


Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 11 мар 2013 23:44
- Автомобил: Golf IV [1J1]
- Двигател: 1.8 [125 Hp]
Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
Здравейте колеги! Някой може ли да ми препоръча качествени спирачни дискове за Голф 4 1.8 Бензин 125к.с. на сравнително добра цена!
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
280мм би трябвало да са ти дисковете. Като марки ти препоръчвам TRW, Zimmerman, Ferodo, EBC ..... . Febi и Delphi избягвай, това си е мое лично мнение.
Имам приятел със същият мотор и кара със Zimmerman не се е оплакал. Само с цени не мога да ти помогна, трябва да звъннеш някъде да питаш.
Имам приятел със същият мотор и кара със Zimmerman не се е оплакал. Само с цени не мога да ти помогна, трябва да звъннеш някъде да питаш.
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
Здравейте колеги, за да не пускам нова тема ще използвам тази, защото е по същия въпрос. Ще сменям дисковете на Леона и съм се насочил към Цимерман от Косер/твърдят че са оригинални немски 280мм - 1.9ТДИ АЛХ/. Притесняват ме мненията в последно време, че след 1000-2000км новите дискове се кривят и започват да тресат - такива си имам и аз :). Така, че ще се радвам на полезни съвети от тези, които са сменяли вече.
Искам да питам също дали е възможно да имам проблем с апаратите, защото като сменях гумите в Неделя установих, че не се движат по супортите, раздвижих ги но мърдат много трудно - дали е възможно да натискат диска само от едната страна? Какво се прави в случая - доста са корозирали?
И последен въпрос - дали ще мога сам да си ги сменя? По принцип съм техническо лице и доста неща си правя сам по колите, но дискове не съм сменял до сега. Накладките си ги сменям сам на всичките коли. Трябва ли централната гайка да се затяга с динамометричен ключ или може и на ръка? Гайката ми направи впечетление, че не е шестограм, а като маргаритка :) - с обикновен гаечен ключ ли се развива и кой номер? Ако има някъде коментари по този въпрос, теми или снимков материал ще съм благодарен на линкове, че нещо не се справям с търсачката.
Искам да питам също дали е възможно да имам проблем с апаратите, защото като сменях гумите в Неделя установих, че не се движат по супортите, раздвижих ги но мърдат много трудно - дали е възможно да натискат диска само от едната страна? Какво се прави в случая - доста са корозирали?
И последен въпрос - дали ще мога сам да си ги сменя? По принцип съм техническо лице и доста неща си правя сам по колите, но дискове не съм сменял до сега. Накладките си ги сменям сам на всичките коли. Трябва ли централната гайка да се затяга с динамометричен ключ или може и на ръка? Гайката ми направи впечетление, че не е шестограм, а като маргаритка :) - с обикновен гаечен ключ ли се развива и кой номер? Ако има някъде коментари по този въпрос, теми или снимков материал ще съм благодарен на линкове, че нещо не се справям с търсачката.
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
Лично мнение за дискове и накладки:
1.ATE
2.Zimermann
3.Brembo(но не и МАХ)
За да сте сигурни в качеството си ги поръчайте от представителите на съответните фирми за страната ,а не ги купувайте от разни магазини за части(! и сервизите на VW продават ментета).Перфорираните(надупкани)дискове са за спортни автомобили и преди всичко за дълги състезания ,а не за ежедневна употреба.
п.п.Дисковете се сменят много лесно.Махаш гумата,развиваш 2 болта крепящи супорта(от вътрешната страна на колелото(действа се внимателно-предварително напръскване и без много зор щото лесно се късат))и го връзваш да седи повдигнат нагоре,развиваш 1(2)болчета крепящи диска към главината и
.После в обратен ред. 
1.ATE
2.Zimermann
3.Brembo(но не и МАХ)
За да сте сигурни в качеството си ги поръчайте от представителите на съответните фирми за страната ,а не ги купувайте от разни магазини за части(! и сервизите на VW продават ментета).Перфорираните(надупкани)дискове са за спортни автомобили и преди всичко за дълги състезания ,а не за ежедневна употреба.
Напълно е възможно да са блокирали от едната страна.Прави им се основен ремонт-Почистване,шлайфане,смяна на пружинките и гумичките.Не съм го правил и не бих се захванал(без да имам опит и нужната техника)щото тя тая работа-я камилата,я камиларя.скам да питам също дали е възможно да имам проблем с апаратите, защото като сменях гумите в Неделя установих, че не се движат по супортите, раздвижих ги но мърдат много трудно - дали е възможно да натискат диска само от едната страна? Какво се прави в случая - доста са корозирали?
п.п.Дисковете се сменят много лесно.Махаш гумата,развиваш 2 болта крепящи супорта(от вътрешната страна на колелото(действа се внимателно-предварително напръскване и без много зор щото лесно се късат))и го връзваш да седи повдигнат нагоре,развиваш 1(2)болчета крепящи диска към главината и


- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
Аз от доста време на всички коли около мене карам с EBC от Heed, качествени английски дискове и нямат ментета все още.
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
Да разбирам ли че голямата гайка на главината не е нужно да се отвива??? Това ще ми улесни много работата
!!!

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
Аз доколкото си спомням (понеже съм сменявал само два пъти предни), дисковете се държат на главината с един фиксиращ болт и тези на джантата 

-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 29 яну 2011 11:28
- Автомобил: vw golf 4 1.8 20v
- Двигател: agn 1999
- Местоположение: pleven
Re: Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
Pack0 написа:Здравейте колеги! Някой може ли да ми препоръча качествени спирачни дискове за Голф 4 1.8 Бензин 125к.с. на сравнително добра цена!
Колега аз съм със същата кола и размера е 280мм предни и задни 239мм предните са ми на 2000км накладки и дискове TRW. Доволен съм от тях като цена и качество задните са ми zimmerman и са на 20 000 км и накладките ще изкарат поне още 30 000според мен.Един съвет от мен като ги сменяш си намери смазка със мед има спрей и смазка намажи със нея накладките от вътрешната страна и ще се радваш на спиране без свирене .
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
elin1010 написа:Pack0 написа:Здравейте колеги! Някой може ли да ми препоръча качествени спирачни дискове за Голф 4 1.8 Бензин 125к.с. на сравнително добра цена!
Колега аз съм със същата кола и размера е 280мм предни и задни 239мм предните са ми на 2000км накладки и дискове TRW. Доволен съм от тях като цена и качество задните са ми zimmerman и са на 20 000 км и накладките ще изкарат поне още 30 000според мен.Един съвет от мен като ги сменяш си намери смазка със мед има спрей и смазка намажи със нея накладките от вътрешната страна и ще се радваш на спиране без свирене .
А спиране ще има ли

- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
flameman5 написа:Да разбирам ли че голямата гайка на главината не е нужно да се отвива??? Това ще ми улесни много работата!!!
Голямата гайка е навита на карето, няма смисъл да я отвиваш. Дискове и накладки само квалитетни фирми специализирани в спирачна система. Марките са ги посочили по-горе.
п.п. Основна причина за изкривяване на спирачен диск е задържащ апарат.
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
Така и така говориме за дискове, да попитам за Brembo тука в BG за по 100-150лв. се продават
. А като отворя немският ebay под 300 евро няма почти нищо дето се вика
.
Какви ментаци се продават в БГ не знам ? Аз лично не съм чул за истинско brembo в България май ?
Както направи един познат ако си взимам такива дискове ще си ги поръчвам по ebay.de.




Какви ментаци се продават в БГ не знам ? Аз лично не съм чул за истинско brembo в България май ?
Както направи един познат ако си взимам такива дискове ще си ги поръчвам по ebay.de.
Re: Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
mitko85 написа:...
п.п. Основна причина за изкривяване на спирачен диск е задържащ апарат.
Тц, основната причина за кривене на предните дискове 1-2000 км след смяната се дължи на криви главини. Повечето от голфовете са така. За справка -> http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=337242
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
Добре, "една от основните причини"...
От какво се изкривява главина
От какво се изкривява главина

- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
Рязка температурна промяна също, доста екстремно каране. Веднъж спирах от 200 до 0. Мога да ви кажа, че усетих липсата на всякаква спирачка, положението след това са криви дискове.
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8 125к.с. - Спирачни дискове
Абе в България всичко е менте
аз препоръчвам дискове и накладки АТЕ , ощо взето на приемливи цени са. можеш да си сложиш и керамични ако искаш ако имаш много пари...
инече Brembo определено е по добро стига да е истинско а не менте , нали знаете Porshe е с Brembo заводски... ако си поръчваш Brembo направи го от Amazon.de , мисля че от немците е по вероятно да вземеш истинска стока
аз препоръчвам дискове и накладки АТЕ , ощо взето на приемливи цени са. можеш да си сложиш и керамични ако искаш ако имаш много пари...
инече Brembo определено е по добро стига да е истинско а не менте , нали знаете Porshe е с Brembo заводски... ако си поръчваш Brembo направи го от Amazon.de , мисля че от немците е по вероятно да вземеш истинска стока
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 40 госта