pe6kata написа:Отделно пък как да се тълкуват резултатите от анкетата- според мен: кой с какъв бенз мотор е на голф 4-ката си е...
Май май така излиза !
pe6kata написа:Отделно пък как да се тълкуват резултатите от анкетата- според мен: кой с какъв бенз мотор е на голф 4-ката си е...
alex_7656 написа:pe6kata написа:Отделно пък как да се тълкуват резултатите от анкетата- според мен: кой с какъв бенз мотор е на голф 4-ката си е...
Май май така излиза !
Rabbit_TDI написа:alex_7656 написа:pe6kata написа:Отделно пък как да се тълкуват резултатите от анкетата- според мен: кой с какъв бенз мотор е на голф 4-ката си е...
Май май така излиза !
Ако го тълкуваш така ще излезне ,че повече хора карат 1.8Т от 1.6
Haralampi написа: да не мислиш, че си единствен
icefire написа: Евтина поддръжка, приличен вървеж, прост и здрав мотор.
pe6kata написа:
М/у другото ако сте запознати как гори 2.8 4х4 при нормално извънградско каране... вървенето го оставям на страна. Не съм 100% сигурен, но мисля че ангренажа е същия като на вр6 12в. Двете вериги, двата обтегача и двата успокоителя са под 250лв (пак казвам за 12в версия). При положение че се сменят на 200 000км всеки може да си калкулира 4 смени на ангренажа колко му излизат когато мотора е с ремък и съответните ролки...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта