Колеги имам проблем с колата Бора 1.8 Т AUM .. Имах проблем с маркуча на турбото който влиза в интеркулера ,аз мислех чее спукан обаче се оказа че само е излезнал .. нагласихме маркуча обаче на VAG com дава пак едни и същи грешки а те са :
1 - Boost Pressure control valve (N249) Mechanical Malfunction
2 - Pressure Drop between turbo and throttle valve (check D.V.I)
3 - Fuel Trim,Bank 1 (mult) System too Lean
4 - Power Supply terminal 30:Voltage too low
5 - Locking Module for central locking:Front driver side - implausible signal
това са всички грешки които ми изкарва ..тези които са на мотора,след като сложихме маркуча правих тест драйв зада видя дали ще излезне,и той излезна ...закачихме го,обаче него закачихме на ваг кома да видиме дали има грешки...и така я карах известно време и пак светна чека..отидох пак закачихме я и пак същите грешки..изтрихме ги покарах я пак и отново същите неща ..прегледаха се турбо пътища,клапани ,маркучи,вакуми всичко и несе видя нищо.. А колата върви когато на нея и е кеф..КОито кара този мотор знае как върви .. има моменти в които направо ще спука гумите на моменти (които вече са по често) давам газ до дупка и колата много мудно се набира , все едно тегля кран така се набира...ако върна газта на момент тръгва да върви ...все едно си избира кога да върви ...незнам токове ли са,маса ли губи нямам представа вече кво да гледам .
ПОМАГАЙ ТЕ кажете какво да направя дасе прегледа да се смени
Проблем с Бора 1.8 Т
- BoBsAnN_vd
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 30 авг 2012 22:47
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: 1.8 Turbo AUM
- Местоположение: Vidin /
- BoBsAnN_vd
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 30 авг 2012 22:47
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: 1.8 Turbo AUM
- Местоположение: Vidin /
Re: Проблем с Бора 1.8 Т
TiL написа:ДОбре де не можеш ли да си преведеш грешките? Ей ти един превод от гооглетоКод: Избери всички
1 - клапан за контрол на повишаването на налягането (N249) механична повреда
2 - спад на налягането между турбо и дроселната клапа (проверете DVI)
3 - Trim гориво, банка 1 (MULT) Система твърде постно
4 - клема 30: Прекалено ниско напрежение
5 - заключване Модул за централно заключване: Предна страна на водача - неправдоподобно сигнал
Колега превел съм ги оше на момента просто не намирам проблема
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Проблем с Бора 1.8 Т
Еми пробвай с друг клапан за турбото? Другата грешка е като на спукан маркуч, а 3-тата бедна смес. Всички тез са резултат на ниско налягане от турбото мисля /клапана провери/
- BoBsAnN_vd
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 30 авг 2012 22:47
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: 1.8 Turbo AUM
- Местоположение: Vidin /
Re: Проблем с Бора 1.8 Т
Проблема е РЕШЕН



-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 24 юли 2012 16:47
- Автомобил: GoLF 4
- Двигател: 1.8 T
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Бора 1.8 Т
колега аз карам голф 1.8Т аум имам проблем с ::: 2 - спад на налягането между турбо и дроселната клапа (проверете DVI) моляте помогни кажи какво да сменя даго отстраня благодаря
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Проблем с Бора 1.8 Т
BoBsAnN_vd написа:Проблема е РЕШЕН![]()
Кажи какво беше?
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 24 юли 2012 16:47
- Автомобил: GoLF 4
- Двигател: 1.8 T
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Бора 1.8 Т
зацапан дачик в кулера за измерване на налягането колега !!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта