След като пречетох всички мнения в темета взех и аз да се съмнявам в моя 1.8Т AWT.
Забелязъл съм, че турбината май се включва след 2500 даже 2800 оборота, от къде съм разбрал, защото след тези обороти колата дърпа значително, а след 3000 об. е звяр.
Другото което ме довежда на тази мисъл е, че разхода ми градско е 14-15 л. на 100 км. а карането ми е до 2500 оборота максимум (градско). А и понякога колата сякаш върви повече от друг път с по малко натискане на газта.
Въпросът е тази грешка за клапана само с ВАГ ли може да се хване или има предупреждение на борд компютъра ?
Някой знае ли след колко точно трябва да сработи турбината при нашите дригатели ?



1.8 Т клапан N75 (оправен)
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клапан N75 на 1.8 Т (оправен)
По принцип още след 1750 оборота трябва да направи налягане турбото.
Най-лесно може да си диагностицираш проблема, ако си намериш boost meter, едно маркучле 2-3 метра и едно Т-образно разклонение за вакуум с размерите на маркучлето. Връзваш маркъчлето чрез Т-образното разклонение за маркучлето, което е в задния край на колекторите и дългия маркуч през предния капак и страничното стъкло си го вкарваш в купето. Там го връзваш за boost meter-а и само ти трябва някой, който да го държи докато караш и да видиш какви са му показанията.
Най-лесно може да си диагностицираш проблема, ако си намериш boost meter, едно маркучле 2-3 метра и едно Т-образно разклонение за вакуум с размерите на маркучлето. Връзваш маркъчлето чрез Т-образното разклонение за маркучлето, което е в задния край на колекторите и дългия маркуч през предния капак и страничното стъкло си го вкарваш в купето. Там го връзваш за boost meter-а и само ти трябва някой, който да го държи докато караш и да видиш какви са му показанията.
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Клапан N75 на 1.8 Т (оправен)
аз също имах проблем със налягането,така купих автомобила/1.8т авд 150кс/оказа се че дебитомера дава грешни показания/не беше за този двигател/сложих оригинален втора употреба и налягането се оправи-0.7 б.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Клапан N75 на 1.8 Т (оправен)
като изчетох темата мисля че и аз сам с проблем :( колата е пасат 1.8т аеб работи нормално няма никакви колебания в оборотомера но като я натисна качва барзо оборотомера но на 4000об.има едно пресецване и като на дизелите те лепва за седалката не трябва ли да е на 3000 прави го и на бензин и на гас :( колата я закачам на диагностика няма никакви грешки кажете къде да търся проблема 

- passat_b5
- Мнения: 227
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
- Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
- Двигател: 1.8T
- Контакти:
Re: 1.8 Т клапан N75 (оправен)
Колеги моля за съвет, колата е Passat b5 1.8turbo AEB мотор, и имам същия проблем с вървежа на самата кола, като купих колата имаше проблем и не вървеше изобщо но проблема го решихме свалих турбото и самата клапа(гейта) за разтоварване на турбото изобщо я нямаше, дадох я на стругар и я направи сглобих ме я и колата тръгна да надува но, сега се почна с проблема 1 ден върви 1 не върви, като тръгне да върви си надува хубаво турбината и си се чува, а има моменти все едно няма турбо върви като атмосферен мотор и вече не знам какво да правя, съмняваме дали не е проблема в този клапан N75, но моля за компетентни отговори колеги. Благодаря предварително.
- passat_b5
- Мнения: 227
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
- Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
- Двигател: 1.8T
- Контакти:
Re: 1.8 Т клапан N75 (оправен)
Колеги вчера смених клапана (N75) от кола със същия мотор и код на мотора която върви като ненормална, сложихме клапана на мойта кола и уви пак не върви както трябва не може да се изнесе така както трябва, мудна е и претриса при натискане на педала до долу, тръгва претриса, понякога спира да надува и процеса така се върти и нищо и гори като ламя. МОЛЯ за компетентни мнения колеги ПОМАГАЙТЕ..
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 19 окт 2010 6:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: 1.8 Т клапан N75 (оправен)
При мен беше прекъснат кабела на буксата на н75,след което колата стана като стрела и на ниски и на високи обороти,и така два месеца и пак кога върви кога не върви всеки път различно.при откачен кабел на н 75 няма разлика,закачен същата работа.напрежение идва до клапана,а клапана дава съпротивление 30 ом,дали може разтоварващия клапан да не сработва не винаги-1.8т АЕВ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта