си купиш настаро читав двигател разбира се по мощен от твоя , може и същия като твоя но цената е еднаква така че ти си решаваш : и трето да се замислиш за нова кола
да, накaрай човека направо нов мотор да си вземе. Това,че при тебе проблемът е бил помпа, не означава, че всеки път ще е такъв
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за Голф 3, датчик за маслото
pas1.8mi написа:Смени си първо двата датчика за налягане на маслото! Те са на цвят бял(1.8 бар) и кафяв(около 0.35бар).На цена са по около 5лв.С какво масло караш?
1000-ната тема за системата за ранно предупреждение.Описана в много точно в раздела "Полезни"...
Първо се мери налягането на маслото...Как???...пак е писано и то много!!!Виж обобщените теми горе!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта