Г4 AHF 110 коня странен проблем

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Г4 AHF 110 коня странен проблем

Мнениеот Dead man » Пон 08 апр 2013 17:43


Колата е Г4,1.9 и 110 коня. Кодът на двигателя е AHF.

Случаят е следния :

Паля колата. Била е половин ден на паркинга.Запалва нормално,работи като часовник. Минават около 2 минути и рязко подавам газ,като не съм двигнал повече от 2800-3000 оборота.Задържах газта за малко кратко време.

И тук става интересното :

Колата в началото пое нормално,но като пуснах газта стана следното-двигателят започна да работи адски неравномерно,все едно е на 2 или 3 цилиндъра,от аспуха започна да излиза много бял пушек.Загасих веднага колата и изчаках малко. Запалих я пак,но двигателя пак се тресеше и белия пушек се появи пак.

Като подавах газ двигателя работи нормално,но пуши бяло.Задържах я на около 2000 оборота да поработи малко и след около 3-4 минути започна да пуши нормално черно. Никаква следа от бял пушек.Пуснах газта и двигателя си работе нормално,без никакви вибрации...

Колата е обслужвана тотално преди около 5000 км- масло ( 5 на 30 ),антифриз и тн.

Няма никакви грешки на диагностиката,турбото надува нормално,дюзите са ОК.... :a045

Колата се кара с нафта само от ЕКО и ОМВ. :deal

От какво може да е това,което ми се случи ?? А опасно ли е ?? :banghead




Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Re: Странен проблем с Г4 110 коня

Мнениеот ДАНЧО » Пон 08 апр 2013 17:55




Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Странен проблем с Г4 110 коня

Мнениеот ka4o_pi4a » Пон 08 апр 2013 19:02


Същата работа и при мен. Интересното е, че сега карам с изключен дебитомер, че моя замина и го няма тоя проблем. До няколко дни чакам нов дебитомер, пък дано се оправи.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Странен проблем с Г4 110 коня

Мнениеот 6669 » Пон 08 апр 2013 19:10


Остави я 12 часа да изстине хубаво, запали и на 3тата секунда тръгни и форсирай до 3-4 хиляди оборота да видиш дали го няма :wink


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: Странен проблем с Г4 110 коня

Мнениеот Dead man » Пон 08 апр 2013 19:23


6669 написа:Остави я 12 часа да изстине хубаво, запали и на 3тата секунда тръгни и форсирай до 3-4 хиляди оборота да видиш дали го няма :wink

Колата не е моя... И вече не я карам... :c020

При теб се появи пак,така ли да го разбирам ??


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Странен проблем с Г4 110 коня

Мнениеот 6669 » Пон 08 апр 2013 19:28


Винаги го има този проблем при "настъпване" когато е студена, просто не е загрята достатъчно и нафтата не може да се възпламени и излиза течна през ауспуха. Ако като направи това застанеш до ауспуха, ще усетиш много остра миризма на сурова нафта. Като поработи 10тина секунди(въпреки, че се тресе) и всичко се нормализира.
Забелязал съм, че при всички 90 и 110 коня на Голф 4 е така :wink


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем с Г4 110 коня

Мнениеот my heart iS iCe » Пон 08 апр 2013 19:33


6669 написа:Забелязал съм, че при всички 90 и 110 коня на Голф 4 е така :wink

Много правилно! :th_up Същия проблем го има и на бензинови мотори! Но когато загреят, и минат 70 градуса, проблема го няма! Пробвал съм и на моя Голф който е бензинов! Колата не е карана 8 часа, паля колата "не е загряла" и давам газ и задържам, почва да тресе, а от ауспоха мирише на не изгорял бензин! При загрял двигател няма проблем, и до червенто да я натискам няма ядове!


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: Странен проблем с Г4 110 коня

Мнениеот nebeto » Пон 08 апр 2013 19:56


и като цяло излезе,че няма за какво да се притесним при подобна ситуация така ли?
Аз карам Б4 1.9 TDI AFN.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Странен проблем с Г4 110 коня

Мнениеот 6669 » Пон 08 апр 2013 19:58


Въпросът е да не продължиш да я настъпваш така настоятелно, след като настъпи това събитие, за да не отреже някое бутало :wink


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Странен проблем с Г4 110 коня

Мнениеот ka4o_pi4a » Пон 08 апр 2013 20:43


Аз не мисля, че са проектирани така тези двигатели... все нещо причинява това явление...


Потребителски аватар
7 speed DSG
Мнения: 260
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Странен проблем с Г4 110 коня

Мнениеот 7 speed DSG » Вто 09 апр 2013 19:33


6669 написа:... Забелязал съм, че при всички 90 и 110 коня на Голф 4 е така :wink

и при 150 коньовите дизеляци се получава :wink , трябва задължително да се изчака да загрее преди изръчкване, за да няма после :banghead


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Г4 AHF 110 коня странен проблем

Мнениеот ka4o_pi4a » Вто 09 апр 2013 22:16


Преди малко след работа я настъпих няколко пъти на 1-ва и 2-ра до към 3.5 хил оборота и нямаше ядове. Настъпих я 2-3 мин. след като я запалих и беше седяла 10 часа на паркинга. Обаче в момента карам с изключен дебитомер...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта