Проблем с двигателя - симптоми при скъсан ангренаж?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Мнениеот emdless4 » Пон 27 ное 2006 17:50


kalinveliki написа:случи ми се с тойота ПРЕВИА 2,5 бензин дошло и беше но преди 20 000км беше прегрята и се е изкривила главата!


Да предполагам че е била прегрявана преди?

интересно, забелязал съм че на градско почти не се качва температурата, я загрее до 75 я не, на извънградско 80 стига. Един "разбирач" ми каза че било нормално това. Аз пък си мисля че някой датчик не ми отчита правилно - перката си работи нормално и според мен индикацията на таблото не е вярна, освен ако работната температура на този двигател нее 75 градуса?




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 27 ное 2006 17:51


emdless4 написа:Заминала е гарнитурата. Сега проверяват клапаните, но казват че трябва да се шлайфа главата. Задължително ли е? :roll:


Значи ако е заминала гарнитурата и колата е прегряла стаа кофти..
Главата задължително трябва да се шлайфа ако е над 1-2 десети кривината според мен. Хубаво е да се види и блока как е дали и той не е крив защото може гарнитурата да неможе да го оплътни и пак да я издуха (личен опит). Хубаво е че не е прескочил зъб или да се е скъсал тоз ремък че големи бели тогава клапани бутала стават на салата понякога.. а в най-добрия случай може и нищо да не стане (пак личен опит :lol: ). Добре ще е ако се види и главата дали не е пукната .. абе те в шлайф сервиза ги проверяват ама аз да кажа ... щото един приятел държи такъв сервиз и долу горе съм наясно за какво става реч

А относно защитата.. НЯМА ТАКАВА.. за опелите знам че имат.. тойота селика също има виждал съм защото съм разглобявал такава (в момента я зглобяваме :oops: )

А глатава ще ти кажа защо е крива.. когато колата прегрее .. НИКОГА НЕ Я ГАСЕТЕ АМА НИКОГА. Макар че има случай в който това е неизбежно.. Ако губи вода по добре спри и сипи и изчакай да се нормализира малко и тогава я загаси но никога и когато е загряла че от това се получават такива аварии

Скоро това се случи със служебното пежо .. БЛОКА е крив с 8 десети .. за главата направо не ми се мисли


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 27 ное 2006 17:54


emdless4 написа:
kalinveliki написа:случи ми се с тойота ПРЕВИА 2,5 бензин дошло и беше но преди 20 000км беше прегрята и се е изкривила главата!


Да предполагам че е била прегрявана преди?

интересно, забелязал съм че на градско почти не се качва температурата, я загрее до 75 я не, на извънградско 80 стига. Един "разбирач" ми каза че било нормално това. Аз пък си мисля че някой датчик не ми отчита правилно - перката си работи нормално и според мен индикацията на таблото не е вярна, освен ако работната температура на този двигател нее 75 градуса?


Това хич не е добре попринцип работната им темп е около 88-90 градуса до колкото знам (не съм сигурен за това изказвам предположение). Другото което ми се струва странно особено по това време на годината извънградско температурата да е по висока от колкото градско.. ?! странно незнам на какво се дължи това.. примерно термостата нещо да не е в час ? или датчика да е издал багажлъка? Ако трябва сложи един картон пред радиатора и покарай малко така да видиш дали ще се нормализира ?


Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Мнениеот emdless4 » Пон 27 ное 2006 17:58


Vizor написа:
emdless4 написа:Заминала е гарнитурата. Сега проверяват клапаните, но казват че трябва да се шлайфа главата. Задължително ли е? :roll:


Главата задължително трябва да се шлайфа ако е над 1-2 десети кривината според мен. Хубаво е да се види и блока как е дали и той не е крив защото може гарнитурата да неможе да го оплътни и пак да я издуха (личен опит). Добре ще е ако се види и главата дали не е пукната .. абе те в шлайф сервиза ги проверяват ама аз да кажа ...

А глатава ще ти кажа защо е крива.. когато колата прегрее .. НИКОГА НЕ Я ГАСЕТЕ АМА НИКОГА. Макар че има случай в който това е неизбежно.. Ако губи вода по добре спри и сипи и изчакай да се нормализира малко и тогава я загаси но никога и когато е загряла че от това се получават такива аварии


Надявам се да са проверили главата, блока казаха че бил добре. Това да не се гаси колата ако прегрее днес го научих, макар че вчера се опитах да пусна парното на макс, но нямах тази възможност - угасна в движение и при първото палене нямаше празен ход, а после изобщо не щя да запали... Добре е както каза колегата по-горе, да е малкия дявол...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 27 ное 2006 18:00


Еми дано да е само това.. да няма усложнения което силно ме съмнява.. но все пак да си имаме едно на ум...
mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Мнениеот emdless4 » Пон 27 ное 2006 18:02


Vizor написа:Това хич не е добре попринцип работната им темп е около 88-90 градуса до колкото знам (не съм сигурен за това изказвам предположение). Другото което ми се струва странно особено по това време на годината извънградско температурата да е по висока от колкото градско.. ?!


значи ще търсим и друг проблем после.. все си мисля за температурния датчик


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 27 ное 2006 18:04


темп датчик, датчик на перката, запушвания по системата...


Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Мнениеот emdless4 » Пон 27 ное 2006 18:08


chefito написа:темп датчик, датчик на перката, запушвания по системата...


за запушвания ще видя как е като сменим антифриза, а перката работи чувам я така че си мисля за температурния... ще караме стъпка по скъпка .... :D


Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Мнениеот emdless4 » Пон 27 ное 2006 18:11


[quote="Vizor"][/quote]


Колега, сега видях че си от Бургас, другия път да пием по ракия, аз вчера точно от там идвах, бяхме при родителите на жената на гости :039:


:обичам ви


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 27 ное 2006 18:15


Това е друга тема но не си казал :lol: аз от 4-5 ракии не бягам а ако можем да помогнем с нещо обаждай се .. тука и шлаифистите са наши хора ще оправим работата :lol: :oops:


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Пон 27 ное 2006 19:35


Дано не са взели много от главата за да я изправят ако е била крива.Става така че ако е крива докато я изправят на някои от цилиндрите се взема повече което в следствие може да окаже проблем.Питай с колко за я изгладили и била ли е крива.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 27 ное 2006 20:00


mladeja написа:Дано не са взели много от главата за да я изправят ако е била крива.Става така че ако е крива докато я изправят на някои от цилиндрите се взема повече което в следствие може да окаже проблем.Питай с колко за я изгладили и била ли е крива.


Това са глупости ... отиди в някой шлайф сервиз и виж как го правят и че е невъзможно някаде да вземат повече .. там става въпрос за толкова малки части и за толкова голяма прецизност


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Пон 27 ное 2006 20:43


Ако главата е изкривена как се "изправя" тогава като на всякъде вземат едно и също количество материал?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 27 ное 2006 22:26


Според мен са те резнали с 300-400,ама е нищо с това което можеше да се случи мотора..пу,пу да не чуе рогатия! Един съвет- наблюдавай термометъра и нивото на водата,не вервай много на електроника!Това последното-от личен опит


Потребителски аватар
the_drifter33
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот the_drifter33 » Пон 27 ное 2006 23:24


имах подобен проблем, беше ми прескочил един зъб и оттам замина гарнитурата на главата, беше смесила масло и вода и ми стапа някаде кам 200лв. дано при теб да е нещо по леко.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта