Synchro - поддръжка

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Synchro - поддръжка

Мнениеот ninja_1 » Вто 12 май 2009 2:01


doktorec написа:значи за първото че торсен е ЛСД си е ЛСД прочети малко и ще се увериш.за второто си прав не е виско и аз съм се объркал.-хидравличен е. http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen

Кое му е "слип",тогава...не знам вече.Я виж тук,в тази тема:
http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=316




doktorec
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 29 апр 2008 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Synchro - поддръжка

Мнениеот doktorec » Сря 13 май 2009 21:05


не разбрах кво искаш да кажеш.в темата пише че е ЛСД????


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Synchro - поддръжка

Мнениеот ninja_1 » Чет 14 май 2009 0:25


Не.Хипоидна предавка е.Темата е за блокировки.Не е "слип",тоест няма приплъзване.ЛСД е диференциял с ограничено приплъзване на планетите и сателитите.
Изображение

Торсен няма такива:
Изображение
А вместо тях има "винтове".


doktorec
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 29 апр 2008 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Synchro - поддръжка

Мнениеот doktorec » Сря 27 май 2009 4:45


добре много си умен.не е врат а шия :applause:


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Synchro - поддръжка

Мнениеот ninja_1 » Сря 27 май 2009 19:05


Ти па,да не се обиди се'а? :banghead: Аз лично предпочитам да има подобни дискусии,че,като чета някои малко по-стари теми... :roll:
Както и да е...Дано съм бил полезен...


Потребителски аватар
Гнездарец
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 05 фев 2011 23:19
Автомобил: Голф Кънтри
Двигател: 1P 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Synchro - поддръжка

Мнениеот Гнездарец » Съб 16 мар 2013 9:11


Датчика за задна е малко по-сложен от обикновен превлючвател,какъвто е на голф без двойно.Монтиран е на скоросната кутия и индикира не само задната,но и останалите предавки следейки вилките за превключване на скоростите.Та в случая за да заключи фрайлауфа в задния диференциал не е нужно само да светне задната в стоповете,а и да има работещ превключвател на педала на съединителя(като стопмашинката на педала на спирачката),в комбинация с акуратно работещ датчик следящ вилките на скоростната кития.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта