POLO6N2 TDI тампони на двигателя проблема е верига в картера

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот ping23 » Вто 12 юни 2012 10:33


Вчера смених съединителя с оригинален комплек LUK искам да ви кажа че все едно си купих нова кола!
Мърка не тресе не придърпва,съединителя мек да ти е кеф да караш леко, абе кола на 200 000км :)
Остават ми само полуоските с каретата да сменя и колата вече наистина става пушка!
Велко кажи каква беше схемата с полуоските че ти май ги беше взел по 150лв а на мен ми обявяват 400 :banghead:




Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот BLADE8209 » Вто 12 юни 2012 14:50


какво им е на пулооските че ще ги сменяш само каретата не става ли. Доколкото знам са някакви по специални не са като на Голф а иначе може да се сменят с такива от 4-ка но трябва де се сменят и чашките на скоростите с такива на 108мм.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот Velko » Вто 03 юли 2012 19:30


Ами схемата е , че италиянските на Метели са рецикле и са 150.400 са оригиналните.150 външно каре с полуоска.


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот ping23 » Вто 03 юли 2012 23:22


Не вървят ли вътрешните карета с полуоската? Нали си взе от 150 ти? Сподели дали са ок и от къде си ги взел плс!


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот Velko » Сря 04 юли 2012 9:42


Ами май беше с вътрешното.От Ауто + ги взехме.


ivand911
Мнения: 131
Регистриран на: Чет 08 дек 2011 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в кар

Мнениеот ivand911 » Чет 21 мар 2013 22:58


BLADE8209 написа:Първо за маслото 5w30 е много тънко все пак карате коли на по 200 000км за мен 10w40 е добре по тънко масло заминава през турбото и след месец няма scare освен ако турбото не е рециклирано. А колкото до тресенето супер лесно се сваля картера и после се сваля капачката тогава да се види дали веригара е прескочила ако не пак е хубаво да се смени защото тя се разтегля с времето и може да се случи като при мен счупване на зъбно колело.

Глупости. Тоя двигател(и другите с помпа дюза) се кара само с масло 505.01(или по-висок клас). Има такова масло 5W40 или 5W30. 10W40 не отговаря на 505.01 и не е за този двигател, независимо на колко километра е.
Пример - Фабия 1,9TDI на 1000000км:
http://www.fabia4fun.de/wbb/index.php?p ... &pageNo=19
https://www.youtube.com/watch?v=cKbfjtUywac
То по вашата логика тоя трябва да си кара Фабията с M16Д? 200000km са нищо за дизелов двигател. Ама по форумите е пълно с дървени философи , дето си мислят ,че знаят кое е по-добро за техния двигател. 505.01 е специално масло за тези двигатели и заради качествата си е избрано да работи в тях. 10W40 няма тези качества и затова не става. Точно помпа-дюзата има нужда от тънкото масло.


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в кар

Мнениеот BLADE8209 » Чет 21 мар 2013 23:38


:bowdown :bowdown
Колега дали са глупости или не всеки си преценява а това какво го дават по книга и какво си сипваме в колите е съвсем друго. Един приятел от околло 100 000км слага най евтиното 10W40 дори не за PD а кара Audi A4 116hp и няма никакви ядове. Аз лично слагам 5W40 PD масло но ако кризата налегне по задалбочено :mhihi най-вероятно ще слагам каквото дойде.


ivand911
Мнения: 131
Регистриран на: Чет 08 дек 2011 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в кар

Мнениеот ivand911 » Чет 21 мар 2013 23:56


Аз разбирам за парите, ама има 505.01 и за 75 лева. За 5 литрова туба. И че някой си прави глупости, няма какво да го хвалим по форумите. Не знам какво спестява точно от наливането на 10W40? Той за 100000 може да не го унищожи двигателя, ама тоя двигател колко още по 100000 ще може да направи? Има хора които го правят от незнание и такива дето го правят от глупост. Купил си А4 TDI и не може да и плати маслото? Че да не я кара, ще му излезе по-евтино.


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в кар

Мнениеот BLADE8209 » Пет 22 мар 2013 22:04


Не че няма пари напротив работи доста и патува доста просто не робува на колата. Ако се прецека друга :D


ivand911
Мнения: 131
Регистриран на: Чет 08 дек 2011 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в кар

Мнениеот ivand911 » Вто 26 мар 2013 12:38


Ами след като цената не е проблем ,защо не налива вярното масло? То така може и да не сменя маслото(няма сега на една кола да и уйдисва) или да си налива вино ,бира или морска вода вместо масло. След като не го интересува? Наливането на вярното масло не е робуване или глезотия или прищявка. Това си е нещо което се прави за колата ,също така като да и въртиш волана. Като не му пука ,да я закара на сервиз, те "може би" ще му налеят вярното масло и той само ще заплати. Той сигурно и на жена си не робува и на децата си? Гладни ли ги държи? С боклуци ли ги храни? :screwy Като е такъв пич е странно все пак че купува евтиното, вместо като един пич-непукист да вземе най-скъпото. Аз щях да правя така.
Нещо не съм убеден, че цената не го интересува.


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в кар

Мнениеот BLADE8209 » Вто 26 мар 2013 23:35


Колега много задълба,
Всеки си има някакви приоритети и всеки си преценява кои неща са му по важни и кои не до там. Преди година може би и аз гледах да не тропне моята никаде и всичко бе конец сега след като ми омръзна да наливам пари, щото хем са малко хем може и без тези разходи (поне докато не станат толкова належащи). Така че не намесвай тук деца, жена, роднини немисля че някой може да е такъв непокис.


Zamundo
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 22 яну 2011 4:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: POLO6N2 TDI тампони на двигателя проблема е верига в кар

Мнениеот Zamundo » Чет 09 яну 2014 18:36


Здравейте, предстои ми смяна на веригата, поръчах верига и обтегач от еуротек, тези зъбни колела и уплътнител за колянов вал трябва ли да се сменят, някой беше писал за тях по-рано. Колата е на 117 000 км и е обслужена ангренаж и ролките му на 90 000, ако има някакво значение..


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: POLO6N2 TDI тампони на двигателя проблема е верига в кар

Мнениеот ping23 » Нед 12 яну 2014 12:03


каква е колата?


Zamundo
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 22 яну 2011 4:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: POLO6N2 TDI тампони на двигателя проблема е верига в кар

Мнениеот Zamundo » Нед 12 яну 2014 18:25


Fabia 2 2008, 1.4 tdi двигател: bnm


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: POLO6N2 TDI тампони на двигателя проблема е верига в кар

Мнениеот °niksi° » Нед 12 яну 2014 21:15


Зъбните колела са ОК, веригата беше малко разтеглена. Утре взимам един семеринг и сглобяваме.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта