На колко години сами подкарахте автомобил? Или интересни моменти, да разкажете.
Моята история е. Татко когато заминаваше на път слизах долу с ролетката и меря от кола до кола, после аверите скачат вътре и газ с на татко Вартбурга . И после все бой ядох, мисля си аз няма да разбере, а те комшиите веднага му казват после я на майка ми, я на него. Ама какво да се прави не съм бил добро дете.
Последна промяна от Apokaliptiko на Пон 25 мар 2013 19:09, променено общо 1 път.
На около 12 - москвича на един познат. След това на около 14 карах трактори на една бригада - доста кеф беше, Владимировец, 12 скорости. На тази възраст и първите по-сериозни преходи - Балчик - нос Калиакра - Лада 1200. После пак Москвич 1500. И от там вече се заредиха - Лада Самара, Опел Рекорд, Фолксваген Пасат, Форд Транзит, Сиера, Ескорт, Волво 460, БМВ 316, Сузуки Самурай, Нисан Съни, Мерцедес 124, Лада 2104, Нисан Примера, Патфайндър, Зил 131, УАЗ, Аро и много други. И след това се започна вече с моите лични автомобили ... само Фолксваген с две прегрешения (Рено Лагуна за 3 месеца и Ауди А4 за 5 месеца).
От доста малък само въртях геврека,после татко взе да ми дава да натискам педалите,но чисто самостоятелен на 14 подкарах могъщата жигула.Трябваха ми 2 седмици да тренирам тръгване,спиране,паркиране и всичко останало и след това си карах по тъмните улички доста.
Пак на 14 започнах да карам и тракторите на село 2 ХТЗ-та и едно Шаси,голям кеф.
На 11 год Джип OPEL открит / останал от Вермахта /.
И един въпрос към колегата dobrin : този трактор Владимирец с колко скоростни лоста беше? Защото аз съм карал едно такова нещо с два скоростни лоста и ако искаш да превключваш последователно от1 до 6скорост, трябва да ползваш ту единия ту другия лост. Мотора му беше голямо куче : от едната страна карбуратор, магнет и свещи , от другата страна нафтова помпа и дюзи. Резервоари два броя: малък за бензин и голям за нафта.Сутрин палиш на бензин и като загрее малко, блъскаш една ръчка напред и мотора става дизел / имаше трети клапан на цилиндрите, с който се променяше горивната камера и съответно степента на сгъстяване/. Този мотор няма нищо общо с пусковите мотори на Беларус и други такива.
ха , ха аз се отгледах на машина на 7 седнах да въртя геврека на зил 555 или 130 самосвал на 13 ми беше първата катастрофа един влак ме блъсна и от тогава смених доста автомобили не са за изреждане но си признавам че съм душманин на каране както казват при нас
Apokaliptiko, да не ни вкараш в беля дето се хвалим кой колко е карал без книжка
На 12 мисля че дядо ме учи на летището до село да карам Вартбурга. После започна да ми дава по черните пътища, след това по асфалтираните третокласни между селата... След това се престраши на полския фиат 125 да ме пусне... Ама по обясними причини из село не карах...
на 11 с баща ми на дясната седалка, иначе абсолютно сам без никой в колата карах като си взех книжката.Преди това само с баща ми на извънградските пътища към селата ми.