Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
А ако се сложи Catch CAN дето му викат такъв проблем има ли ????
Просто интересно ми стана найстина, защото аз на моята мисля да правя такава интервенция рано или късно.
Просто интересно ми стана найстина, защото аз на моята мисля да правя такава интервенция рано или късно.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
feniksgod написа:А ако се сложи Catch CAN дето му викат такъв проблем има ли ????
Просто интересно ми стана найстина, защото аз на моята мисля да правя такава интервенция рано или късно.
Значи, на АЕБ мотора няма вход на парите в капака на главатаи мисля да го сложа него. cath-can ще имам така или иначе, но идеята е дали като не влиза в главата ще има проблем.

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
policevidin написа:Ванка, не знам колко съм прав в това което ще кажа, нека някой ме поправи ако греша за да не заблудя някой.
Някъде из нета (във vortex мисля че беше) бях чел че когато откачиш отдушника на картерните газове от всмукателната система при турбо двигателите, в картера се получава обратна тяга (защото вече няма засмукване през маркуча за картерните газове демек вакуум) и маслото от турбото НЕ може да се оттича бързо, което по себе си води до прегряване на втулките и оста в него, както и избиване на масло през сегментите на турбото.
Нека се изкаже някой компетентен защото аз съм склонен да вярвам в това
Има логика ама не е баш така. При турбо дизела специално/примерно е направено така само, когато колата работи на място и турбото си засмуква маслените пари от главата и вкарва част от тях за доизгаряне през цялия турбопът към смукателния колектор и т.н. като се получава така наречения вакуум за по-доброто му отичане към картера за което говориш ама тръцки идеята на засмувкане е само за доизгаряне. А когато се даде газ и турбото почне да прави налягане засмукването става много по-силно на тея пари от главата. Затова там има тоя клапан/капачка и вътре в нея гумената клапа с пружинката затваря пътя към турбото от увеличеното смучене и картерната вентилация се затваря/байпасва само между главата и каратера


- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
V@lDo написа:policevidin написа:Ванка, не знам колко съм прав в това което ще кажа, нека някой ме поправи ако греша за да не заблудя някой.
Някъде из нета (във vortex мисля че беше) бях чел че когато откачиш отдушника на картерните газове от всмукателната система при турбо двигателите, в картера се получава обратна тяга (защото вече няма засмукване през маркуча за картерните газове демек вакуум) и маслото от турбото НЕ може да се оттича бързо, което по себе си води до прегряване на втулките и оста в него, както и избиване на масло през сегментите на турбото.
Нека се изкаже някой компетентен защото аз съм склонен да вярвам в това
Има логика ама не е баш така. При турбо дизела специално/примерно е направено така само, когато колата работи на място и турбото си засмуква маслените пари от главата и вкарва част от тях за доизгаряне през цялия турбопът към смукателния колектор и т.н. като се получава така наречения вакуум за по-доброто му отичане към картера за което говориш ама тръцки идеята на засмувкане е само за доизгаряне. А когато се даде газ и турбото почне да прави налягане замсукването става много по-силно на тея пари от главата. Затова там има тоя клапан/капачка и вътре в нея гумената клапа с пружинката затваря пътя към турбото от увеличеното смучене и картерната вентилация се затваря/байпасва само между главата и каратераТоест все едно няма засмукване изобщо като даваш газ, но турбото не прегрява и не се опича по-скоро това се случва, ако е запушена тръбичката му за отичане или тази за високото налягане на мазането. На всички бегачки картерните са изкарани в атмосферата или през филтър или директно като на икарус
Е за това изказах това като предположение и помолих някой по-навътре с нещата да се изкаже. Ако беше кабел или софт. да кажа но с тези железа съм на (кой какво казав в нета) Благодаря за мнението колега, ще се възползвам от него и ще разкарам карт.газове.

- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
policevidin написа:V@lDo написа:policevidin написа:Ванка, не знам колко съм прав в това което ще кажа, нека някой ме поправи ако греша за да не заблудя някой.
Някъде из нета (във vortex мисля че беше) бях чел че когато откачиш отдушника на картерните газове от всмукателната система при турбо двигателите, в картера се получава обратна тяга (защото вече няма засмукване през маркуча за картерните газове демек вакуум) и маслото от турбото НЕ може да се оттича бързо, което по себе си води до прегряване на втулките и оста в него, както и избиване на масло през сегментите на турбото.
Нека се изкаже някой компетентен защото аз съм склонен да вярвам в това
Има логика ама не е баш така. При турбо дизела специално/примерно е направено така само, когато колата работи на място и турбото си засмуква маслените пари от главата и вкарва част от тях за доизгаряне през цялия турбопът към смукателния колектор и т.н. като се получава така наречения вакуум за по-доброто му отичане към картера за което говориш ама тръцки идеята на засмувкане е само за доизгаряне. А когато се даде газ и турбото почне да прави налягане замсукването става много по-силно на тея пари от главата. Затова там има тоя клапан/капачка и вътре в нея гумената клапа с пружинката затваря пътя към турбото от увеличеното смучене и картерната вентилация се затваря/байпасва само между главата и каратераТоест все едно няма засмукване изобщо като даваш газ, но турбото не прегрява и не се опича по-скоро това се случва, ако е запушена тръбичката му за отичане или тази за високото налягане на мазането. На всички бегачки картерните са изкарани в атмосферата или през филтър или директно като на икарус
Е за това изказах това като предположение и помолих някой по-навътре с нещата да се изкаже. Ако беше кабел или софт. да кажа но с тези железа съм на (кой какво казав в нета) Благодаря за мнението колега, ще се възползвам от него и ще разкарам карт.газове.
това че има клапанче не го знаеш отивам да счупа едно и ще напиша дали е така
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
Малко снимки от боядисването на перашките 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
Eто и разултата от една летва в двора ми



- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Други джанти ще има ли някой деветки

Дай една снимка и на мотора

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
Горкия.....вече му е писнало да гледа бояджийския пистолет сигурно :)
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
Eми съдбата му е такава. Бронята е направена, само да се боядиса. Скоро с нова регистрация и годен за движение по пътищата.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
Малко се радвижихме днес.
https://www.facebook.com/photo.php?v=647738051920716&l=2026156311481606459
Kлипа е публичен и може да го гледа всеки.
https://www.facebook.com/photo.php?v=647738051920716&l=2026156311481606459
Kлипа е публичен и може да го гледа всеки.

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 04 юни 2013 22:11, променено общо 1 път.
- Golf2GTISLIVEN
- Мнения: 435
- Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
- Автомобил: VW GOLF 2
- Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
- Местоположение: Сливен
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
leonardo_vd написа:Малко се радвижихме днес.
https://www.facebook.com/photo.php?v=647738051920716&l=2026156311481606459
охохохоо лудницаа , оргазъм , оргазъм




- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR


Браво Ванка, Браво.......... СУПЕР е станало с Рев Лимитера....






- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
Живот и здраве ще се видим в събота на Каляново. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта