Здравейте ,пренатоварих малко стария говорител и взе та измириса и на единия канал пръщи, който е някаква марка HIP и да го пренавивам мисля че не си струва ,а и не знам къде може да стане тая работа,та сега се чудя какъв нов говорител да си взема и пак да е двунамотков ,гледах ето този хертз http://www.aval-bg.com/car-audio/hertz/subuferi/hertz-es-300-d .... http://www.aval-bg.com/car-audio/ground-zero/subuferi/ground-zero-gztw-30tx
кой си струва ?
също и този ,на снимката се вижда че е двунамотков http://www.aval-bg.com/car-audio/pioneer/subuferi/pioneer-ts-w309d4



Двунамотков субуфер
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Двунамотков субуфер
А защо държиш да е двунамотков?
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двунамотков субуфер
Ами усилвателя ми е 4-канален и до колкото знам двунамотковите свирили по-добре 
П.п Приемам и други предложения до 200 лв. да е цената ,a усилвателят е магнат bullpower four

П.п Приемам и други предложения до 200 лв. да е цената ,a усилвателят е магнат bullpower four
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Двунамотков субуфер
Някога замислял ли си се реално за какво е направен 2-намотковият (както вие го наричате доста неправилно "двуканалният бас") 

- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двунамотков субуфер
Предполагам че за по-добро качество или нещо от тоя род е измислен вие ще кажете ,аз ако разбирах нямаше да ви питам ,ама просто мисля че на 4-каналния ми усилвател ,ще е по добре да използвам двунамотков субуфер 

- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двунамотков субуфер
Пайнера на линка не е ли по-добър от другите 2
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Двунамотков субуфер
Свързавне на 2двунамотков говорител към 2 бриджа крие риск от повреда на говорителя или усилвателя. Освен това ще е добре поне да кажеш какъв е усилвателя за препоръчаме нещо, което поне има шанс да работи.
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двунамотков субуфер
Горе го бях написал магнат bullpower four http://avtozvuk.ua/info/694
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Двунамотков субуфер
Има 2 вида двунамоткови говорители:
С 2 намотки по 2 ома,той има възможност да се върже последователно 2+2ома=4 или успоредно 1/2+1/2=1ом.
За 1ом си трябва усилвател моно блок (клас D)
С 2 намотки по 4 ома,той има възможност да се върже последователно 4+4ома=8ома или успоредно 1/4+1/4=2ома.
За което пак си трябва моно блок клас D работещ на 2ома!!!
Има и 3-ти тип който не е толкова масов 3+3ома.... (говорители на Lanzar).
Каква е грешката?
Грешката на всички хора е че си купувате 4 канални усилватели и искате да свържете бас на тях.
Как ви изгарят двунамотковите говорители/четири каналните усилватели?
Ами много лесно,като направите 4 каналният усилвател на 2 бриджа и свържете по една намотка на всеки бридж се получава следното:
Ако говорителят е 2х2ома ви изгаря усилвателят.Защото на 2 бриджа усилвателя подържа по 4 ома на бридж,а вие го товарите с 2 ома и ако усилвателят е хубава марка и качествено направен не изгаря от раз.Но ако е някой Thunder директно горят транзистори на захранването,в някой случай и в краините стъпала!
Ако говорителят е 2х4 ома,всичко уж е наред.Обаче,двете намотки на говорителят са на една обща шпула.Няма 4 канален усилвател който на 2 бриджа да изкара равни мощности!Например 2х250w,това оказва влияние и рано или късно едната намотка на говорителя си отива...Пречините за разлика в мощноста може да са различни:усилени по различен начин канали на усилвателя,различни нива на звука още от цд-то,некачествени чинчови кабели...
Извода е,не си купувайне 2 намотков говорител,освен ако няма да го ползвате на МОНО БЛОК!
Не съм спецялист,но гледам да обясня нагледно и просто,на всеки който прочете думите ми да разбере каква е най-често срещаната грешка на хората.(с което май изядох хляба на хората който пренавиват говорители и хората който ремонтират усилватели).
Моля да ме извинят!
С 2 намотки по 2 ома,той има възможност да се върже последователно 2+2ома=4 или успоредно 1/2+1/2=1ом.
За 1ом си трябва усилвател моно блок (клас D)
С 2 намотки по 4 ома,той има възможност да се върже последователно 4+4ома=8ома или успоредно 1/4+1/4=2ома.
За което пак си трябва моно блок клас D работещ на 2ома!!!
Има и 3-ти тип който не е толкова масов 3+3ома.... (говорители на Lanzar).
Каква е грешката?
Грешката на всички хора е че си купувате 4 канални усилватели и искате да свържете бас на тях.
Как ви изгарят двунамотковите говорители/четири каналните усилватели?
Ами много лесно,като направите 4 каналният усилвател на 2 бриджа и свържете по една намотка на всеки бридж се получава следното:
Ако говорителят е 2х2ома ви изгаря усилвателят.Защото на 2 бриджа усилвателя подържа по 4 ома на бридж,а вие го товарите с 2 ома и ако усилвателят е хубава марка и качествено направен не изгаря от раз.Но ако е някой Thunder директно горят транзистори на захранването,в някой случай и в краините стъпала!
Ако говорителят е 2х4 ома,всичко уж е наред.Обаче,двете намотки на говорителят са на една обща шпула.Няма 4 канален усилвател който на 2 бриджа да изкара равни мощности!Например 2х250w,това оказва влияние и рано или късно едната намотка на говорителя си отива...Пречините за разлика в мощноста може да са различни:усилени по различен начин канали на усилвателя,различни нива на звука още от цд-то,некачествени чинчови кабели...
Извода е,не си купувайне 2 намотков говорител,освен ако няма да го ползвате на МОНО БЛОК!
Не съм спецялист,но гледам да обясня нагледно и просто,на всеки който прочете думите ми да разбере каква е най-често срещаната грешка на хората.(с което май изядох хляба на хората който пренавиват говорители и хората който ремонтират усилватели).
Моля да ме извинят!

- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двунамотков субуфер
Еми дайте мнение какво да правя ,стария е пълна щета ,
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Двунамотков субуфер
Колегата Vag_activator много добре е написал какви са проблимите свързани с начина, по искаш да ползва 2 намотков говорител и аз съм напълно съгласен с него. Моя съвет е да вземе еднонамотков 4 ома субуфер и да ползваш само единия бридж.
Ето едно предложение от мен:
http://www.aval-bg.com/car-audio/hertz/subuferi/hertz-es-300
Ето едно предложение от мен:
http://www.aval-bg.com/car-audio/hertz/subuferi/hertz-es-300
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Двунамотков субуфер
Вземи си един Hertz es300 от старите (хартиените,обаче да не е двунамотков),или pioneer ts-w306c.Направи си една каса 50-тина литра и я слушай на бридж на 2-та канала!Усилвателят ти е хубва,чудно ми е какъв говорител си имал,че е държал на 2х350w RMS на бридж?
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двунамотков субуфер
Vag_activator написа:
Извода е,не си купувайне 2 намотков говорител,освен ако няма да го ползвате на МОНО БЛОК!
Извинявам се колега,но какво значи моно блок

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Двунамотков субуфер
Едноканален усилвател!
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двунамотков субуфер
Vag_activator написа:Вземи си един Hertz es300 от старите (хартиените,обаче да не е двунамотков),или pioneer ts-w306c.Направи си една каса 50-тина литра и я слушай на бридж на 2-та канала!Усилвателят ти е хубва,чудно ми е какъв говорител си имал,че е държал на 2х350w RMS на бридж?
Говорителя е някаква куча марка ХИП ,иначе както са 4-те канала до сега го бях вързал единия канал от колоната към 1-вия на усилватела и 2-рия на колоната към втория на усилвателя ,и с копчето на усилвателя го бях дал да свири на 2-канала ,свиреше добре ама какво ми трябва та един познат ми го върза за повече мощ ,по следния начин: от първи намотка на говорителя ми върза + на + от първи канал, а - го върза на - на 2-ри канал и с другата намотка пак така ,+ към + на 3 канал и - към - на 4-ти канал ,разликата беше двойна ,много по силно свиреше ,ама спря и светна червеното на усилвателя и говорителя измириса яко и като гледам не му работи нито един канал като хората или съвсем леко грачат, възможно ли е и усилвателя да е дал фира ,а говорителя пишеше че работи на 2-4 и 8 ома и е 600 ватов .
П.п до колкото разбрах искаш да кажеш да взема еднонамотков говорител и да му вържа първите 2-канала на усилвателя заедно
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта