Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот feniksgod » Сря 03 апр 2013 14:31


А ако се сложи Catch CAN дето му викат такъв проблем има ли ????
Просто интересно ми стана найстина, защото аз на моята мисля да правя такава интервенция рано или късно.




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Сря 03 апр 2013 19:53


feniksgod написа:А ако се сложи Catch CAN дето му викат такъв проблем има ли ????
Просто интересно ми стана найстина, защото аз на моята мисля да правя такава интервенция рано или късно.

Значи, на АЕБ мотора няма вход на парите в капака на главатаи мисля да го сложа него. cath-can ще имам така или иначе, но идеята е дали като не влиза в главата ще има проблем. :bishop


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот V@lDo » Сря 03 апр 2013 20:48


policevidin написа:Ванка, не знам колко съм прав в това което ще кажа, нека някой ме поправи ако греша за да не заблудя някой.
Някъде из нета (във vortex мисля че беше) бях чел че когато откачиш отдушника на картерните газове от всмукателната система при турбо двигателите, в картера се получава обратна тяга (защото вече няма засмукване през маркуча за картерните газове демек вакуум) и маслото от турбото НЕ може да се оттича бързо, което по себе си води до прегряване на втулките и оста в него, както и избиване на масло през сегментите на турбото.
Нека се изкаже някой компетентен защото аз съм склонен да вярвам в това

Има логика ама не е баш така. При турбо дизела специално/примерно е направено така само, когато колата работи на място и турбото си засмуква маслените пари от главата и вкарва част от тях за доизгаряне през цялия турбопът към смукателния колектор и т.н. като се получава така наречения вакуум за по-доброто му отичане към картера за което говориш ама тръцки идеята на засмувкане е само за доизгаряне. А когато се даде газ и турбото почне да прави налягане засмукването става много по-силно на тея пари от главата. Затова там има тоя клапан/капачка и вътре в нея гумената клапа с пружинката затваря пътя към турбото от увеличеното смучене и картерната вентилация се затваря/байпасва само между главата и каратера :th_up Тоест все едно няма засмукване изобщо като даваш газ, но турбото не прегрява и не се опича по-скоро това се случва, ако е запушена тръбичката му за отичане или тази за високото налягане на мазането. На всички бегачки картерните са изкарани в атмосферата или през филтър или директно като на икарус :mhihi


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот policevidin » Сря 03 апр 2013 21:35


V@lDo написа:
policevidin написа:Ванка, не знам колко съм прав в това което ще кажа, нека някой ме поправи ако греша за да не заблудя някой.
Някъде из нета (във vortex мисля че беше) бях чел че когато откачиш отдушника на картерните газове от всмукателната система при турбо двигателите, в картера се получава обратна тяга (защото вече няма засмукване през маркуча за картерните газове демек вакуум) и маслото от турбото НЕ може да се оттича бързо, което по себе си води до прегряване на втулките и оста в него, както и избиване на масло през сегментите на турбото.
Нека се изкаже някой компетентен защото аз съм склонен да вярвам в това

Има логика ама не е баш така. При турбо дизела специално/примерно е направено така само, когато колата работи на място и турбото си засмуква маслените пари от главата и вкарва част от тях за доизгаряне през цялия турбопът към смукателния колектор и т.н. като се получава така наречения вакуум за по-доброто му отичане към картера за което говориш ама тръцки идеята на засмувкане е само за доизгаряне. А когато се даде газ и турбото почне да прави налягане замсукването става много по-силно на тея пари от главата. Затова там има тоя клапан/капачка и вътре в нея гумената клапа с пружинката затваря пътя към турбото от увеличеното смучене и картерната вентилация се затваря/байпасва само между главата и каратера :th_up Тоест все едно няма засмукване изобщо като даваш газ, но турбото не прегрява и не се опича по-скоро това се случва, ако е запушена тръбичката му за отичане или тази за високото налягане на мазането. На всички бегачки картерните са изкарани в атмосферата или през филтър или директно като на икарус :mhihi

Е за това изказах това като предположение и помолих някой по-навътре с нещата да се изкаже. Ако беше кабел или софт. да кажа но с тези железа съм на (кой какво казав в нета) Благодаря за мнението колега, ще се възползвам от него и ще разкарам карт.газове. :c010


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот stangero » Чет 04 апр 2013 21:58


policevidin написа:
V@lDo написа:
policevidin написа:Ванка, не знам колко съм прав в това което ще кажа, нека някой ме поправи ако греша за да не заблудя някой.
Някъде из нета (във vortex мисля че беше) бях чел че когато откачиш отдушника на картерните газове от всмукателната система при турбо двигателите, в картера се получава обратна тяга (защото вече няма засмукване през маркуча за картерните газове демек вакуум) и маслото от турбото НЕ може да се оттича бързо, което по себе си води до прегряване на втулките и оста в него, както и избиване на масло през сегментите на турбото.
Нека се изкаже някой компетентен защото аз съм склонен да вярвам в това

Има логика ама не е баш така. При турбо дизела специално/примерно е направено така само, когато колата работи на място и турбото си засмуква маслените пари от главата и вкарва част от тях за доизгаряне през цялия турбопът към смукателния колектор и т.н. като се получава така наречения вакуум за по-доброто му отичане към картера за което говориш ама тръцки идеята на засмувкане е само за доизгаряне. А когато се даде газ и турбото почне да прави налягане замсукването става много по-силно на тея пари от главата. Затова там има тоя клапан/капачка и вътре в нея гумената клапа с пружинката затваря пътя към турбото от увеличеното смучене и картерната вентилация се затваря/байпасва само между главата и каратера :th_up Тоест все едно няма засмукване изобщо като даваш газ, но турбото не прегрява и не се опича по-скоро това се случва, ако е запушена тръбичката му за отичане или тази за високото налягане на мазането. На всички бегачки картерните са изкарани в атмосферата или през филтър или директно като на икарус :mhihi

Е за това изказах това като предположение и помолих някой по-навътре с нещата да се изкаже. Ако беше кабел или софт. да кажа но с тези железа съм на (кой какво казав в нета) Благодаря за мнението колега, ще се възползвам от него и ще разкарам карт.газове. :c010


това че има клапанче не го знаеш отивам да счупа едно и ще напиша дали е така


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Съб 04 май 2013 21:41


Малко снимки от боядисването на перашките :beer
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Съб 11 май 2013 21:45


Eто и разултата от една летва в двора ми :cry
Изображение


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Съб 11 май 2013 21:46


:neutral
Други джанти ще има ли някой деветки :twisted
Дай една снимка и на мотора :11 .


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Нед 12 май 2013 16:40


Изображение


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот ZeroCool » Пон 13 май 2013 22:50


Горкия.....вече му е писнало да гледа бояджийския пистолет сигурно :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Сря 15 май 2013 17:54


Eми съдбата му е такава. Бронята е направена, само да се боядиса. Скоро с нова регистрация и годен за движение по пътищата.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Вто 04 юни 2013 22:03


Малко се радвижихме днес.
https://www.facebook.com/photo.php?v=647738051920716&l=2026156311481606459

Kлипа е публичен и може да го гледа всеки. :th_up

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 04 юни 2013 22:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Golf2GTISLIVEN
Мнения: 435
Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
Автомобил: VW GOLF 2
Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
Местоположение: Сливен

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот Golf2GTISLIVEN » Вто 04 юни 2013 22:09


leonardo_vd написа:Малко се радвижихме днес.
https://www.facebook.com/photo.php?v=647738051920716&l=2026156311481606459

охохохоо лудницаа , оргазъм , оргазъм :11 :11 :11 :11


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот policevidin » Вто 04 юни 2013 22:48


:Mr Green Fun :scare3
Браво Ванка, Браво.......... СУПЕР е станало с Рев Лимитера.... :c010 :c010 :11 :11 :11 :11


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Вто 04 юни 2013 22:52


Живот и здраве ще се видим в събота на Каляново. :th_up



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта