
Firenze Red mk2
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: ReD Mk2
Сори за спама....ама кажи ми примерно рено 19 кабрио ако се обърне по таван какво ще стане ? Дай да не караме кабрио, че като се обърнеш ще умреш....Bullshit 

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ReD Mk2
Смятам, че се сещаш, че рамката на стъклото отпред при кабрио и при НЕкабрио автомобил е с малко по-различна якост и устойчивост на усукване (в автомобилната литература изрично е упоменато за това, когато става дума за кабрио). Оттам насетне ти предлагам да спрем със спама в темата. 

- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: ReD Mk2
На колегата lingerov рамката си е там....или ти трябват очила



- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: ReD Mk2
Супер
Аз се чудех защо няма да слагаш куфарите 
Мисля,че на поло с такъв мек таван няма някакви конструктивни изменения по тавана.
Все пак колегата е оставил част от страничната ламарина и не мисля,че ще има проблеми с усукване и така на татък.


Мисля,че на поло с такъв мек таван няма някакви конструктивни изменения по тавана.
Все пак колегата е оставил част от страничната ламарина и не мисля,че ще има проблеми с усукване и така на татък.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ReD Mk2
Имам някакъв спомен, че там някъде по тавана имаше една греда, също като на тая схема, нищо, че е на голф 7. Говоря за тая, дето идва по средата на задните врати:

Не можах да намеря снимка на Мк2 с таван, който е на гола ламарина да си припомня имаше ли там греда, но имам спомен, че има (ако греша поправете ме).
Та да се върнем на тая въпросната греда. Нали никой от нас не мисли, че тя е там съвсем случайно?
Ето и още една прекрасна картинка, която показва кои зони с какви материали са защитени:

От която ясно си личи, че конструкторите залагат на най-здрав материал на първо място в гредата между предните и задните врати, а на второ - на тавана. Снимката е на Волво (които се славят всички знаем с какво).

Не можах да намеря снимка на Мк2 с таван, който е на гола ламарина да си припомня имаше ли там греда, но имам спомен, че има (ако греша поправете ме).
Та да се върнем на тая въпросната греда. Нали никой от нас не мисли, че тя е там съвсем случайно?
Ето и още една прекрасна картинка, която показва кои зони с какви материали са защитени:

От която ясно си личи, че конструкторите залагат на най-здрав материал на първо място в гредата между предните и задните врати, а на второ - на тавана. Снимката е на Волво (които се славят всички знаем с какво).
- AE86
- Мнения: 1076
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
- Автомобил: Jetta mkII
- Двигател: PN 1989
- Местоположение: Русе
Re: ReD Mk2
Браво бе Тунинг център Ряхово :) Подкрепям с 2 ръце идеята и изпълнението.От колегата над мене виждам,че само едната Жълта греда е махната тук.Не виждам какъв е толкова огромният проблем с якостта.Все пак страничните панели и греди се грижат за усукванията и здравината.Както и да е не съм автомобилен инженер ,че да се правя на умен.Евала Стояне,винаги със стил и идеи пипаш.Много хора имат да се учат от теб



- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: ReD Mk2
Супер е станало, мисля че няма да ти пречи да слагаш куфери от зад, евентуално ще смениш напречн греди. Много ми харесва идеята и изпълнението 

- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: ReD Mk2
важното е че има ентусиазъм сега в крайна сметка няма да сме черногледи и да приключваме със спама всеки си преценя какво ще видоизменя и като цяло идеята на напречната греда е не при обръщане на таван а при страничен удар да не се сгъва купето през средата при кабриото тази греда е разположена долу под купето през целия под а при обикновените коли е горе затова и премахването и би довело до усукване защото дефакто тя държи и да не се извива купето през средата при натоварване и то не при завой, а най-простия пример зимата с ръчна на някое кръгово и като припнеш на бордюра отгоре всички предполагам сме го правили освен трясъците от ходовата част се чува едно глухо изскърцване, което не е от студените ламарини а от това че купето се усуква за момент същото нещо може да се забележи и при вдигане колата на крик при предна лява или дясна гума забелязали сте че при прекомерно подигане на предното колело се повдига и задното леко това е заради тази греда ако я няма купето се усуква в пъти повече и най-добре колегата lingerov да си направи експеримент и да вдигне колата и ще забележи за какво говоря като я погледне отзад и стига сме спамили на човека темата да си продължава работата спокойно 

- lingerov
- Low rider
- Мнения: 634
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 17:34
- Автомобил: VW Golf Mk 2
- Двигател: Г60 1991
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ReD Mk2
Дидо фолиото е там,защото няма смисъл да боядисвам сега тавана след като на есен ще се боядисва цялата кола.
Стефане да прав си за гредичката(че има там)но ако ти я донеса да я видиш тя се огъва на ръка и целта и е да не дрънчи ламарината на тавана и да не провисва и се държи на една точка заварка отстрани ,няма нищо общо с конструкцията на купето,доколкото разгледах всички подобни коли с такива тавани (рено,поло,мазда) нямат никакво допълнително укрепване(рамката е достатъчно здрава за да държи тавана) доста прочетох, гледах тавани и умувахме над самата кола,преди да го свърша това(има няколко теми в вортекса,за такива тавани на мк2,мк3,и венто)
jocha свали тавана разгледай кое какво държи и пак ще си говорим(напречните греди са само да държат ламатината изпъната),колата и на крик я вдигах,нито има проблем с отваряне на вратите и не ми се пукат стъклата,карам я така и е факт че няма посукване!!!
Стефане да прав си за гредичката(че има там)но ако ти я донеса да я видиш тя се огъва на ръка и целта и е да не дрънчи ламарината на тавана и да не провисва и се държи на една точка заварка отстрани ,няма нищо общо с конструкцията на купето,доколкото разгледах всички подобни коли с такива тавани (рено,поло,мазда) нямат никакво допълнително укрепване(рамката е достатъчно здрава за да държи тавана) доста прочетох, гледах тавани и умувахме над самата кола,преди да го свърша това(има няколко теми в вортекса,за такива тавани на мк2,мк3,и венто)
jocha свали тавана разгледай кое какво държи и пак ще си говорим(напречните греди са само да държат ламатината изпъната),колата и на крик я вдигах,нито има проблем с отваряне на вратите и не ми се пукат стъклата,карам я така и е факт че няма посукване!!!
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: ReD Mk2
lingerov какви пари излезе туинговия таван
От вътрешната страна какво има на тавана, или изряза и таванската кора по туинговия 
Снимка от вътре има ли или не е довършено


Снимка от вътре има ли или не е довършено

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: ReD Mk2
Няма и да има посукване,някои хора много черногледо гледат на тоя таван.Почти нищо не си променил по конструкцията на тавана.Все пак страничните греди на които се ловят багажниците да речем не са докоснати дори.Тая тънката гредичка дето си резнал е там по скоро да не хлътне ламарината на тавана при повечко сняг да речем 
Наистина дай снимки от вътре да видим как е

Наистина дай снимки от вътре да видим как е

- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: ReD Mk2
Абе като гледам как е тръгнало...поло с мек таван....мк2 с такъв...ще взема да направя една БГ 3ка....да правим колекцията 

- lingerov
- Low rider
- Мнения: 634
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 17:34
- Автомобил: VW Golf Mk 2
- Двигател: Г60 1991
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ReD Mk2
Нямам снимка от вътре но ще ползвам друга кора(такава без шибидах) понеже моята беше със и не става(по изтумбена е надолу) мисля да срежа кората(да отрежа дупка в нея) а самата рамка на рагтопа си има ръбче орвътре където да влезе кората ,после едно претапициране и ще е готови а сега карам без нищо под тавана 

-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: ReD Mk2


- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: ReD Mk2
Предполагам тавана ще е черен от вътре 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта