Немога да разбера какво е? Помощ! голф3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
the_drifter33
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Немога да разбера какво е? Помощ! голф3

Мнениеот the_drifter33 » Съб 25 ное 2006 18:30


Имам проблем и немога да разбера от каде идва? Имам голф 3 1.4. Без значения загрял или не, когато го изфорсирам на място,(на свободна) между 4000 и 5000 оборота нещо започва да щрака отпред в мотора, като скъсана пружина удряща се силно в метален корпус. Щрака доста силно и равномерно. Когато натисна съединителя спира, пускам го и отново. Смених скоростна кутия и пак се чува. Когато съм на скорост и в движение всичко е нормано. Само когато го "припомпя" на място, инъче в ниските обороти всичко е нормално. Моля ако някой е имал подобен проблем да каже от какво може да е.




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 25 ное 2006 18:40


ела на някой сбирка-ще го погледнем,ако трябва и майстор ще намерим.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 25 ное 2006 19:49


Имах го същия проблем на Г2. Счупени демпферни пружини и изглежда, при по-високите обороти успява да опира крайчето в корпуса. Макар, че при мен се получаваше при по-ниски обороти от 3-4 000


Потребителски аватар
the_drifter33
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот the_drifter33 » Съб 25 ное 2006 21:20


radotom написа:Имах го същия проблем на Г2. Счупени демпферни пружини и изглежда, при по-високите обороти успява да опира крайчето в корпуса. Макар, че при мен се получаваше при по-ниски обороти от 3-4 000


А сериозно ли е много, бърка ли го да го карам така или може да стане по лошо и ако може да ми кажеш ако си спомняш колко струваха тези дефтерни пружини? Благодаря ти преди всичко.:)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 25 ное 2006 21:21


the_drifter33 написа:
radotom написа:Имах го същия проблем на Г2. Счупени демпферни пружини и изглежда, при по-високите обороти успява да опира крайчето в корпуса. Макар, че при мен се получаваше при по-ниски обороти от 3-4 000


А сериозно ли е много, бърка ли го да го карам така или може да стане по лошо и ако може да ми кажеш ако си спомняш колко струваха тези дефтерни пружини? Благодаря ти преди всичко.:)
става въпрос за феродовия диск на съединителя


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Съб 25 ное 2006 23:04


демпферните пружини седят на феродовия диск и не се сменят, сменяш съединителя, ако в това се окаже проблема.


Потребителски аватар
the_drifter33
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот the_drifter33 » Нед 26 ное 2006 12:25


Значи доколкото разбрах мога да си карам колата докато съединителят "издъхне", защото в момента нито буксува, нито нищо:) Благодаря ви:)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 26 ное 2006 12:42


the_drifter33 написа:Значи доколкото разбрах мога да си карам колата докато съединителят "издъхне", защото в момента нито буксува, нито нищо:) Благодаря ви:)

лошо, е ако издъхне насред път...тогава ти се връща двойно-тройно..
Смяна на целият комплект съединител стъпва под 300 кинта всичко..

личен съвет.. ако чак толкова много трака.. те предупреждава идните месеци да му събереш парички..



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], val4ana и 57 госта