i3v3a3n написа:na Vag Com нищо няма да му кажат ....... , вагкома дори грешка няма да му отчете ....
Колега не говори така, има си достатъчно датчици и дори може и ламдасонда да има. Тка че е добре да се мине през тази процедура с проверката на колата за натрупани грешки.
Предполагам че грешката ще е свързана със състоянието на горивните смеси, от което страдат тези двигатели след като получат газова екзема.
Така че колегата GoLfF GTi първа стъпка, са както ти каза колегата по горе свещи, преглед на състоянието на кабелите, нов филтър, Преглед на тампона, ако е напукан се сменя и след това моя съвет е да си изключиш акомулатора за 5 мин. Палиш колата на бензин и я разхождаш малко. Ако се държи пак така, сваляш дроселовото тяло и го почистваш добре от боклуците плепнали по него, пак разхождаш колата. Ако нищо не се промени, си за преглед на VAG COM, както ти каза колегата Joker.