Климатик или Климатроник

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dpassat
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Климатик или Климатроник

Мнениеот dpassat » Чет 23 ное 2006 22:41


Не намерих такава тема, може би има но едно въпросче- от гледна точка на удобството - климатроник, а от техническа гледна точка и поддръжка. Електрониката старее - втората употреба коли са обречени в един момент, който може и да настъпи скоро. Какво мислите, пуснах търсачката и ми извади само теми за КЛИМАТРОНИЦИ - и все някакви проблеми??
Климатик или Климатроник????? :roll: :oops: :oops:




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 23 ное 2006 23:20


Климатороника е доста по-сложна система от климатика.Това съответно поражда и повече проблеми при климатроника ( не е валидно винаги ).Много зависи от това как е потдържана системата.Климатик може да ти създаде доста големи главоболия ако не е потдържан добре преди.

От икономическа гледна точка климатика е по-евтиното решение ( обслужване и възможни проблеми ), но климатроника предлага доста по - голям конфорт и удобство.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Чет 23 ное 2006 23:28


Колега в предпоследния ти въпрос е истината - "все някакви проблеми" :D Горе долу е така със тези автомобили дето ги купуваме на 10 + много години. Аз лично съм с климатик и да знаеш че е една от най-големите екстри е това чудо. Обаче до сега откакто съм купил колата проблем съм имал най-вече с него, а ремонтите хич не са му евтини /два пъти до сега за около две години и дано да нямам повече/ иначе съм сменял за това време само консумативи на колата /масла, ремъци, ролки, накладки/. Някой колега във форума беше казал, че тези системи не са много претенциозни но през първите 5-6-7 години и после почват ремонти и по тях, а те са много тъмна история. Иначе на въпроса ти - естествено климатроника е доста по "умна" машинка от климатика, но в същото време и малко по-сложна. Иначе което и да вземеш все няма да сбъркаш и ще ти е хладно лятото стига да се случи в добро състояние.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Чет 23 ное 2006 23:31


Докато да напиша и колегата bobcho ме изпревари. Напълно съм съгласен с него. :)


Потребителски аватар
dpassat
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dpassat » Пет 24 ное 2006 8:43


Благодаря Ви колеги :D


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 24 ное 2006 15:40


Всяко удоволствие се заплаща! На климатика какво да му се развали той си е един хладилник.През лятото го пускаш докато ти се схване врата, после спираш да го раздвижиш и т.н.През зимата си почива, а ти непрекъснато ръчкаш клапите заради силното парно.
А на климатроника и лете и зиме като му зададеш 22градуса си свиркаш-той се грижи да ти е гот. :dance:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 24 ное 2006 19:47


като му зададеш 22градуса си свиркаш-той се грижи да ти е гот

Свиркай си , свиркай си ....ще паднеш и ти на главорезите със сините гащеризони .... :wink: :wink: тогава ще оцениш по достоинство колко струва грижата и за кого са грижите :lol: :lol:


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 24 ное 2006 22:21


Е по тази логика дай колата и централно да няма, че евентуално може да се прецака.
Всяко удоволствие се заплаща, климатроника не е изключение.
Удобството, което предлага, не може да се отрече. Нататък всеки си преценява за себе си.
Знаете приказката за брадата и гребенчето.
Аз моя избор съм го направил и последната кола си я търсех и взех с климатроник.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 24 ное 2006 23:06


не знам защо си мислите, че климатика се пуска и спира само..
Ми пуснете си климата, врътнете на 2, и с врътката за парното си нагласете температурата която ви трябва..
нема нужда от скреж по косата...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 25 ное 2006 17:13


Лошото е че като гледам как се развива автомобилната индустрия като реша да сменям колата ще ми е трудно да си намеря с климатик а не с климатроник :wink:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 25 ное 2006 19:46


Знаете приказката за брадата и гребенчето.

Ами така е колега тук си много прав .... просто бих казал, че климатроника за една кола на по почтенна възраст ( каквато е моята да кажем) е една грижа повече , а както казаха по нагоре и обикновенния климатик би могъл да бъде настроен правилно.... а климатроника поне засега за майсторите е "материя тъмна и неизяснена" и проблемите са свързани с тичане при този и онзи което е по проклето понякога и от високата цена.... :cry: ( не говоря в случаяа за традиционно противната работа по разглобяване на таблото ) :twisted:


Shadow_GL
Мнения: 113
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Shadow_GL » Съб 25 ное 2006 21:23


По принцип съм съгласен с колегите, но искам да отбележа, че в 90% от случаите повредите са по самата охладителна инсталация - стари маркучи, заминали компресор или изпарител. Климатроника има в повече един електронен модул за температурата и малко механика да мести клапите /по-новите дето са двузонови, със сензори за слънце и какво ли още не са друга бира/. Вярно, скъпичка е електрониката, но шанса да се прецака тя е доста по-малък от това да се прецака нешо по хладилната част. Абе както казаха колегите, който има брада, му трябва и гребенче. Иначе аз съм с климатроник и досега освен едно зареждане с фреон други грижи не съм имал вече две години и никога не бих се отказал от тая екстра.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 27 ное 2006 14:57


Ех , колко добре си бяхме с Москвичите-железни коли! :twisted:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 11 яну 2007 22:56


абе ти да няма да живееш в тази кола , а в къщи климатик имаш ли??
отвори прозореца да влиза свеж въздух,само излишни разходи,зор при изпреварване и .... по-голям разход на гориво са цената на комфорта


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 12 яну 2007 10:56


Гроздето е зелено... :lol:Сигурно си млад и не ти се схваща врата на отворен прозорец и не ти пука да слизаш омазнен и напрашен през лятото...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта