Голяма сага беше, но най-накрая си прибрах колата. Майсторите направиха всичко възможно да ме помотаят максимално като преждевременно предлагаха да я купят за някакви смешни пари, но не можаха да ме откажат от този сладур. В крайна сметка колата е със сменени дюзи, почистени маркучи на дюзите, почистен инжекцион, ремонтирани бензинопроводи, нова бензинова помпа (6,5 бара) и горивен филтър, както и разни други дреболии. Въпреки това, външният вид е лош, колата се е скапала от стоене на слънце - боята е изсъхнала и избеляла, гумените уплътнения са изгорели, седалките са изгубили цвета си... За щастие имам всичко необходимо, а и не се плаша от стила Надин.
Преди тази сага бях сменил радиатора (Nissens), генерацията (50мм) и окачването (регулируемо TA Technix), а сега ми предстои да и върна оригиналната решетка с 4 фара, както и оригиналните джанти Pirelli като имам и пета, резервна. Задният капак е много изгнил отвътре, но това го знаех от по-рано и вече имам перфектен, който само трябва да се пребоядиса.
Колата вече се продава, но не и в този вид. Имам възможността и частите да я върна във вида отпреди 30 години и няма да повторя грешката си да я продам на безценица и после да се критикувам. Ще я стегна; който ми е виждал колите, знае какво имам предвид.

