Управляващ модул на перките на радиатора Голф 4
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Управляващ модул на перките на радиатора Голф 4
Не ми работи първата степен на перките на радиатора. Пробвах ги директно на датчика на радиатора. Съмнявам се в контролния модул на перките, който е под акумулатора. Някой има ли идея ремонтира ли се, нов или втора употреба да търся?
Re: Управляващ модул на перките на радиатора Голф 4
batkotivalio написа:Не ми работи първата степен на перките на радиатора. Пробвах ги директно на датчика на радиатора. Съмнявам се в контролния модул на перките, който е под акумулатора. Някой има ли идея ремонтира ли се, нов или втора употреба да търся?
Оправи си бушона на перките.Намира се върху акумулатора,първия зелен.Хубаво е,да разглобиш цялата кутия и да почистиш гнездото.

- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Управляващ модул на перките на радиатора Голф 4
Бушоните са ОК. Не е това...
- GALIANO
- Мнения: 642
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
- Автомобил: Cupra 300
- Двигател:
- Местоположение: Germany
Re: Управляващ модул на перките на радиатора Голф 4
Сменяй перките
И аз имах същият проблем,след смяна с нови всичко се оправи.

- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Управляващ модул на перките на радиатора Голф 4
Ами, пропуснах да спомена, че и перките съм ги пробвал... даже едната беше на ремонт...
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Управляващ модул на перките на радиатора Голф 4
Да използвам темата да попитам колеги, как се разбира, че не работи първата степен ?
Напоследък забелязах, че сякаш късно се пускат и нормално ли е да работят и двете при спрян климатроник ?
Напоследък забелязах, че сякаш късно се пускат и нормално ли е да работят и двете при спрян климатроник ?
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Управляващ модул на перките на радиатора Голф 4
Най лесно, като пуснеш климатика, до колкото знам трябва да се включи на първа степен, може да се тества и от датчика на радиатора. При мен двете перки са в паралел... т.е. работят заедно...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Управляващ модул на перките на радиатора Голф 4
При масовите разновидности на Голф 4 перките са вързани в паралел една на друга и винаги тръгват и двете. Първа степен пали на 95 градуса или винаги с тръгването на компресора на климатика. Тя може да работи и без колата да е на контакт. Втора степен тръгва на 102 градуса или при над 17-18 атмосфери налягане на фреона на климатика.
Първа степен трябва да тръгне като окъсиш датчика на радиатора (червен с бяло и червен проводник).Тя не минава през контролера на перките и трябва да си тръгне.Ако не иска, виж предпазителя (30А на пластмасата над акумулатора).Там много често нагаря и започва да се лигави и да тръгва и спира когато си иска (както и климатика спира ако проблема е в него).Ако всичко е ок,разгледай дали перките работят към настоящия момент на 1-ва степен,защото тя много често се разваля.
Първа степен трябва да тръгне като окъсиш датчика на радиатора (червен с бяло и червен проводник).Тя не минава през контролера на перките и трябва да си тръгне.Ако не иска, виж предпазителя (30А на пластмасата над акумулатора).Там много често нагаря и започва да се лигави и да тръгва и спира когато си иска (както и климатика спира ако проблема е в него).Ако всичко е ок,разгледай дали перките работят към настоящия момент на 1-ва степен,защото тя много често се разваля.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Управляващ модул на перките на радиатора Голф 4
zfa159 написа:При масовите разновидности на Голф 4 перките са вързани в паралел една на друга и винаги тръгват и двете. Първа степен пали на 95 градуса или винаги с тръгването на компресора на климатика. Тя може да работи и без колата да е на контакт. Втора степен тръгва на 102 градуса или при над 17-18 атмосфери налягане на фреона на климатика.
Първа степен трябва да тръгне като окъсиш датчика на радиатора (червен с бяло и червен проводник).Тя не минава през контролера на перките и трябва да си тръгне.Ако не иска, виж предпазителя (30А на пластмасата над акумулатора).Там много често нагаря и започва да се лигави и да тръгва и спира когато си иска (както и климатика спира ако проблема е в него).Ако всичко е ок,разгледай дали перките работят към настоящия момент на 1-ва степен,защото тя много често се разваля.
Много изчерпателно. Аз съм с климатроник и доколкото съм забелязал, като паля колата той винаги тръгва независимо дали ЕКОН или АУТО и работят и 2те перки и когато намаля степените на духане до 0 и стане OFF, спират. Да разбирам ли, че нямам проблем ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Управляващ модул на перките на радиатора Голф 4
На Екон компресора не тръгва и перките не трябва да работят, ако колата не е загряла до работна температура :)
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Управляващ модул на перките на радиатора Голф 4
zfa159 написа:На Екон компресора не тръгва и перките не трябва да работят, ако колата не е загряла до работна температура :)
Ясно, мерси. Така е :) Незнайно защо моята винаги пали на Ауто дори и да е изгасена на Екон или офф и се стартират и 2те перки със запалването на мотора и трябва да ги спирам с Екон бутона или офф от степените. Идея защо е така и нормално ли е ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Управляващ модул на перките на радиатора Голф 4
Зависи.Ако вскеи път тръгва на 22 градуса и на Ауто,значи вероятно му няма паметта (едно захранване до контролера,постоянно).Ако си тръгва на каквито градуси си го оставил преди да го изгасиш, е нормално. Според софтуера на контролера има различни варианти - всеки път да тръгва на градусите,на които си го оставил,ама винаги да е на Ауто,без значение дали си го изгасил на Екон или не.Може да тръгва на Ауто и примерно през няколко паления-гаесния (да кажем гасиш на Екон,после 7-8 паления си е на Екон и на 8-то пали на Ауто)...това си зависи от софтуера. Но всичките видове софтуер си помнят градусите - гасиш я на 20,тръгва на 20. Стойността по подразбиране му е 22 - ако го гасиш на нещо,различно от 22,а той все тръгва на 22 - умряла му е паметта :)


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 47 госта