пушек в моторния отсек

Техническа и сервизна информация за Passat
danakoplatec
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

пушек в моторния отсек

Мнениеот danakoplatec » Съб 25 ное 2006 15:20


съжалявам че пускам такава тема но в "търсене" не се ориентирах за проблема... Та значи колата днес не запали за разлика от вчера има ток до стартера той върти но не пали не мога да преценя дали не е проблем на тока или на бензина помпата се чува да жужи но притеснителното е че от колекторите излизат като изгорели газове което ме кара да си мисля че бензин има но не и не!!!! предварително благодаря на хората които ще помогнат с мненията си




Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1038
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Съб 25 ное 2006 15:23


Да не си задръстил катализатора ако имаш или гърнетата?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 25 ное 2006 15:41


:shock :shock :shock От колекторите...
Абе... някое хлапе да не е навряло картоф в ауспуха?!? Просто не вярвам за една нощ толкова да се задръсти испускателната система, че да не може да излезе дима от отзад и да ти избива от към колекторите!
А всъщност, какъв е мотора? Газ имаш ли?
Макар, че явно се опитваш да палиш на бензин... щом споменаваш помпата.
Някой да е размествал кабелите на делкото? На свещите има ли искра?
Мда.. Отново допълнение: Извади маркуча от главния бензинопровод и виж, като дадеш на контакт идва ли гориво. Независимо какъв е мотора, трябва да пръска бензин на поне метър напред, така, че внимавай да не се олееш. Може в шише да пробваш, като дадеш контакт, колко ще напълни. За различните модели дебита е различен. При мен, на 2Е, за няколко сек ми напълни повече от полвинка шеше от малка мин. вода.


danakoplatec
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот danakoplatec » Съб 25 ное 2006 16:02


има катализатор няма газ рп е мотора за искра не се сещам как да проверя мисля че се впръсква гориво защото има пушек зад двигателя а да ли се запалва незнам


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 25 ное 2006 16:20


За искрата: Развиваш свещите, слагаш си ги на кабелите и ги подреждаш на главата на мотора, така, че да опират хубаво към 'маса' И някой траква за момент стартера., а ти гледаш на свещите дали прехвърля искра.
А къде точно 'зад двигателя' има пушек?
На тази кола не се е случвало да го видя, но навремето с Трабантчето отзад си пушеше, като въртях, въпреки, че нямаше искра, защото бях скъсал кабелчето от Хол-датчика (не се смейте! имаше и такива Трабанти, с електронно запалване :lol: )
Но за да ти излиза дима от двигателния отсек, значи или е издухала тотално гарнитурата на испускателните колектори, или поне меката връзка е сдала багажа! Дано само не е гарнитура на главата, защото пораженията едва ли ще са само някаква си дупчица. Сигурно ще има и прояденко...
Ама да не би пушенето да е от другаде? Картерни газове във формата на мъглица и да ти смуче въздух от някъде... Огледай старателно преди следващите опити за палене.


danakoplatec
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот danakoplatec » Съб 25 ное 2006 16:41


ами точно между смукателния и изпускателния колектор са тези газове много ме учудват хайде рабирам да не пали ама пък този пушек не знам какво ще излезе един приятел се надявам да дойде да види


danakoplatec
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот danakoplatec » Нед 26 ное 2006 11:21


за съжаление моя човек не може да дойде а днес е неделя колата стои пред блока надявам се през седмицата да я карам на теглене до някои сервиз тук в надежда има един сервиз на ХЕЕД 91 които ми е мнго близко и се надявам там да ми помогнат чувал съм мнoго отзиви за него но основно виждам че работи с VW & AUDI сигурно ще отида там просто защото не знам дали ще доиде човек дa я види надявам се че може да се окаже нещо по ел. инсталацията защото колата си работеше просто никакви признаци изведнъж което ме кара да си мисля че нещо е изгоряло ама като не мога да провера ще изчакам майстора


danakoplatec
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот danakoplatec » Пон 27 ное 2006 11:15


сега бях при майстор колата се задърпа на въже и ми каза че проблема или в датчик на хол или комутатор и бобина които сменял само комплект та да питам знаете ли някякви марки и модели бобини- комутатори и датчици някои ако патил нека помогне нещо към обяд ще хода да купувам


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 27 ное 2006 12:22


danakoplatec написа:... или в датчик на хол или комутатор и бобина ...

... или иначе казано, добре, че не ги плаща майстора, а някой друг!
А кое от двете? Че за бобината тук, във форума, се носят слухове за над 100 кинта! А датчика колко е нямам на идея!
Поне не може ли да провери дали идват импулси на входа на комутатора? Извади дюзата. Ако при въртене пръска бензин, значи сигнал от Хол-датчика излиза. Всъщност, достатъчно е само да видиш дали идва импулс на куплунга на дюзата, без да я вадиш! Без този сигнал няма и впръскване


danakoplatec
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот danakoplatec » Пон 27 ное 2006 21:28


разглоби се делкото и се оказа че има кондензирала влага ами така е най вероятно предишната вечер съм се прибрал след 1 през нощта мотора топъл а на вън станало студено и хоп конденз егати за пръв път ми се случва не знам няма никакво уплътнение или изолация на капачката да предотврати немците са мислили и са решили че нема нужда та незнам но ще го имам в предвид вече вервам да се реши проблема и да благодаря на radotom за мненията и да пожелая на всички приятно и без аварийно шофиране особено сега зимния сезон когато трябва много да се внимава..


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 28 ное 2006 9:46


обърни внимание дали не мирише силно на бензин там около колекторите
на един колега така му пуши докато колата му не изгоря като факла за 5 мин - голф 2


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 28 ное 2006 13:13


danakoplatec написа:разглоби се делкото и се оказа че има кондензирала влага ...

Моля, моля! Стига да мога да помогна с каквото и да е, за мен е удоволствие!
Няколко колеги вече дават съвети да се напръска капачката отвътре с WD40. Не съм го пробвал, но сигурно работи номера.
Обърни внимание и на това, дето казва One, че белята става за секунди!


danakoplatec
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот danakoplatec » Вто 28 ное 2006 21:17


та значи сигурно ВД 40 може и да помогне но за тези изгорели газове и мирис на бензин не получих логично обяснение от какво се е запалил този голф откъде има ли обяснение това е невероятна трагедия затова трябва да се гледа всичко по отношение на запалването....


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 28 ное 2006 22:34


:lol: Май взех да прекалявам с включването ми в тая тема, ама като съм почнал... :lol:
При мен, например, доскоро, след като дам на контакт, почваше да понамирисва на бензин.
Преди 2-3 седмици видях, че маркучлето, което идва от резервоара се намокря по крайчето, там, дето влиза в ... ъъ.. забравих как се казва на механически език, на електричарски е 'шина' :lol: ...
Бе там, дето са ми дюзите...
Та беше се понацепило по крайчето маркуча и испускаше. Седи около нагорещените испускателни колектори! Добре, че само испускаше, а не цвърчеше!
А странния дим при теб разбра ли се от къде излиза? Майстора огледа ли добре мотора?


danakoplatec
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот danakoplatec » Сря 29 ное 2006 7:56


не се разбра но аз го видях с очите си сега като паля отварям капака и гледам може да излезе иначе съм леко притеснен



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта