
Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
В крайна сметка го направих с две свещи с двойна спирала дърпа 35А, но заряда не пада под 14.10 В с включени дневни светлини има възможност за 3 свещи, но е единична спирала. След минута изпаритела пари, след 4-5 мин може да излиташ 

- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?

Точно това имах предвид.
Само дето аз го ползвах за първоначално палене и веднага след това гася подгряването, щото няма смисъл.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
Изпарителят ми е вързан успоредно на парното. Ще може ли да подгрява малкия кръг? Идеята е супер. Що се отнася до врс, карам 10 години с такъв от снимките и съм доволен.
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
pedalchobaba написа:Само дето аз го ползвах за първоначално палене и веднага след това гася подгряването, щото няма смисъл.
При мен си пали от ряз на газ колкото и да е студено, но ако тръгна се дави затова след като запаля го пускам

- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
vladtod® написа:pedalchobaba написа:Само дето аз го ползвах за първоначално палене и веднага след това гася подгряването, щото няма смисъл.
При мен си пали от ряз на газ колкото и да е студено, но ако тръгна се дави затова след като запаля го пускам
Колега можеш ли да обясниш тези подгревни свещи от дизел ли са?От къде ги купи и кви пари са?
Как си ги свързал електрически - през какво реле и ключ?
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
Да, от дизел са и по точно ауди яйце 1.6 д слагат ги и на много други модели, от €07 ги взех 13 лв /бр/. С реле 70А и предпазител 40А през бутон работещ след контакт. Смятах да ги връзвам на "таралежа" , но там доста късно изключва подгрева.
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
Колеги някой знае ли тези болчета за какво са?
Не смея да ги развивам да не оплескам нещо.Само тях не съм пипал.
На горната снимка клапана горе и шестограмчето долу под него,ако го развия нали няма да има проблем?
До оградения шестограм 2-те празни дупки са от иглата за ПХ и пружинката на вилката.
На долната снимка болтчето вътре да не е за налягането нещо.Чувал съм,че има такова и не трявва да се бута и за тва питам.Иначе от коплекта мембрани ми хартиса само една кръгла гумена тапичка и не знам за къде е.Чудя се и за това питам за оградените в червено ?Другите 2 тапички на вилките ги смених.
Не смея да ги развивам да не оплескам нещо.Само тях не съм пипал.
На горната снимка клапана горе и шестограмчето долу под него,ако го развия нали няма да има проблем?
До оградения шестограм 2-те празни дупки са от иглата за ПХ и пружинката на вилката.
На долната снимка болтчето вътре да не е за налягането нещо.Чувал съм,че има такова и не трявва да се бута и за тва питам.Иначе от коплекта мембрани ми хартиса само една кръгла гумена тапичка и не знам за къде е.Чудя се и за това питам за оградените в червено ?Другите 2 тапички на вилките ги смених.
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
На първата снимка е сервизен отвор, който е затапен след пробиването на отвора от високо към ниско налягане и може да го развиваш и почистваш защото се натрупва нагар при студени паления на газ, а на втората е възвратен клапан .
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
vladtod® написа:На първата снимка е сервизен отвор, който е затапен след пробиването на отвора от високо към ниско налягане и може да го развиваш и почистваш защото се натрупва нагар при студени паления на газ, а на втората е възвратен клапан .
На втората снимка клапанчето дето викаш ми казаха по-добре да не го пипам.А иначе клапана горе с квадрата дето съм отбелязъл,ако го развия има ли някакво уплътнение да се сменя?Хартиса ми една кръгла малка тапичка да не за там нещо?
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
Има О-пръстен , а клапанчето има гумичка която се спича с времето и ако е оригинал комплект мембрани я има.
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
vladtod® написа:Има О-пръстен , а клапанчето има гумичка която се спича с времето и ако е оригинал комплект мембрани я има.
Taя тапичка дето ми остана ме съмнява,че е за там
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
Хартисалата тапичка се оказа за клапана ограден в червен квадрат.Като го развих се видя,че е за там.
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
Подмених всико на БРЦ-то,ама сега винта на празния хода не реагира и на ПХ ми притриса леко сякаш се дави и иска въздух
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
Празния ход ти определя стъпковия мотор, този байпас с накатката пуска допълнително газ за студено палене. Ако го навиеш до край няма палене на студено или ще въртиш много докато запали.Виж си центровката, ресетни компота.
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Кой изпарител да рециклирам - БРЦ или Ланди Ренцо?
Здравей, предварително благодаря за темата ти.
Искам да правя същото нещо, но на малкия кръг на охладителната уредба на колата.
Колата е Октавия 1 с двигател бензин, АЕЕ 1.6, 75к.с., на динамото пише 70АН, и акумулатор 60-65АН.
Искам да вържа две подгряващи свещи като показаните по-горе и да свърша 12волтова циркулационна помпа за автономно парно и да я включвам някакво време преди тръгването от работа.
-Въпроса ми е, мога ли да ги свържа директно към акумулатора релето с двете подгряващи свещи и цуркулационната помпа и колко време може да работи, че да имам и ток да запаля после.
По мои изчисления ако две подгряващи свещи са 60АН, то ако работят постоянно, биха изтощили акумулатора за 1час. а знам, че две такива подгряващи свещи стоплят нативриза до 40 градуса за 10-15мин.
-Знам, че по изчисления всичко изглежда едно, а наяве друго, затова се допитвам и до вас.
Искам да правя същото нещо, но на малкия кръг на охладителната уредба на колата.
Колата е Октавия 1 с двигател бензин, АЕЕ 1.6, 75к.с., на динамото пише 70АН, и акумулатор 60-65АН.
Искам да вържа две подгряващи свещи като показаните по-горе и да свърша 12волтова циркулационна помпа за автономно парно и да я включвам някакво време преди тръгването от работа.
-Въпроса ми е, мога ли да ги свържа директно към акумулатора релето с двете подгряващи свещи и цуркулационната помпа и колко време може да работи, че да имам и ток да запаля после.
По мои изчисления ако две подгряващи свещи са 60АН, то ако работят постоянно, биха изтощили акумулатора за 1час. а знам, че две такива подгряващи свещи стоплят нативриза до 40 градуса за 10-15мин.
-Знам, че по изчисления всичко изглежда едно, а наяве друго, затова се допитвам и до вас.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта