От известно време колата тресе до като загрее,после само леко "прескача".Смених си кабелите, нямаше промяна.После при разскачане на кабел по кабел(когато тресеше) на единият цилиндър се оказа,че като махна кабела няма промяна при работата на двигателя(при махането на другите кабели,колата направо гаснеше),смених свещта на тоя цилиндър и пак тресеше .Идеята е,че като не е проблем кабелите и свещите,то остава дистрибуторната капачка и палеца да са проблема или има и други варианти?
П.П. Дано съм обяснил добре,че колите са ми леко "мътна тема " :-)
тресене на двигателя - Голф 3 АБУ
- Golf2GTISLIVEN
- Мнения: 435
- Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
- Автомобил: VW GOLF 2
- Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
- Местоположение: Сливен
Re: тресене на двигателя - Голф 3 АБУ
Тресене на двигателя , точно както си го написал най-вероятното и логичното ми се вижда тампон на двигателя да е скъсан или да не става вече ? когато колата е в движение и дадеш повечко газ , двигателя пак тресе ли ?
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 9:05
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: Пловдив
Re: тресене на двигателя - Голф 3 АБУ
Golf2GTISLIVEN написа:Тресене на двигателя , точно както си го написал най-вероятното и логичното ми се вижда тампон на двигателя да е скъсан или да не става вече ? когато колата е в движение и дадеш повечко газ , двигателя пак тресе ли ?
да и като давам газ колата "прескача"(направо си работи на 3 цилиндъра до като загрее,после само леко прескача и забива муцуна,абе работи си неравномерно :) ). Не е тампон,че ако беше той "ефекта" щеше да го има постоянно,а той понякога изчезва.при ускорени и при празен ход го има,но когато е студена е силно изразено.
П.П. И това с не промяната на работа на двигателя,при разскачането на един определен кабел,води до електрически проблем.
П.П2. Когато загрее двигателя,колата си работи почти идеално,само има едно леко придърпване при ускорение и то е слабо изразено,така де като да губи цилиндър за малко.
- Golf2GTISLIVEN
- Мнения: 435
- Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
- Автомобил: VW GOLF 2
- Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
- Местоположение: Сливен
Re: тресене на двигателя - Голф 3 АБУ
Значи на 3 цилиндъра работи а ? аз и имам същия проблем който още не мога да оправя колата работи на 3 цилиндъра предполагам губи и обороти когато е студена , казваш че си сменил свещите и кабелите , дистрибуторната капачка провери и палеца , ако не провери си дюзите дали впръскват както трябва и дали уплътненията им са наред защото понякога смучат и въздух и така сместа обеднява , измери си компресията на цилиндрите , също така и някой клапан може да е , заведи я да ти видят центровката на кланите дали всичко е окей ! Това е общо взето за което се сещам 

- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: тресене на двигателя - Голф 3 АБУ
Хвани и разклати моното с ръце, ако двг-то променя работата си- тампон моно. Иначе кабели, свещи, капачка, палец, горивен филтър... и после ВАГ-Ком , може да си каже какво го боли 

- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: тресене на двигателя - Голф 3 АБУ
Колеги, човекът казва, че като махне кабела няма промяна вие го пращате да сменява тампони. Отделно тоя мотор дюзИ няма, има де, но е само една обща за всички цилиндри. Сменил си свещи и кабели, значи ти е останало да провериш капачката и палеца. Ако имаш точно на тоя цилиндър нагар по пина на капачката е нормално. Най-лошият вариант е, тоя цилиндър да има по-ниска и то фрапиращо компресия от другите три. Премери и нея все пак, за да се ориентираш - механичен или електрически проблем да дириш.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 6:36
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: kubrat
Re: тресене на двигателя - Голф 3 АБУ
колега откачи ламда сондата и виш пак такали ще работи.ако е добре значи е изпищяла.откачия и така я запали
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 9:05
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: Пловдив
Re: тресене на двигателя - Голф 3 АБУ
mitaka_kb написа:колега откачи ламда сондата и виш пак такали ще работи.ако е добре значи е изпищяла.откачия и така я запали
Забравих да спомена,че проблема го има и на газ, и на бензин....в тоя случай май се изключва ламда-та. Утре сигурно ще сменя капачката и палеца и ще пиша за резултати

-
- Мнения: 221
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 9:05
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: Пловдив
Re: тресене на двигателя - Голф 3 АБУ
Малко развитие по темата:
След смяна на кабели,свещи,капачка и палец,колата когато е загряла няма проблем,но до като загрее(първите 5-6 минути) проблема с тресенето остава. Някакви други идеи за ел.проблем,за сега не ми се мисли за загуба в компресията в някой цилиндър
. Пак да поясня,колата се кара на газ и при двете горива го има проблема, при не загрял двигател.
След смяна на кабели,свещи,капачка и палец,колата когато е загряла няма проблем,но до като загрее(първите 5-6 минути) проблема с тресенето остава. Някакви други идеи за ел.проблем,за сега не ми се мисли за загуба в компресията в някой цилиндър

- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: тресене на двигателя - Голф 3 АБУ
ако е компресия няма да се оправя след 5-6 мин. а ще става по-зле
- bandii
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 23 май 2012 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: тресене на двигателя - Голф 3 АБУ
Колега,до къде стигана с проблема за който говориш, щото го имам и аз? И аз съм 1.6mi ABU, оборотите са стабилни, между нулата и 1000 оборота има две чертички. След нулата е голяма а до нея преди 1000 по къса. Значи като загрее двигателя оборотите заспиват на тази късичката черта, не знам дали са 900 оборота или по надолу, но претрисането го има. Установих че този цилиндър, който е най близък до ангренажния ремък, мисля че е четвърти, не работи. Съмняваха ме кабелите и започнах да ги вадя един по един от към делкото.
Значи въпросния цилиндър с най-дългия кабел за свеща, издърпах го нямаше промяна в оборотите. На другите три двигателя почти изгасваше. Сложих друг кабел същата работа. Изкарах свеща беше с керемидено червеникав цвят, е добрееее ако не работи този цилиндър не трябва ли свеща да е мазна или цялата в сажди и черна ? За всеки случай сложих една от старите BOSCH, пак изкарвам кабела му няма никаква промяна.
Бях до тука с идеите, ако някой от колегите се е сблъсквал с нещо подобно нека сподели,че ми писна да тресе вече. Искам да добавя още нещо, на високите обороти няма проблем, двигателя си дърпа нормално на нагорнище и се спуска,и на газ и на бензин е същото. Няма губене на антифриз или масло.
Значи въпросния цилиндър с най-дългия кабел за свеща, издърпах го нямаше промяна в оборотите. На другите три двигателя почти изгасваше. Сложих друг кабел същата работа. Изкарах свеща беше с керемидено червеникав цвят, е добрееее ако не работи този цилиндър не трябва ли свеща да е мазна или цялата в сажди и черна ? За всеки случай сложих една от старите BOSCH, пак изкарвам кабела му няма никаква промяна.
Бях до тука с идеите, ако някой от колегите се е сблъсквал с нещо подобно нека сподели,че ми писна да тресе вече. Искам да добавя още нещо, на високите обороти няма проблем, двигателя си дърпа нормално на нагорнище и се спуска,и на газ и на бензин е същото. Няма губене на антифриз или масло.
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 9:05
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: Пловдив
Re: тресене на двигателя - Голф 3 АБУ
ами при мен се оказа дефектна свещ. Ама може и да е било по-комплексно,защото преди това смених кабели и дистрибуторна капачка+палец,а накрая и нови свещи и се оправи :),ама май беше проблемна свещта,на пръв поглед си изглеждаше супер :). То май няма какво друго да е,аз така или иначе смятах да сменям кабели и капачка :).А свещите ми бяха сравнително нови и затова и не си помислих да е от тях
- bandii
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 23 май 2012 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: тресене на двигателя - Голф 3 АБУ
добре, дефектната свещ каква беше като я изкара - омаслена,черна ? Защото при мен е керемидено червена което ще рече че работи.
Този текст го намерих в нета :
НА ПРАЗНИ ОБОРОТИ ДВИГАТЕЛЯТ РАБОТИ НЕРАВНОМЕРНО, ТРЕСЕ СЕ, ПРИ УВЕЛИЧАВАНЕ НА ОБОРОТИТЕ ИЛИ ПРИ ТОВАР РАБОТИ НОРМАЛНО
-Край на ресурсния срок на запалителна свещ или високоволтов кабел.
-Окисляване контактите на разпределителя.
Това са симптомите при мен, само кабели не съм сменял но съм им махнал ламаринките ...
Този текст го намерих в нета :
НА ПРАЗНИ ОБОРОТИ ДВИГАТЕЛЯТ РАБОТИ НЕРАВНОМЕРНО, ТРЕСЕ СЕ, ПРИ УВЕЛИЧАВАНЕ НА ОБОРОТИТЕ ИЛИ ПРИ ТОВАР РАБОТИ НОРМАЛНО
-Край на ресурсния срок на запалителна свещ или високоволтов кабел.
-Окисляване контактите на разпределителя.
Това са симптомите при мен, само кабели не съм сменял но съм им махнал ламаринките ...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта