Още веднъж благодаря за топлите пожелания. Трудна нощ изкарахме.....а на сутринта чувството на щастие ни обзе отново.Чакаме си ЪПчо които просто попадна на супер собственик.
Днес официално бяха връчени ключовете и самият спечелен автомобил на щастливия собственик! Ето и малко снимков материал (извинявам се за лошото качество, днес не ми беше ден за снимки):
Ето го хубавецът:
Започна процедурата по предаването на нов автомобил ...
Има двигател ...
Дори багажник ...
Волан, седалки, озвучителна система, климатик ...
Още малко разяснения ...
И дойде дългоочаквания момент, малко преди първото управление ...
Баси....много добре изглежда колата.Много приятно се управлява.Има система която показва на коя скорост да се движиш за по икономично каране.Учудващо широка когато си наместиш седалката.Все пак съм 1.85 и 90кг..Доста мека возия .Страшно съм доволен от гумите.Фалкен.....не очаквах типично Японска гума на този мъник.Понеже е 3 цилиндрова при свободна скорост леко вибрира та имаш чувството че някоя свещ не работи.. При скорост над 110км става леко шумна.Няма как 60 коня си е оборотен двигател.Багажника върши идеална работа за почивка примерно.2 сака си влизат добре...все пак не пренасям жилище.... Като цяло един прекрасен градски автомобил.Таблото е изключително удобно разположено.Всичко е опростено и рационално.Музиката има доста добър звук които се разпръсва равномерно из купето впредвид 2те колони които има.Минус за мен е че няма копче за регулиране на светлината на таблото и леко се набива на очи този сив цвят.Спирачките са доста добри.Наложи ми се няколко резки лупинги наляво-надясно колата просто заспива на пътя.Въпреки по високите и не дотам широки гуми е изключително стабилна.За първи път обаче ми се случва да карам кола която няма на таблото индикация за температурата на двигателя или антифриза да речем. Може би ако се появи проблем със прегряване светва нещо по таблото.Другото новаторско решение е воланът.Малък и отрязан във долната част.Дори и да си повдигнеш колената от ръчката няма как да ти пречи на шофирането.Гаранцията е 4 години или 120000км което при моето шофиране от по 5000-6000км на година е прекрасно.Двигателят трябва да се разработи внимателно до към 1500-2000км все пак е нова кола и не е желателно да влиза във високи обороти продължително време.Маслото се сменя на 15000км 5w30.Друго не ми идва на ум.Освен че доста хора зяпат какво пише на предният капак.А именно че колата е подарък от Фолксваген клуб.