венто AAZ високи обороти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vvveno 19td
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 02 окт 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот vvveno 19td » Нед 17 мар 2013 11:05


значи колега дърпах авансатора и пружините дето са на винт 3 се свиваха при дръпнат авансатор и се отпускаха след като го върна авансатора.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот samo_pechka » Нед 17 мар 2013 11:39


Т.е. самата планка не мърда , а се свива и отпуска пружинката . Ще видиш отгоре две шпилки с контрагайки ,пускам ти две снимки от нета , да се ориентираш кои
снимка на шпилките.jpg
а сега и самите шпилки , не се плаши ,достъпа е лесен :biggrin тук ти показвам снимка на разглобено ГНП от нета
снимка на шпилките 2.jpg
снимка на шпилките 2.jpg (13.72 KиБ) Видяна 1570 пъти

Сега охлаби отдясно контрагайката и развий малко шпилката , законтри леко и пак пробай :th_up


Потребителски аватар
vvveno 19td
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 02 окт 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот vvveno 19td » Нед 17 мар 2013 12:29


и нея я развовах така си намалих оборотите но не ми хареса и си ги върнах както преди,но авансатора не работи


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот samo_pechka » Нед 17 мар 2013 12:32


Чакай ..може да съм в грешка :redface Не се сещам в момента :redface пробвай и другата шпилка по същия начин по дяволите ,как беше ,че скоро не съм барал там


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот blade84 » Нед 17 мар 2013 12:36


Темата стана интересна ще я следя с интерес. :th_up


Потребителски аватар
vvveno 19td
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 02 окт 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот vvveno 19td » Нед 17 мар 2013 12:50


значи колега планката на която е закачено жилото на авансатора се мърда когато го дръпна самия авансатор,пружините се свиват ама няма резултат и оборотите си стоят същите


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот samo_pechka » Нед 17 мар 2013 13:01


А планката горе, дето е на винт 3- движи ли се ? Щото от нея е зависимостта, за вдигането на оборотите, при дръпнат авансатор .


Потребителски аватар
vvveno 19td
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 02 окт 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот vvveno 19td » Нед 17 мар 2013 13:09


колега ако говориш за тая планка дето е закрепена за винт 3 ,тя не се мърда и е здраво закрепена


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот samo_pechka » Нед 17 мар 2013 13:29


vvveno 19td написа:колега ако говориш за тая планка дето е закрепена за винт 3 ,тя не се мърда и е здраво закрепена

:exclaim :exclaim Точно тя е важна за тези обороти ! Онези шпилки ,дето ти ги показах ограничават мин и макс на оборотите на празен ход .Тая планка трябва да има ход ! Ако си я блокирал със шпилките - никога няма да можеш да си докараш оборотите. Поиграй си малко там охлаби ги и двете и ги регулирай, направи така,че да има ход планката и като дръпнеш аванса ,да се покачат оборотите :th_up а след като върнеш аванса- да не падат под 800об. финото регулиране на оборотите става именно от винт три - с него ще докараш желаните обороти на топъл мотор ( 900-950 прим).Успех :th_up Ако има нещо друго - смело питай :smile аз ако не мога и не зная, друг ще ти помогне :biggrin :th_up


Потребителски аватар
vvveno 19td
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 02 окт 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот vvveno 19td » Нед 17 мар 2013 13:58


колега аз ти говорех за тая планка на снимката че не се движи а другата дето е хванато жилото на авансатора си се движи свободно кота го дръпна авансатора
Прикачени файлове
ГНП Бош.JPG


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот blade84 » Нед 17 мар 2013 16:14


Аз не разбрах тоя проблем с авансатора след като се опита да настроиш оборотите ли се появи, или си беше така?


Потребителски аватар
vvveno 19td
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 02 окт 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот vvveno 19td » Нед 17 мар 2013 16:47


и аз това се чудя защото една седмица преди да си намаля оборотите не го бях ползвал,но до последно си работеше,сега като си върнах старите обороти пак не работи може и да не е от оборотите проблема с него


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот samo_pechka » Нед 17 мар 2013 21:01


Точно тя ! Онези шпилки я ограничават да "мърда" в определен диапазон ! Тя не трябва да е блокирана !! Като дръпнеш авансатора в купето, от своя страна се повлича и винт номер 3 - той пък -> тази планка и мотора вдига обороти.
Виж накъде се "мъчи" да мръдне планката ,при дърпане на авансатора ( поразвии шпилките да има ход) Аз отначало ти казах дясната , но ще излезе май лявата ( :redface просто отдавна не ми се е налагало да пипам там и съм позабравил :redface ).То ще си покаже :th_up и докато не се вдигнат оборотите на желаното - ще охлабваш нея шпилка :th_up


mravka_s_passat
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 20 ное 2010 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот mravka_s_passat » Съб 08 фев 2014 19:04


Ще ползвам темата на колегата.
Мога ли да си намаля порцията на гориво с цел икономия, пък ако ще да е за сметка на вървежа и динамиката. За тези които ще ме посъветват да сменя колата с ТДИ ще кажа че за сега това не е вариант. Иска ми се да харчи по-малко. Вървежа не ме интересува за сега. С тези болтове и ограничители на ГНП'то как стои въпроса, как точно се прави...? Моля за съвет...
1.9 ТД ААЗ е моторя... ГНП - БОШ с ел. авансатор...


mravka_s_passat
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 20 ное 2010 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: венто AAZ високи обороти

Мнениеот mravka_s_passat » Съб 08 фев 2014 19:15


Стегнах малко болта за цикловота порция от снимката. Сега оборотите са ниски. Трябва ли да ги вдигна на 900? Ако ги вдихна какъв ще е ефекта за разхода тези 900 оборота, или те са само за ПХ?
Почнах да вдявам някои неща. Само искам да ми падне разхода...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта