Wrofeel_VR6 написа:До колко знам тези "дупки" има продължение

,въздуховоди към спирачките.
+1

Но честно казано на мен по ми харесва без дупки,или поне да ги имаше въздуховодите отзад,а не да се виджда пътя.Иначе не че не могат да се направят въздуховоди,де
Ето ти видео за смяна на амортисьори/пружини
http://www.youtube.com/watch?v=GBsf54zFcMQима още поне 10 видеа в youtube,които биха ти помогнали.Иначе като цяло не е кой знае какво-развиваш горе гайката,отдолу двата болта,вадиш амортисьора,има една странна гайка,която аз я развивам с почукване и после имам едни тесни клещи дето влизат точно там-предполагам и ти ще се досетиш за нещо подобно,като преди това си хванал пружините със скоби-НЕ опитвай с телове,въжета и т.н.,защото ако изскочи тая пружина може да те обезглави...
Стягаш я със въпросните скоби,развиваш гайката,вадиш тампона,бавно развиваш скобите по малко всяка,а не една след друга,после слагаш новите пружини и ако се налага ги свиваш със скобите,за да ги прибереш - при мен е имало случай,в който като се отпусна на пружината,слагам тампона ,и втори човек навива малко гайката,за да хване резбата и след това обираш докрай.После слагаш всичко на колата,ако ти се минава реглаж,минаваш и караш.Реглажа се води задължителен,но ако си късметлия може и да си уцелил наклона.Аз смених 2 окачвания без реглаж и ядене на гуми и бягане на колата не съм имал,но сега като я свалих повечко и се наложи да мина реглаж.
Дано съм бил полезен,ако имаш въпроси съм винаги насреща
