rokera671 написа:То май си е като болест!Аз съм карал и бензинови и дизелови мотори и клоня повече за дизела .Ако е читав дизела върви ,пали и не създава проблеми.Специално Голф има страшно здрави дизелови мотори!Друг е въпроса ,че някой случил на убит от каране екземпляр и е недоволен.
За 1.8 ABS още първата година дадох около 2000 лв за подмяна на всичко,което не бе читаво.
Сменил съм радиаторче на парното,радиатор на ДВГ,скоростна кутия,водна помпа, кабели и дистрибуторна капачка(3 пъти за 8 г),всички тампони на ДВГ,пълен сервиз на главата +сегменти,2 пъти х 2 задни лагери,2-та преди лагери,съединител,въже на съединитела,3 пъти тройника на главата,2 температурни датчика на главата, тампони на предни амортисьори 2 бр,селенови втулки на предни носачи 2 бр,стъпково моторче.регулатор на налягането на моното и още и още.....за да върви колата както искам...вече 20 г след производството и.
На 1.9 AHF съм правил само необходимото обслужване и за 2 г ми струва много по-малко от първите 2г на бензиновия 1.8 ABS.
А удоволствието да караш турбодизел с прекрасно ускорение и разход под 6/100....ееее това съвсем накланя везните
Затова ако искаме да сме по-точни,следва да се сравняват отделно бензиновите и отделно за дизеловите ДВГ,




ами погледни обяви да видиш колко струва едно турбо 2ра у-ба тук в форума, хората не могат да ги продадат за по 100лв поради простата причина че това турбо е мазохист и не се чупи, лично аз си правя експеримент вече 6месеца с това турбо като го карам на 1.5бар и не се чупи а е под постоянен стрес