


проблем с температурата
проблем с температурата
здравеите зна4и смених термостата смених дат4ика на температурата и сега перката ми вклу4ва на 110 градуса а с стария дат4ик на 70 градуса от какво може да е??благодаря ви предварително
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
ЗДРАСТИ-вчера се върнах от Враца/3 дена/ .Първо си измери температурата на антифриза с термометър-уреда на таблото може да не ти е верен.Или като включи перката-пипини мъркучите с ръка=ако е 110 градуса трябва да си изгориш пръстите. Хм и аз имах проблем във Враца А НИКОЙ от този форум от там,макар че писах и на лични и тема пуснах,не се отзова.Изпищя ми лагер на предна лява главина и скъсах преден десен тампон на амортесьора-никой не познавам,града и сервизите изобщо. Е все пак попаднах на доста добър майстор-и човек излезе-ЗА КОЕТО МУ БЛАГОДАРЯ. За 1.30 мин. бях в движение.
здравеи радвам се 4е са ти оправили колата зна4и мисля 4е е от дат4ика за6тото с преди6ния дат4ик перката се вклу4ва6е на 70 градуса а сга като го смених на 110 мисля 4е дат4иците са ментеSMEL написа:ЗДРАСТИ-вчера се върнах от Враца/3 дена/ .Първо си измери температурата на антифриза с термометър-уреда на таблото може да не ти е верен.Или като включи перката-пипини мъркучите с ръка=ако е 110 градуса трябва да си изгориш пръстите. Хм и аз имах проблем във Враца А НИКОЙ от този форум от там,макар че писах и на лични и тема пуснах,не се отзова.Изпищя ми лагер на предна лява главина и скъсах преден десен тампон на амортесьора-никой не познавам,града и сервизите изобщо. Е все пак попаднах на доста добър майстор-и човек излезе-ЗА КОЕТО МУ БЛАГОДАРЯ. За 1.30 мин. бях в движение.
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Незнам какво мислите ама перката да ви се включи на 70 градуса на мен тая работа ми се вижда менте
. Щом перката се е включвала на 70 градуса на колко е била нормалната работна температура на тая кола 60 градуса? Може и датчиците да са менте то е ясно ако сте ги взели за 20 лв, но определено работят, за разлика от старите които са били спекли. При мен имаше същия проблем.

Последна промяна от madnez на Пет 24 ное 2006 19:52, променено общо 1 път.
Re: ре
имали някакав проблем ако си оставя тоя дат4ик кадето вклу4ва на 70 6тото ми писна на купувам ментета колата си загрява парно имаmadnez написа:Незнам какво мислите ама перката да ви се включи на 70 градуса на мен тая работа ми се вижда менте. Щом перката се е включвала на 70 градуса на колко е била нормалната работна температура на тая кола 60 градуса? Може и датчиците да са менте то е ясно ако сте ги взели за 20 лв, но определено работят, за разлика от старите които са били спекли. При мен имаше сащия проблем.
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има проблем защото той не отчита хептем правилно и не отваря и затваря когато трябва. При мен я бехме закачили на един лаптоп и пича и гледаше кога отваря и затваря и зехме компромисно решение с тоя датчик от 20тина лв. И сега по системата всичко е тип топ само дето на арматурното табло показанието ми е занижено. Тоест работна температура 80 градуса вместо 90 и перка включва на 90 вместо на 100. Най-добре според мен е да измерш със уред каква е температурата на загрял двигател, след което да измериш кога включва перката като през цялото време гледаш и показанията на таблото и ги сравняваш. Може би при теб датчика показва завишено на таблото иначе си бачка. Аз като теб си мислех че тея голфари работят на мн ниски градуси и не греят като са бензин ама таратанци трябва да си закове стрелката на средата и да си я даржи там всичко друго е бошлав работа. Дано съм ти бил полезен.
Последна промяна от madnez на Пет 24 ное 2006 19:56, променено общо 1 път.
Re: проблем с температурата
MAG написа:здравеите зна4и смених термостата смених дат4ика на температурата и сега перката ми вклу4ва на 110 градуса а с стария дат4ик на 70 градуса от какво може да е??благодаря ви предварително
За кой датчик става дума този който е на двигателя или този на радятора?
зна4и да сложа тоя кадето вклу4ва на 110 или пак да купувам друг??madnez написа:Има проблем защото той не отчита хептем правилно и не отваря и затваря когато трябва. При мен я бехме закачили на един лаптоп и пича и гледаше кога отваря и затваря и зехме компромисно решение с тоя датчик от 20тина лв. И сега по системата всичко е тип топ само дето на арматурното табло показанието ми е занижено. Тоест работна температура 80 градуса вместо 90 и перка включва на 90 вместо на 100.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Re: проблем с температурата
DOHC написа:MAG написа:здравеите зна4и смених термостата смених дат4ика на температурата и сега перката ми вклу4ва на 110 градуса а с стария дат4ик на 70 градуса от какво може да е??благодаря ви предварително
За кой датчик става дума този който е на двигателя или този на радятора?
И аз това щях да питам?
Земи измери тая темп. за да се ориентираш кво става а и нас, за да може да помогнем.
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Едитнах си поста прочети какво писах по-горе. Или с две думи вземи уред има такива с папчица за температура сравни показанията на таблото и тея на уреда и прецени. Или пък постни тук.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Пич нали ти писах в тази тема или си забравил http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=31375&start=0
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kalimera73 и 55 госта