


Проверка на маслото, мдаммм щеката е суха и доляхме 1.5 литра.


Пакрирахме го и при нотариуса да изповяда сделката. Понеже бях подготвил всички документи, минахме много експедитивно. От там се върнахме да вземем Сумо буса и на ход го закарахме до гаража на Вальо, където наизвадихме интрумента който си носихме с Иво и се започна смяна на турбото (предвидливо бях взел едно с мен)


Старото турбо беше се счупило и блокирало а маслото се лееше към колекторите. Иво довършваше монтажа а аз прескочих до фирма БМВ с Пепи, за да сменя предния номер на синхро буса. Преди две години пострада на офроуд събора в Приморско и от тогава ме дразни със смачкания си вид. За 26 лв. се сдобих с нов номер и се върнах обратно. Монтажа беше на финала, монтирахме ауспуха, въздушния филтър и направихме пробно кръгче. След добре свършената работа се качихме на гости във Валката, където ни посрещна най-добрата домакиня Петя. Докато ние се цапахме с железа и масла, тя беше спретнала страхотна вечеря, а Валката ни посвири на китарата си.

Иво и Коцето, наздраве момчета


Сутринта бърза автомивка и технически преглед на "Сумиста" преди да отлетим за Бургас.


До Траянови врата изчиствах маслото, което се беше натрупало по колектори и ауспуси, след това никакъв пушек, двигателя работи много добре, надявам се и турбото да устиска. Средната ни скорост беше около 100 км. като дори по баирите я поддържах без усилие.


Отбих се до Ст.Загора, където бях спазарил една бърза 4-ка ск.кутия от бензин с 4.57 диф. Мисля да и направя профилактика и да я имам за резерва. Докато бях там ми препоръчаха тази боя, която е съвместна българо-гръцка разработка. Много добра цена, видях и два автомобила боядисани с нея, определено изглеждаха много добре. Ако някой е работил с нея и има наблюдения, нека да сподели. Решил съм да сменя цвета на буса със син металик, остава да избера цвят :)

