


andon_ написа:@roskonedelchev и така става, но по-сигурният начин е със зъбно колело от AFN :) не съм добър с paint-а, но сами може да се досетите каква е процедурата. На мястото на вложката за шпонката коляновия вал се реже със стъпка равна на дебелината на шпонката на колелото от AFN като за модел се ползва самото колело. Рязането става с ъглошлайф, но без да се прекалява, а на няколко пъти за да не посинее материала и .. НОВ болт + лепило (осигурител на резби) , може да се намаже и челото леко и яко стягане с тръба, това за 9 1/2 кг. си е чиста инженерна митология :)
@krasi1987 колега, днес на мръсния ми капак ти начертах какво трябва да направиш, това трябва да намериш начин да го обясниш на някой майстор в София! Ако ли не - идваш при мене, може да качиш и 2-13 софийски майстора да ги докараш при моя, та той да им дава уроци :)
andon_ написа:@kiko946 - яко с тръбата, ако се скъса - разпробивам и наново ! :) Тея митове за 9 и 1/2 кг. и след 2 седмици се е разлабил :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта