Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Според скромния ми опит с ГИ този Tomasseto Antartic дето го търсиш няма да ти свърши работа,пробвай с нещо по-истинско.Утре ще проверя дали нямам такъв някъде в гаража.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
колега murko, поразучи я тази тамона и сам ще се увериш че никак не е лоша. До колкото разбирам, от това което си описал, всички беди ти идват от окомплектовката - редуктор и рейка. И продължавам да си мисля че ГИ на това ауди е добре да се настройва по ОБД тримове с допълнителен скенер
А иначе бягай далече от Томасето било то аляска, арктик, или антарктик.
Ето тук има някои мнения за яки редуктори :)
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=361857
А иначе бягай далече от Томасето било то аляска, арктик, или антарктик.
Ето тук има някои мнения за яки редуктори :)
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=361857
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Ще береш още по-големи ядове с антарктика
Томасето още не са произвели редуктор който да храни 200 коня, камо ли повече...!
Ползвай 1 брой Романо ХД и горе долу ще може да се справиш с 1 редуктор, мега добър топлообмен има, и дебита е добър за около 250 коня. Може и малко повече ако е с хубав клапан, на Романо клапана е с малък дебит! със 3.5мм. отвор на клапана. Най-добре да е валтек или ОМБ алфеа (едни и същи са) със 5мм. отвор на клапана
+ това 2 малки меджика трябва да го хранят тоя двигател, пада се по ~120 коня на редуктор!
От къде е взета водата за редукторите? Тия аудита, както и 4.2 имат малко проблеми с циркулацията.
П.П. и наистине е добре да смениш тамоната с нещо по-истинско

Ползвай 1 брой Романо ХД и горе долу ще може да се справиш с 1 редуктор, мега добър топлообмен има, и дебита е добър за около 250 коня. Може и малко повече ако е с хубав клапан, на Романо клапана е с малък дебит! със 3.5мм. отвор на клапана. Най-добре да е валтек или ОМБ алфеа (едни и същи са) със 5мм. отвор на клапана
+ това 2 малки меджика трябва да го хранят тоя двигател, пада се по ~120 коня на редуктор!
От къде е взета водата за редукторите? Тия аудита, както и 4.2 имат малко проблеми с циркулацията.
П.П. и наистине е добре да смениш тамоната с нещо по-истинско

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Понеже няма никакво място при двигателя 2та меджика са отстрани на акумулатора.Вода се взима от парното.Парно колата има страхотно иредукторите се топлят бързо,но бързо изстиват при подаване на повечко газ.Което ни навеждаше на мисълта за лош дебит,но реално няма как да ги поставим при мотора и да са лесни за обслужване.Иначе тея меджици нямат нещо площ за изпарение на газта колкото тея томасетота.Нещо се точим и на онези кубчета на ЛандиРензо по 400лв и накрая може такъв да се сложи.
Относно ОБД тримовете ги поглеждам след пробег от 30-40км на тея коли дто съм ги барал и винаги са в граници до +8%.
@mafiota Колега колата е от по-старият чешит компютри и ако поддържаше корекция по ОБД и можеше да я прави,щеше да се сложи такъв газов компютър вместо да се прави с обикновен(тоест компютър за газта,който сам се коригира по ОБД).Иначе колата както споменах в момента върви супер и това блъскане почти го няма или поне не се усеща всеки път.Редукторите обаче им пада бързо температурата и налягането...от 1.2-1.3 дифф налягане при рязко ускорение падат до 0.9,а при кът офф когато матрикса затвори инжекторите им се покачва налягането до близо 2 бара...
Такъв Романо ? http://www.romanoautogasbg.com/product/reducer-mean/reductor-LPG-RRIS00
Относно ОБД тримовете ги поглеждам след пробег от 30-40км на тея коли дто съм ги барал и винаги са в граници до +8%.
@mafiota Колега колата е от по-старият чешит компютри и ако поддържаше корекция по ОБД и можеше да я прави,щеше да се сложи такъв газов компютър вместо да се прави с обикновен(тоест компютър за газта,който сам се коригира по ОБД).Иначе колата както споменах в момента върви супер и това блъскане почти го няма или поне не се усеща всеки път.Редукторите обаче им пада бързо температурата и налягането...от 1.2-1.3 дифф налягане при рязко ускорение падат до 0.9,а при кът офф когато матрикса затвори инжекторите им се покачва налягането до близо 2 бара...
Такъв Романо ? http://www.romanoautogasbg.com/product/reducer-mean/reductor-LPG-RRIS00
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
http://www.romanoautogasbg.com/product/reducer-mean/reductor-LPG-RRIS00
С такъв редуктор съм на Паджеро-то 3,8 250 к.с. нямам никаква забележка,държи 1.25 бара налягане във всички оборотни режими и няма никакво пропадане.
С такъв редуктор съм на Паджеро-то 3,8 250 к.с. нямам никаква забележка,държи 1.25 бара налягане във всички оборотни режими и няма никакво пропадане.
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Да murk0, точно такова романо, държи се добре за тези конски сили посочени в линка.
Относно паджерото 250кс. според мен има спад на налягането! Да, редуктора ще се държи прекрасно при тоя двигател, но все пак ще има малък спад. Няма редуктор който да е закован на еди си какво налягане! А "скромния" ми опит с този редуктор показва, че тия коне вече са на границата, и ако двигателя се развърта малко по-бързо, или е с ръчна скоростна кутия, може да има проблеми и с него! Които се решават с по-голям клапан
На едната ми кола имам такъв, а на другата имам такова "кубче" Landi Renzo IG1 при това най-големия вариант Super Maggiorato. Пиши на лично да ти разкажа за и за него, да не превръщаме цялата страница в спам.
Само за инфо, меджика има 2 пъти по-голям топлообмен от томасето! Вътре е като тирбушон с много голяма площ/лице
Относно паджерото 250кс. според мен има спад на налягането! Да, редуктора ще се държи прекрасно при тоя двигател, но все пак ще има малък спад. Няма редуктор който да е закован на еди си какво налягане! А "скромния" ми опит с този редуктор показва, че тия коне вече са на границата, и ако двигателя се развърта малко по-бързо, или е с ръчна скоростна кутия, може да има проблеми и с него! Които се решават с по-голям клапан

На едната ми кола имам такъв, а на другата имам такова "кубче" Landi Renzo IG1 при това най-големия вариант Super Maggiorato. Пиши на лично да ти разкажа за и за него, да не превръщаме цялата страница в спам.
Само за инфо, меджика има 2 пъти по-голям топлообмен от томасето! Вътре е като тирбушон с много голяма площ/лице
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Днес пак я карахме извън града на темпомат.След 15-20км със 160 взе да приблъсква,слезнахме на 140 и всичко се оправи.рейките леко бяха изстинали.Колата като влезе в b00st и редукторите направо изстиват.Мислим да взимаме вода от главите и да ги увием с нещо термоизолация зад гредата на предната броня,че няма оправия още.Колата е с клапан Романо....сега и той май е набеден.
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
mupk0 написа:Днес пак я карахме извън града на темпомат.След 15-20км със 160 взе да приблъсква,слезнахме на 140 и всичко се оправи.рейките леко бяха изстинали.Колата като влезе в b00st и редукторите направо изстиват.Мислим да взимаме вода от главите и да ги увием с нещо термоизолация зад гредата на предната броня,че няма оправия още.Колата е с клапан Романо....сега и той май е набеден.
Романо предлагат филтър за газовата фаза с подгрев,що не пробваш с такова нещо.Не е и скъп.
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Те и ловато го предлагат тоя подгрев за газова фаза, ама като му замръзват редукторите, с колко грасуда ще вдигне температурата на газта въпросния подгрев....
До колкото разбирам, а murk0 не разбира, проблема не е в дебита на газта, че да вини клапана и причие! Проблема ти е в циркулацията!
Помисли малко - как ще подобриш температурата на редукторите, ако повишиш дебита към тях?!?! Тя газта не е топла, че да ги стопля като минава повече...
Не вини клапана, и редукторите, пробвай с друг път на водата, или допълнителна ел. помпа за тях.
Меджика, дори и малкия няма никакви проблеми със 120 коня двигател, тук имаш 2 таквиа за 230-250 коня..
До колкото разбирам, а murk0 не разбира, проблема не е в дебита на газта, че да вини клапана и причие! Проблема ти е в циркулацията!
Помисли малко - как ще подобриш температурата на редукторите, ако повишиш дебита към тях?!?! Тя газта не е топла, че да ги стопля като минава повече...
Не вини клапана, и редукторите, пробвай с друг път на водата, или допълнителна ел. помпа за тях.
Меджика, дори и малкия няма никакви проблеми със 120 коня двигател, тук имаш 2 таквиа за 230-250 коня..
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Проблема с циркулацията го разбирам много добре,но няма откъде да се вземе вода на тази кола ,че да се съберат и 2та редуктора в коша.Днес го гледахме и помеждодругото видяхме филтъра.Получава се дроселация на 101%-та,но не е само тя причината.Като вариант видяхме да сложим 1 изпарител до казанчето за хидравличната течност и да вземем вода от дясната глава и да сложим другият редуктор под пасажерският фар и да вземем вода от другата глава директно от изходите им.Или 2та редуктора да са зад гредата на бронята.Просто в момента са прекалено високо горе.Досега всеки редуктор го слагаме максимално ниско и проблеми е нямало,но така са му ги монтирали газаджиите...
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Проблема с циркулацията не е съвсем в него.Днес решихме да сложим датчик от тамона в тея редуктори majic.Сложихме го във вторият редуктор(2та са вързани успоредно спрямо парното и последователно един спрямо друг(сложихме го във вторият с идеята,че в него водата ще е по-студена)).Взехме да караме и колата много бързо след като покарахме с 220-230км/ч взе да тресе и блъска.Времената скочиха почти двойно,сместа яко богата,температура на редукторите 28гр,температуа на газта -5 градуса.Спряхме веднага и опа....едната рейка е станала снежна топка,другата е топла.Снежната рейка е от първият редуктор,а топлата е от вторият(по последователност на водата).Решихме да ги уравновесим в един обем.Сложихме филтри тип разклоняеми и настройхме поотделно 2та редуктора да са с еднакво налягане(първо мапа на единия,после на другият(в самостоятелни обеми)).Взехме да караме и пак същият проблем,но след по-дълъг период.Отваряме капака и пак едната рейка(същата) в лед,другата топла,но осезаемо по-хладна.Преди време на моят познат му направи впечатление,че тази проблемната рейка(дето замръзва) при престой от 2-3 часа си изпуска газта в колектора и колата пали по-трудно(явно изтърва налягането).Всичко това стана след като елиминирахме филтъра Романо.Преди това колата беше по-мудна и не изстиваха толкова редукторите(за сметка на това клапана скрежасваше).В момента върви адски много,но страшно бързо изстиват редукторите.При налягане от 1.6 средно(1.2 дифф) при boost и големи натоварвания налягането пада до 0.8 на редуктора(наполовина).Проблема явно е комплексен.Странното е ,че изстива първият редуктор,който е с по-къс път към проблемната рейка(а реално той трябва да е по-топъл,но при заскрежена рейка той е по-студен,а редуктора след него е осезаемо по-топъл).Мисля да разменим рейките утре и да видим дали ще изстива другият редуктор.Ако е така...явно някоя дюза остава постоянно отворена и скапва положението.Тъпото е ,че колата беше с 2 рейки валтек по 1ом,един уж разбиращ човек каза,че са проблемни,натвари ни с 100лв за 2те матрикса 2ра ръка,за да си ги продаде(бяха негови) и те ще се окажат насрани....сега май ще се наложи да поръчваме ремонтни комплекти от nagaz24.pl или да купим 2рейки нови.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
Проблема 99% е в рейките явно.Вчера направихме нови проби.Разпробихме дюзите на 2.6мм и колата вече има само положителна корекция от 1 до 1.30.Върви като самолет и без проблеми държи 240-260км/ч.Обаче както всичко беше наред над 60-70км каране изведнъж газта взе да изстива и пак се заледи пасажерската рейка.Стоплихме я и карахме пак без проблеми дълго време,докато малко преди Стара Загора пак не се насра.Което ни води на мисълта,че явно рейката или остава постоянно отворена и кара редуктора да изпарява много газ и дави мотора,или предпазният клапан(на такова го правим(една дупка от долна страна на рейката с едно като гумена тапа с много малки дупки)) изтърва газ,защото когато рейката замръзва в купето замирисва на сурова газ(просто този път махнахме уплътнението между мотора и прозореца,за да душим за теч на газ.Това го прави супер произволно и не винаги.Преместихме рейката(пасажерската) на мястото на шофьорската и сега момчето ще си кара,да видим дали ще се заледи някога тя(може би тея дни ще злезем пак магистрално).Ако се заледи сега шофьорската рейка значи явно има проблем в нея,защото ако е здрава и няма проблем,пак пасажерската трябва да се заледи(тоест проблем с единият от 2та редуктора).датчика за ТГаз,проблемната рейка и по-хладният редуктор са на заедно,докато другата рейка и редуктор нямат такъв проблем.


Рейката я сваляхме да я чистим,не беше мръсна.Надувахме я с 1.5бар въздух и не издиша от никъде.Когато се кара с някакви по-нормални скорости и натоварвания нищо няма проблеми.Съмнението в рейката е ,защото отзад на този клапан най-вероятно(за такова го мислим) мирише на газ от него.
След голямо натоварване,когато колата изпадне в кът офф,редукторите имат пик от по 2.4бара налягане.Подадеш ли газ само за секунда след кътофф-а след голямото натоварвае всичко си влиза в граници.Един вид се получава свръх налягане в тези редуктори,докато в такивата по-големи като kw Има отделен изход за изкарване на това свръхналягане в атмосферата или колектора докато е в кътофф


Рейката я сваляхме да я чистим,не беше мръсна.Надувахме я с 1.5бар въздух и не издиша от никъде.Когато се кара с някакви по-нормални скорости и натоварвания нищо няма проблеми.Съмнението в рейката е ,защото отзад на този клапан най-вероятно(за такова го мислим) мирише на газ от него.
След голямо натоварване,когато колата изпадне в кът офф,редукторите имат пик от по 2.4бара налягане.Подадеш ли газ само за секунда след кътофф-а след голямото натоварвае всичко си влиза в граници.Един вид се получава свръх налягане в тези редуктори,докато в такивата по-големи като kw Има отделен изход за изкарване на това свръхналягане в атмосферата или колектора докато е в кътофф
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
темата започва да става интересна, но имам един въпрос от чисто любопитство:
при 250км/ч. каква икономията постигате (или очаквате да постигнете )газ спрямо бензин, съответно съотношение в пари?
при 250км/ч. каква икономията постигате (или очаквате да постигнете )газ спрямо бензин, съответно съотношение в пари?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
mafiota написа:темата започва да става интересна, но имам един въпрос от чисто любопитство:
при 250км/ч. каква икономията постигате (или очаквате да постигнете )газ спрямо бензин, съответно съотношение в пари?
На тази кола икономията не е фактор.Човека е способен да я кара и на бензин както беше над 20 000км,но понеже с нея ходи по магазините да купува авточасти,се налага и по-икономично гориво,че над 20/100 градско е излишен разход.Целта на цялата работа е колата да има сила,да може да се кара на големи скорости без значение от разхода.Още 2-3 месеца и тази кола може и да осъмне без газово настроение,защото се очертава да се взима една Jetta 2003та USA за "служебна" и тази няма да има нужда от газ.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Мнения POWERGAS И LOVATO-ТО ИМ ?
mupk0 написа:....На тази кола икономията не е фактор.....
...........Целта на цялата работа е колата да има сила,да може да се кара на големи скорости без значение от разхода..........
Ясно, значи го правите за спорта. Според мен течната фаза може би ще ви е решение на всички проблеми.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта