Здравейте, в последните дни се навих да си слагам газов инжекцион /то вече с тоя бензин не се издържа/.
Спрял съм се на един сервиз POWERGAS и марката LOVATO предлагана от тях. Та искам да ви питам имате ли отзиви за този сервиз и дали наистина може предлагания ГИ lovato от тях да струва 1050 лв и да е наистина италианско http://powergas.bg/gazov-injekcion/lova ... -klas.html ????
Другата е Bardolini Max-OBD http://powergas.bg/gazov-injekcion/viso ... x-obd.html . Има ли нужда от посочените преимущества на компа?
Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МНЕНИЯ POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Абсолютна лъжа, за Бардолини Макс OBD пише "италиански компютър и софтуер", произвежда се в София на Цариградско шосе в завода на BSM, няма нищо италианско, още от рекламата се започва с лъжи и некоректност......така ще бъде и занапред, ако истината е маловажна какво доверие ще си изградите.
Колкото до Ловато, газовия им инжекцион е доста орязан като софтуер, монтирах няколко бройки и се отказах от тази марка завинаги.
Колкото до Ловато, газовия им инжекцион е доста орязан като софтуер, монтирах няколко бройки и се отказах от тази марка завинаги.

Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Извинявам се,че ползвам темата.Искам да попитам какво мислите за ГИ Фобос 1?Има доста оферти за тях на пазара в момента.Поздрави
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Фобоса не е лош,подкарва повечето мотори 

- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Аз мнотирам Фобос от пет-шест години, направил съм почти всякакви коли с нея и работят отлично, така че и според мен е отличен избор. 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Agis и AC имат също добри софтуери
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 06 апр 2013 16:04
- Автомобил: Vw Passat TSI
- Двигател: 2008
- Местоположение: София
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Някой има ли отзиви за BRC?
Последна промяна от serbezov_serbezov на Нед 07 апр 2013 8:28, променено общо 1 път.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
И на мен ми е интересен този Agis, бива ли го?
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 08 фев 2013 23:00
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: Varna
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Да вече наколко голфа ги направиха със агис и несъм видял да имат проблеми .
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Аз направих моята кола с Agis Mini 4 На метан и работи чудесно софтуера(може би един от най-добрите за метан и газ едновременно). 1.8T съм правил с Agis и AC Stag4....Също без проблеми.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Агис е полска система, поляците изминаха доста път в копирането на италианските водещи марки, и вече са доста добри, и аз чувам добри думи за Агиса от колеги които сами си го внасят и го монтират, имат и OBD версия, в никакъв случай не е по-добър от нашия Фобос например, но е значително по-евтин и това го продава. 

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
до колкото виждам, процесора на Агиса не е от най-бавните -120Mhz.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Никакви проблеми както казах.Даже новият фирмуеър поддържа и впръскване на всички дюзи едновременно при чипосани коли,защото някой мапери си оставят така ръцете по колата.Цената от 350-400лв за компютър изобщо не е евтина,на фона на тамони,AC и разните други производни.Фобоса и той не е много под/над тази цена,но и той не е китка за мирисане.Прочетох доста хора с проблеми на метан примерно и фобоса.Така че и таз работа е малко на късмет.Скоро ще слагам Агис с OBD корекция на А6 2.7,че в момента е с тамона и е голяма тъпотия тази газ...
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
mupk0 написа:............. А6 2.7,че в момента е с тамона и е голяма тъпотия тази газ...
Че какво неможе да и докарате на Тамонката, това 2,7 не се ли настройва с допълнителен скенер по ОБД?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
mafiota написа:mupk0 написа:............. А6 2.7,че в момента е с тамона и е голяма тъпотия тази газ...
Че какво неможе да и докарате на Тамонката, това 2,7 не се ли настройва с допълнителен скенер по ОБД?
Тамоната не го поддържа.Газта е слагана от един виден газаджия преди време в Нова Загора дето само нагъна лева и после се прави на ударен.Проблема като цяло е комплексен с таз кола,но сега търся откъде да купим изпарител тип Antartic или нещо такова за повече коне,защото сондата му е на 8мм,тръбата на 8мм,а тоз му беше сложил 2 MajicJet-а по 6мм вход и сега супер бързо изстиват и не могат да смогнат.Както са топли по 50-60гр като изцепиш предавките до 240-250км/ч и още от 200-220 почва да писка,че редукторите са с ниска температура и като слезеш от колата рейките са ледени,а дори преди се и заскрежаваха.Отделно тамоната ми е доста глупава,а да не говорим,че точки се събират изключително трудно(само с тва 2.7 съм си играл с нея,а при неговсичко се случва бързо и е трудно да натовариш мотора толкова стабилно и продължително).
Историята на колата е дълга,но да кажем като цяло ,че първо имаше монтаж за свят лев с тъпи части(тамона компютър,1 редуктор меджик и рейки 1ом на валтек).После един познат преди а започна да се интересувам от тези работи(а той се занимаваше с тея неща) даде акъл за 2ри редуктор и ,че тези рейки не ставали и ни набута едни Матрикси инжектори.Те пък бяха с проблеми,но тва е друго.И накрая не можа пак да я настрой(колата блъскаше).След 2 опита от моя страна сега колата се кара нормално и гори нормално.Проблема главно е това блъскане,което става на голяма предавка и малки обороти.Колата тръгва да ускорява,пречуква леко и продължава.Сега в момента почти не го прави,а виновника бяха смесите до последно,което не беше направило впечатление на нито един от предните настройчици.Но понеже човека е малко перфекционалист и има възможност,ще се сложи голям един редуктор и най-вероятно този компютър ще замине в историята.Ако някой има идея къде в България има Tomasseto Antartic да сподели,че ще го внасям от полша накрая..
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта