За ангренажният ремък говоря.
Моя майстор има едни- като зъбки(скоба) слага я на шайбата на коляновия вал-в нейните зъби и по тоя мастар и белезите прави центровката ок. Даже и регулирането на синхронизационният ъгъл на шайбата на разпределителният вал, вече втори път я прави 0-(-0.6)градуса, без Ваг ком. После аз я гледам на Вага и разбирам че е ок.
Щом пуши бяло значи -дюза може да пикае- в + е компенсирането и тнт, или масло понагаря. В твоят случай е от неправилната центровка и прецаканите сегменти.
Всъщност тебе колега два пъти са те излъгали "майсторите от въпросният сервиз".
Ако това ще те успокой- и моя маистор уж гледа една кола, по моя заръка, на която и климатика и акумулатора и какво ли не не работеше, а и пушеше. После ми каза -много е добра. Аз избрах друга - на която и турбото бяха рециклирали, акуто беше ново, накладки сменени, ролка ми купиха по ремъците и други работи. Видимо беше по запазена. И пак отбих некоя стотачка за цвет. Майстора ми не беше доволен. Е верно смених сега една гарнитурка на моторетката- но сега е много добре. Та вяра на сервиси и Майстори -Майни тия работи.
Взема се човек дето разбира от конкретният мотор и се обикаля по автокъщите или сам - ако нещо изпадне изпадне. Късмет. Но за предпочитане кола която работи добре поне когато я купуваш !
Сега и съединителя ще сменя, че е много корав-презакален. Но поне знам че сам съм направил този избор и никой не ми е виновен !
Защо си го купил в това състояние ? Отбили са ти много от цената ?
Нали си го оправил ?
За кой от двата сервиза Хед става на въпрос ? Че си правя собствена статистика за най- Големите сервизи мърлячи в София. Щото само такава статистика може да се направи според мене за родните сервизи ! Няма да обявявам победител, щото че ядосам някой много- но това си е за мене. Но и моя сервиз се опитва да намери место в тая статистика-човешки фактор.
Пожелавам на всички "Майстори", да са живи и здрави и като те се однасят с нас клиентите и с тях така да се однасят при ползването на други ослуги !
