RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 01 апр 2013 19:03


hristo stankov написа:Здрасти колега. Както е казал колегата по-горе хлабава "нула" на напрежението или възвратния клапан на бойлера изтърва. Все пак вече всичко го правят от пластмаса. Провери си нулата на цялата система от таблото до бойлера. Успех.

как да я проверя тази нула icon_idea

само да допълня че след като спре да грее нагревателя меката връзка си изтива и не е топла icon_idea




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот radi_nrj » Пон 01 апр 2013 19:24


MITKO_DVD написа:само да допълня че след като спре да грее нагревателя меката връзка си изтива и не е топла icon_idea


Тръбите на ВиК инсталацията метални ли са? Ако да това 100% означава, че има утечка по меката връзка. Викай тия заспи от Чез да видят нулата в ГРТ-то.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот ktamen » Пон 01 апр 2013 19:41


Оплетката май е доста дебеличка и едва ли ще загрее осезателно от 8 ампера.
Според мен клапана изпуска.
Вземи парче лъскав меден тел и омотай двата му края на двете гайки в краищата на меката връзка. Ако загряването изчезне значи нямаш Нула, ако продължи да си загрява - клапан.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 01 апр 2013 19:49


метални са :banghead ,значи не е от клапана

Ако обърна мястото на термо регулатора на нулата с фаза ще има ли значение icon_idea icon_idea icon_idea

Щот на мен от долу кат гледам ми пише само А и В по неква схема на термо ключа гледах и горе долу разчетох че А-фаза,Б е нула icon_idea


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 01 апр 2013 20:09


ktamen написа:Оплетката май е доста дебеличка и едва ли ще загрее осезателно от 8 ампера.
Според мен клапана изпуска.
Вземи парче лъскав меден тел и омотай двата му края на двете гайки в краищата на меката връзка. Ако загряването изчезне значи нямаш Нула, ако продължи да си загрява - клапан.


ей сега пуснах жица от тънкото на клапана и долу на спирателния кран-нъцки нищо не става пак си загрява меката връзка icon_idea ,ако е клапан защо като изключи бойлера меката връзка изстива,ако е той то би трябвало да си грее постоянно icon_idea


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот tdi fen » Пон 01 апр 2013 20:41


ако клапана пропуска когато има топла вода в бойлера тръбата е топла


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот batVenci » Пон 01 апр 2013 20:58


Колега, сигурен ли си, че този Атлантик е френско производство? Доколкото знам наистина фирмата е френска, но производството е... египетско.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот golfer » Пон 01 апр 2013 22:15


Митак, на мен ми гърмя мека връзка от такива енерго простотии. Първо беше загряла зверски после замириса на гума и накрая гръмна. В моя случай беше тази на топлата вода затова не можах да го хвана при загряването. Студената не грееше защото клапана при мен е пластмасов и прекъсва веригата. Явно лоша нула е било. Бойлера го ползвам само, когато ТЕЦ-а са в планов ремонт лятото.След време гръмна таблото с електромерите във входа и се запали. Не е заради моя бойлер защото не е бил включен тогава. Говорих с техниците и те ми показаха как цялата нула на блока е един ръждив болт 4мм. Дадох им акумулаторна бормашина и свредло 10мм. да го направят като хората.
Смени възвратния клапан на студената вода и си сложи вместо меки връзки тръби за парно с алуминиева вложка. Бели са и са 'убави.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот fox_vt » Пон 01 апр 2013 22:44


Да ама така ще го пере тока и може да не му стане много комфортно,като няма добра нула и няма път към водопровода остава онуй мърдащото и мокрото в банята и :death


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот ktamen » Вто 02 апр 2013 0:22


MITKO_DVD написа:
ktamen написа:Оплетката май е доста дебеличка и едва ли ще загрее осезателно от 8 ампера.
Според мен клапана изпуска.
Вземи парче лъскав меден тел и омотай двата му края на двете гайки в краищата на меката връзка. Ако загряването изчезне значи нямаш Нула, ако продължи да си загрява - клапан.


ей сега пуснах жица от тънкото на клапана и долу на спирателния кран-нъцки нищо не става пак си загрява меката връзка icon_idea ,ако е клапан защо като изключи бойлера меката връзка изстива,ако е той то би трябвало да си грее постоянно icon_idea

Като го изключиш налягането се изравнява с това на водопровода и затова спира да грее.
Лошата нула не се случва толкова често. Котлоните и ламБите как работят, ако няма нула :rolleyes При лоша нула ще грее дори да е изключен заради някой включен котлон примерно.
Моля привържениците на лошата нула да ми обяснят другата мека връзка що не грее :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 02 апр 2013 7:58


Остана ми пластмасов клапан от стария бойлер,днес ще го смена и ще видя,ако продължи да грее(греенето е поносимо,според мен се нагрява по-малко-около 40 градуса от колкото меката връзка на топлата вода-65 градуса,като работи някоя чешма и има консумация на топла вода),днес ме убеждава един колега че е нормално.
Като смена клапана и ако пак се затопля меката връзка,това ще рече че няма проблем и си е от топлата вода или..... icon_idea


П.С.друго което ми прави впечатление е че когато бойлера е изразходван да речем на половина и трябва да грее около 1 час бойлера,то първите да речем 40 минути меката връзка си е студена,последните 10-15 мин. преди да изключи се затопля icon_idea icon_idea icon_idea


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот myrshavija » Вто 02 апр 2013 8:06


Изглежда бойлерът ти връща топла вода през студения маркуч. В началото не е загрял и няма налягане - не затопля. Като вдигне налягането, връща топла вода през студения. Като го изключиш и падне налягането - изстива.
Пропуснах ли нещо?


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 02 апр 2013 8:34


myrshavija написа:Изглежда бойлерът ти връща топла вода през студения маркуч. В началото не е загрял и няма налягане - не затопля. Като вдигне налягането, връща топла вода през студения. Като го изключиш и падне налягането - изстива.
Пропуснах ли нещо?


:th_up ,затова мисля че най-вероятно е клапана,защото ако е нула,то ще почне да грее мека връзка още от самото начало icon_idea


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 02 апр 2013 8:42


ktamen написа:Моля привържениците на лошата нула да ми обяснят другата мека връзка що не грее :mhihi :mhihi

Първото което предположих и му казах по телефона на Митака беше за слаба нула
Може и да греша, но досега с всеки бойлер с който съм се разправял с гръмнали меки връзки заради слаба нула, винаги е била проблемна само едната, никога и двете!


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: RE:Проблем с монтажа на бойлера грее мек.връзка

Мнениеот bayspiro » Вто 02 апр 2013 8:44


MITKO_DVD написа:

П.С.друго което ми прави впечатление е че когато бойлера е изразходван да речем на половина и трябва да грее около 1 час бойлера,то първите да речем 40 минути меката връзка си е студена,последните 10-15 мин. преди да изключи се затопля icon_idea icon_idea icon_idea


С това требеше да започнеш - наред ти е бойлера и нулата, клапана сигурно е от новия модел. Той така си работи - като се повиши налягането /водата се разширява/ -пуска по малко назад в тръбата /стария модел капеше постоянно от малката тръбичка на клапана и правеше баните на г..з от варовик и ръжди, а и от това блокираше предпазителния механизъм - за това го модифицираха. :beer



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта