Мисля, че в крайна сметка ще ме разубеди отново разхода-само като си помисля разликата между мах.разход на 1.4i и 1.9SDI e 2,7л по заводски норми. Доста сериозно.
Невероятно,но дали е факт-Поло'99 на 37000км!?Да го купя ли?
Ако си говорим за разход на гориво, мисля, че бензинката е загубила по презумпция. Аз като четох кави са параметрите по заводски норми ми се изправи косата, а пък тук във форума допълнително ми разбиха илюзиите. Поло или Голф са всичко друго но не икономични автомобили. Преди една година покарах една Фиеста 92г за около един месец. Като изключим, че тези колички са тотално спънати и е голяма досада да се карат, напълних резервоара и като я върнах имаше още - това нещице харчеше има няма 5.5-6л/100. Аз по едно време реших, че нещо се е скапала стрелката на таблото. Много хубаво - ама като направи 200 хил, взе да се чупи и моята приятелка я продаде. Та искаме ли да си търкаляме VW - та ще се бъркаме повечко
.
Мисля, че в крайна сметка ще ме разубеди отново разхода-само като си помисля разликата между мах.разход на 1.4i и 1.9SDI e 2,7л по заводски норми. Доста сериозно.
Мисля, че в крайна сметка ще ме разубеди отново разхода-само като си помисля разликата между мах.разход на 1.4i и 1.9SDI e 2,7л по заводски норми. Доста сериозно.
poGo написа:nii написа:poGo написа:Моят разход на 1.4i / 55кс. е 12/100 -
абе как караш ти??? под 5500 оборота падаш ли изобщо>?
Опитвам се. Не е лесно![]()
Няколко от причините:
Гуми 205/50/15; Вечно студена (карам я по 2-3 км.на ден); Двата крака на газта; Само градско; Разходна норма 9-10/100 и т.н.
Както каза един приятел автотехник - Късметлия си, че харчи само толкова!
Сега като се замисля, май един път засеках 10/100![]()
![]()
На това каране наистина ти е много икономична колата....междудругото така само студено каране 2-3км няма ли да се разсипе мотора много бързо?!
Anbuch написа:
...вместо 300 000 км - 000 000 км и надписа total изчезна , да не би и тук да е нещо такова...Аз лично тоя филм не го вярвам ама...
И аз го гледах , след това проверих как стои въпроса с дигиталните километражи - положението е плачевно - всеки малко по-светнат автомобилен хакер може да го превърти и да изтрие паметта (ако има такава). Но обикновено ги превъртат на някакви по-достоверни километри.
Моят киломертаж сега показва към 200хил, но като я гледам как всичко е изтрито и лъснато, сигурно е поне на 500. освен това е мноого базов модел - няма си дори дръжки на тавана( та всички, дето ги возя негодуват и се търкалят из колата по завоите
Но-о, тогава интернет имаше тук-там и нямаше такива места из него, където човек може да научи толкова много. Каквото каже "Майстора" това е!
- poGo
- Мнения: 637
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
POLO_SPORT написа:На това каране наистина ти е много икономична колата....междудругото така само студено каране 2-3км няма ли да се разсипе мотора много бързо?!
Абе може и да се разсипе, ама аз нямам как и къде да карам повече от това. Трябва зорлем да въртя из квартала.
Айде да не оспамваме на мацката темата.
Green, ако ти е на сърце виж майстора какво ще кажи и не му мисли повече. На тоя принцип "ми ако ме лъжат, ми ако не ме, ох, ама много пари е, ама после що не я купих.........и т.н." аз вече 2-ра година страдам една прелестна кола, която не си купих.
Колкото повече му мислиш, толкова по-несигурна в решението (каквото и да е то) ще се чувстваш.
PoGo,
съгласна съм с теб - чакам мнение от майстора, макар че като разбра за какво става дума ме обяви за пълно куку. "ТАЗИ ДРЕБНА И НЕУДОБНА КОЛА ЗА ТОЛКОВА ПАРИ? - за тези пари ще си вземеш (хипер-гига-мега-супер ГРАМАДЕН!!) Опел Астра или Вектра - пъргави и чудни!". Да го питам после къде ще го дене този (хипер-гига-мега-супер ГРАМАДЕН!!) автомобил като трябва да го паркира в центъра на София (не на платен паркинг разбира се!).
Та, такива работи...
съгласна съм с теб - чакам мнение от майстора, макар че като разбра за какво става дума ме обяви за пълно куку. "ТАЗИ ДРЕБНА И НЕУДОБНА КОЛА ЗА ТОЛКОВА ПАРИ? - за тези пари ще си вземеш (хипер-гига-мега-супер ГРАМАДЕН!!) Опел Астра или Вектра - пъргави и чудни!". Да го питам после къде ще го дене този (хипер-гига-мега-супер ГРАМАДЕН!!) автомобил като трябва да го паркира в центъра на София (не на платен паркинг разбира се!).
Та, такива работи...
Последна промяна от green на Съб 25 ное 2006 21:46, променено общо 1 път.
- ChampioN
- Мнения: 98
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 14:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Намекнах ти, че като нямаш пари не ти трябва колата да е много нова, а здрава и относително с колкото можеш по ниска подръжка.
Като си чела статистика, че най-здравите коли са от 97-99г и за това се хвърляш на такива ? Гледам може да се намери Голф ТД от 95 за по 5000 лв и ще му се вместиш и откъм гориво и да му смениш основните работи. Кола се взима за макс 2/3 от парите разполагаш в момента, за да няма после изненади. Голяма мода е да се обере откъдето можеш пари, за да си купиш кола и скоро като се развали 1 год пред блока или да се продаде на половин цена.
Освен това за коли преди 92г щяла да излиза наредбата за вдигане на ЕКО таксата, избора е твой 
Като си чела статистика, че най-здравите коли са от 97-99г и за това се хвърляш на такива ? Гледам може да се намери Голф ТД от 95 за по 5000 лв и ще му се вместиш и откъм гориво и да му смениш основните работи. Кола се взима за макс 2/3 от парите разполагаш в момента, за да няма после изненади. Голяма мода е да се обере откъдето можеш пари, за да си купиш кола и скоро като се развали 1 год пред блока или да се продаде на половин цена.
- poGo
- Мнения: 637
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
green написа: ТАЗИ ДРЕБНА И НЕУДОБНА КОЛА ЗА ТОЛКОВА ПАРИ? - за тези пари ще си вземеш (хипер-гига-мега-супер ГРАМАДЕН!!) Опел Астра или Вектра - пъргави и чудни!".
Предишната ми кола беше Ескорт Комби, много яка машина, много добър ДВГ - смених я само, защото беше '94, а Полото 2002!! Нямат нищо общо: едната е нова, лачена и fancy, а другата вървеше.
Това, че малката ще я паркираш по-лесно в СФ е заблуда (не става въпрос ако имаш огромен джип
green написа:Anbuch написа:
...вместо 300 000 км - 000 000 км и надписа total изчезна , да не би и тук да е нещо такова...Аз лично тоя филм не го вярвам ама...
И аз го гледах , след това проверих как стои въпроса с дигиталните километражи - положението е плачевно - всеки малко по-светнат автомобилен хакер може да го превърти и да изтрие паметта (ако има такава). Но обикновено ги превъртат на някакви по-достоверни километри.
Моят киломертаж сега показва към 200хил, но като я гледам как всичко е изтрито и лъснато, сигурно е поне на 500. освен това е мноого базов модел - няма си дори дръжки на тавана( та всички, дето ги возя негодуват и се търкалят из колата по завоите)
Но-о, тогава интернет имаше тук-там и нямаше такива места из него, където човек може да научи толкова много. Каквото каже "Майстора" това е!
Колежке мойта кола е такава ама е 06.98.и е на реални 53 000 км./който не вярва да дойде да види/купувана е чисто нова от тъщата 98,преди 2 години я подари на дъщеря си т.е. на жена ми и досега освен консумативи са сменяни само перката на радиатора и е рециклирана рейката
Нямам нищо против марката Опел.
Не съм съгласна, че размерът няма значение. Карала съм различни коли и когато трябва да се намери място за паркиране има огромно значение дали съм с моя ситроен(който влиза абсолютно навсякъде), с фиеста (сравнително маневрена но не чак толкова), деу ланос (средна работа), ситроен ц5 (комби - много маневрен, но огромен) или пасат(комби - не толкова маневрен като ц5, но също толкова огромен).
Винаги е по-лесно да се намери 4м празно място от 6 да кажем.
Друг е въпросът за маневреността. Ситроените, които споменах, и двата гарантирам, че влизат при успоредно паркиране в размер с 50см по голям от дължината(без поражения по колата
). С повечко маневри и псувни на чакащите да минат, но влизат. За другите изброени не мога да кажа същото.
И когато говоря за паркиране в центъра, нямам предвид да си идеш на работа сутринта и толкоз - на мен ми се налага да спирам на различни места няколко пъти на ден.
---
И аз това казвам - колкото по - нова, толкова по-малко проблеми
Не съм съгласна, че размерът няма значение. Карала съм различни коли и когато трябва да се намери място за паркиране има огромно значение дали съм с моя ситроен(който влиза абсолютно навсякъде), с фиеста (сравнително маневрена но не чак толкова), деу ланос (средна работа), ситроен ц5 (комби - много маневрен, но огромен) или пасат(комби - не толкова маневрен като ц5, но също толкова огромен).
Винаги е по-лесно да се намери 4м празно място от 6 да кажем.
Друг е въпросът за маневреността. Ситроените, които споменах, и двата гарантирам, че влизат при успоредно паркиране в размер с 50см по голям от дължината(без поражения по колата
И когато говоря за паркиране в центъра, нямам предвид да си идеш на работа сутринта и толкоз - на мен ми се налага да спирам на различни места няколко пъти на ден.
---
И аз това казвам - колкото по - нова, толкова по-малко проблеми
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13565
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
green написа:
---
И аз това казвам - колкото по - нова, толкова по-малко проблеми
Грешка толкова повече проблеми и в сервизите ги гледат като марсиански кораби
Я се поогледай за 1 червена / вишнява/145 ца .Ще ти пасне и отива Ако попаднеш на боксерче ще имаш възможност да чуваш уникален галещ ухото звук. Лесна за паркиране. ако искаш дизеларка JTD мотора е много добър.Цените са доста по-ниски от тези на Полото. Ръжда по купето е непознато явление за разлика от Голф 3. Фул екстри немислими за Полото.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта
