


GOLF-ALH не пали топъл и още нещо
- danyyel1
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SVILENGRAD
GOLF-ALH не пали топъл и още нещо
Колеги сигорно има изписано по тая тема ама нищо не намирам та проблема е че трудно пали топъл двигател ремонтирахме стартера,както някои бяха писали ама промяна няма също така при подаване на гас е много муден направо забива и чак кам 3 оборота се саживява изведнъж и ми се струва че повечко нафта лапа маи много проблеми станаха стига толкова моля ви помагайте че вече незнам и на майсторче бяхме каза че грешки няма ?????
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: GOLF-ALH не пали топъл и още нещо
какви милиграми ти дава VAG-COM на тихи обороти ?
- danyyel1
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SVILENGRAD
Re: GOLF-ALH не пали топъл и още нещо
Ами незнам майстора ми каза да я оставя и след 2 дни ми се обади в какъв смисал ме питаш че те проблемите и много 

- qm_parket
- Мнения: 406
- Регистриран на: Пет 04 фев 2011 17:42
- Автомобил: Nissan Navara 2.5Dci
- Двигател: D40
- Местоположение: Варна
Re: GOLF-ALH не пали топъл и още нещо
Привет, колега. Карам същият двигател. Колата пали, но по-трудно. Колегата ifidik ми обясни, че тези двигатели са така, за да се оправи проблема с паленето трябва да се ремонтира стартера и да се направи чип тунинг като той ми каза така - ако искаш да ти оправя паленето само - 200 лв, ако искаш и да върви 300 лв.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: GOLF-ALH не пали топъл и още нещо
Предполагам,че Добромирски има впредвид,че е проблемите са свързани с центровка на помпата! 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: GOLF-ALH не пали топъл и още нещо
Аз съм с този мотор и имаше лош старт студен, след направени центровки и регулировки започна да пали перфектно както на минус 20 така и на топъл мотор, това преди години. Постепенно с времето започна да върти с една идея повече топъл, а след това започна да иска да го държа на стартер топъл 5-6 секунди. Акумулатора ми беше слабичък, с по-як палеше по-лесно, но след каране 2-3 дена същата работа. Направих профилактика на стартера с нови четки, въпреки, че старите не бяха заминали, нови втулки, смазване и сложих стария акумулатор. Огромна разлика, особено топъл, буквално от четвърт пали и от стартера се чува само фиуу. Така, че просто профилактиката на стартера ти явно не струва и сигурно мотора има нужда от центровка и помпата да се регулира. Това, че тоя мотор били така са приказки да ти вземат 200 лева за чип вместо да ти настроят колата за 40 лева и пак получаваш бонус да върви наистина като за 90 коня, щото сега и към 3000 оборота съм сигурен, че не е като за 90 коня.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: GOLF-ALH не пали топъл и още нещо
Моя пък "келеш" дойде от Италия палещ - барут, но с разни други проблеми.. Оказа се, че паленето "талианците" са го решили чисто по български, но с една доста културно направена ( като реализация) простотия: като палиш, с въртенето на стартера едно реле "подменяше" истинския температурен датчик с фалшив ;) такъв и колата все си мислеше че е студена докато запали, а после, със спирането на стартера се връщаха истинските стойности... така колата палеше винаги, но работеше странно някое време... накрая kasapina
изхвърли тази гнусотия, сложи чип и сега паля с невероятно скапан акумулатор.. ще видя до кога 


-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тервел
Re: GOLF-ALH не пали топъл и още нещо
Колега издърпай буксата на температурния датчик когато е топла ако запали по-бързо сложи чип при колегата брезел и ще се репи проблема.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта