


лабда сонда-съвет
лабда сонда-съвет
Има golf 3 93г,2000 kub.gti 115k,та като вклюва ламбда сондата,започва да променч оборотите,прекъсва не работи добре,като я изклюва и комп.взема някакви компромисни стойости и работи добре,може ли това да е от катализатора,да е запушен,или ламда сондата да е за смяна.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не е гаранция за нищо!
Пробай да закачиш Ламбдата, откачи синия температурен датчик на антифриза и ще получиш същия резултат. Просто компа минава в авариен режим! По-скоро търси за пробив на въздуховода след дебитомера. Ако няма, качваш се на колата, излизаш от града и газзззззззз... на макс 4-та скорост до около 3500-4000 оборота. Покарай така 30-40 км и пак се обади.
Е, добре е да промиеш и моторчето за празен ход за всеки случай, де.
П.П. Мотора ми е същия, проблема ми е същия, решението е това, но е времянка! Мен ме кара около 2 седмици. Но после пак газ и се оправя!
А причината е запушване по ауспуха, защото по принцип карам на около 2200-2500 об.
Пробай да закачиш Ламбдата, откачи синия температурен датчик на антифриза и ще получиш същия резултат. Просто компа минава в авариен режим! По-скоро търси за пробив на въздуховода след дебитомера. Ако няма, качваш се на колата, излизаш от града и газзззззззз... на макс 4-та скорост до около 3500-4000 оборота. Покарай така 30-40 км и пак се обади.
Е, добре е да промиеш и моторчето за празен ход за всеки случай, де.
П.П. Мотора ми е същия, проблема ми е същия, решението е това, но е времянка! Мен ме кара около 2 седмици. Но после пак газ и се оправя!
А причината е запушване по ауспуха, защото по принцип карам на около 2200-2500 об.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: лабда сонда-съвет
dminkov написа:Има golf 3 93г,2000 kub.gti 115k,та като вклюва ламбда сондата,започва да променч оборотите,прекъсва не работи добре,като я изклюва и комп.взема някакви компромисни стойости и работи добре,може ли това да е от катализатора,да е запушен,или ламда сондата да е за смяна.
И аз съм така, но разкачам дебитомера и се оправя - авариен режим.
Още издирвам причината.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: лабда сонда-съвет
astragt написа:... разкачам дебитомера и се оправя...


То които и датчик да разкачиш, стига да не е Хол-а, щото тогава няма да има искра, ще мине в авариен и ще спре да бара оборотите, ама давай нещо по-дребно, де...


Имаше една тема за 'поене' на мотора, ама в момента нещо не ми изкочи в търсачката. Може и това да се пробва!
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: лабда сонда-съвет
radotom написа:astragt написа:... разкачам дебитомера и се оправя...Е ти пък Ептен в джаза го фъргаш!
![]()
То които и датчик да разкачиш, стига да не е Хол-а, щото тогава няма да има искра, ще мине в авариен и ще спре да бара оборотите, ама давай нещо по-дребно, де...![]()
![]()
Имаше една тема за 'поене' на мотора, ама в момента нещо не ми изкочи в търсачката. Може и това да се пробва!
Да, но доколкото разбрах той е с дебитомер, аз съм с маф, иначе гледам еднакви симптоми имаме. Споко аз смених и дроселова клапа и вече 4рти месец не мога да открия проблема, сега точно съм се зачел по някакви немски форуми за подобни проблеми.
Но пък при мен се оправи от самосебе си и така карах 2-3000 км и хо пак от самосебе си се скапа.
Ето нещо интересно, което пишат там:
"Try replacing relay number 3 in the fuse box. Part number 165906381. Has a big number 30 plastered on the front. Costs about Ј10 frm VW dealer. This relay sends info about the lambda probe to the ECU. Its a common fault on Mk3 Golfs. Faulty relay causes revs to drop when car is idle and can cause cutting out of engine when at slow speed e.g."
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Аз преди време имах голф-2 гт и моята ламбда се беше скапала и един майстор ми каза от време на време да рестартирам копмютъра,като извадя минуса на акумолатора за минутка.Така я карах близо година и след това я смених ,но моята беше евтина с един кабел,а на гти-то май е с 4-ри и е по-скъпа.Успех!!!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
За съжаление Digifant системите (2Е и PB) не си търкат грешките при откачане на захранването!
Иска си VAG-COM-че...
astra.., и при мен се оправи от самосебе си първия път, като покарах повечко на високи обороти. Оправи се и при втория път, но аз чак тогава хванах зависимостта. И сега така си го лекувам!
Вчера сбърках леко кои мотори са с Digifant. С каква система на впръскване е ADY не зная, но мисля, че само MonoMotronik и MonoJetronik си трият грешките при исключване на захранването. Ако бъркам, моля да ме извините!

astra.., и при мен се оправи от самосебе си първия път, като покарах повечко на високи обороти. Оправи се и при втория път, но аз чак тогава хванах зависимостта. И сега така си го лекувам!

Вчера сбърках леко кои мотори са с Digifant. С каква система на впръскване е ADY не зная, но мисля, че само MonoMotronik и MonoJetronik си трият грешките при исключване на захранването. Ако бъркам, моля да ме извините!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: G&G, Rumen_molov и 58 госта