Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот rufkata » Вто 09 апр 2013 21:11


И мойта не пуши, но си върви яко: 140+ коня, над 300 N/m




Потребителски аватар
Lupender
Мнения: 773
Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
Автомобил: Audi A4 B9
Двигател: EA 288
Местоположение: Благоевград

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот Lupender » Вто 09 апр 2013 21:38


Чиптунинга е НЕ лошо нещо, стига да е грамотно направен. Преди всяка подобна интервенция е задължително да се направи диагностика на автомобила и същевременно собственикът и да е напълно сигурен в доброто и здраве. Никой уважаващ себе си мапер няма да тръгне да слага един и същ мод на различни коли... въпреки, че от нета могат да се свалят една камара такива от сорта на +15%, +25% и пр... и даже вече някои сами си ги флашват (на по-новите). Ако под диагностика се разбира да няма грешки, то един полуумрял дебитомер няма да показва грешка, но ако му се видят данните в движение веднага ще се види състоянието и как дава орязани стойности. Същото е и с другите параметри. Освен това не е зле да се види състоянието на вакуумите, изпускателния тракт + EGR-а, работата на бустерния клапан и управлението на турбината.
Катализатора махан ли е? По принцип няма вариант при модване на ори файла да не се барнат и горивните таблици, както и няма вариант да не ИЗПУШВА (това е нормално), при товар дизела. Постоянното пушене вече не е много добро за разхода понеже свидетелства за постоянно богата смес. Относно дюзите, също може да се види какво правят (колко пускат)... Та съвета е - иди при човек който знае какво и как да види и съответно да направи (разликата в цената на чиптунинга обикновено се крие точно в тези подробности).
Общо взето вариантите са: чип от нета - 50 кинта; чип от познат пишман тунер - 100 до 150 кинта; 200+ лева някакъв мод, но сам да си го сложиш; за около 300-350 можеш да се сдобиеш с читав; 500 - мод от специализирана фирма... нагоре вече от реномирана специализирана фирма... Лошото е, че високата цена в случая не гарантира добро качество. Просто трябва да се иде при проверен човек (препоръчан не от един или двама).


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот rufkata » Вто 09 апр 2013 21:48


Общо взето вариантите са: чип от нета - 50 кинта; чип от познат пишман тунер - 100 до 150 кинта; 200+ лева някакъв мод, но сам да си го сложиш; за около 300-350 можеш да се сдобиеш с читав; 500 - мод от специализирана фирма... нагоре вече от реномирана специализирана фирма... Лошото е, че високата цена в случая не гарантира добро качество. Просто трябва да се иде при проверен човек (препоръчан не от един или двама).

Браво бе пич, супер много ги разбираш.
Я прецени тук колко струва чипа: http://vbox7.com/play:10f039deb1


Потребителски аватар
Lupender
Мнения: 773
Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
Автомобил: Audi A4 B9
Двигател: EA 288
Местоположение: Благоевград

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот Lupender » Вто 09 апр 2013 22:08


rufkata написа:Браво бе пич, супер много ги разбираш.
Я прецени тук колко струва чипа: http://vbox7.com/play:10f039deb1

Ами горе-долу си отговаря на това, което си описал - 140+ коня, въпреки лошото качество на клипа (гледах го няколко пъти), ускорнието от 0 до 100 трябва да ти е някъде към 8,5-8,6, а на 402 метра нещо от сорта на високи 15-ки или ниски 16-ки, което си е постижение (имам предвид като ефект от чипа). Та колко струва такъв чип?! Хм, зависи кой го прави, но м-у 150 и 200 лева (напълно сериозно). Моите данни са обобщени от десетки модове, които съм правил при различни тунери на няколкото автомобила с които съм се занимавал да ги магеря.
п.с. кой и за колко ти е правил чипа си е отделен въпрос - ти си знаеш най-добре.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот rufkata » Вто 09 апр 2013 22:23


Lupender написа:
rufkata написа:Браво бе пич, супер много ги разбираш.
Я прецени тук колко струва чипа: http://vbox7.com/play:10f039deb1

Ами горе-долу си отговаря на това, което си описал - 140+ коня, въпреки лошото качество на клипа (гледах го няколко пъти), ускорнието от 0 до 100 трябва да ти е някъде към 8,5-8,6, а на 402 метра нещо от сорта на високи 15-ки или ниски 16-ки, което си е постижение (имам предвид като ефект от чипа). Та колко струва такъв чип?! Хм, зависи кой го прави, но м-у 150 и 200 лева (напълно сериозно). Моите данни са обобщени от десетки модове, които съм правил при различни тунери на няколкото автомобила с които съм се занимавал да ги магеря.
п.с. кой и за колко ти е правил чипа си е отделен въпрос - ти си знаеш най-добре.

Сега един сериозен въпрос, чипа не е най силния, колко може да напомпя и за какви пари?


Потребителски аватар
Lupender
Мнения: 773
Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
Автомобил: Audi A4 B9
Двигател: EA 288
Местоположение: Благоевград

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот Lupender » Сря 10 апр 2013 8:13


rufkata написа:Сега един сериозен въпрос, чипа не е най силния, колко може да напомпя и за какви пари?

Зависи какво разбираш под надуя, тоя мотор може да ти дадедо към 160 коня без хардуерни интервенции, но се опасявам, че другата карантия може да не понесе това. Поне моя опит показва, че не е проблем да се извади сетъп от двигателя, проблемът е в съединител, скорости и пр. При предишния ми АФН дадоха фира буталата, без да съм сигурен в причината, но със сигурност е било повлияно, понеже единствения негативен ефект от такова напомпване беше загряване на мотора при поддържане на по-висока скорост за по-дълго време 160 и отгоре повече от 15 минути). Та тогава ми обясняваха как било нормално за тоя мотор и пр. После взе да бърчи маркучи, да прави мехури в казанчето... и като го отворих имаше две пукнати бутала. Отделно дето турбината замина (пак не съм сигурен дали от това или просто съм ускорил процеса). Иначе с хардуерни изменения като дюзи, турбо, кулър и пр. влизаш в клуба на бързаците. Но това набиване на пари за мен е излишно - по-добре някой лев отгоре и се качваш в един FR, който с лек мод постига горе-долу същото, но по-безболезнено и безопасно. Ако и това не те устройва - кастъм извпълнение от типа малка кола-голям мотор.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот IvailoOo » Сря 10 апр 2013 10:19


С тези разпръсквачи може да се осигури гориво единствено чрез удължаване на интервала на впръскване на говиво,което води до кофти изгаряне,а от там много пушеци и вероятно ще се стигне до нови бутала.Турбината я го понесе това нещо,я не и т.н.С едно VA и 0.216ки може да се стигне до 165-170 коня без да се чудиш кое ще се счупи първо


Потребителски аватар
lyutfito
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 12 ное 2012 20:59
Автомобил: VW GOLF 1.9TDI 110h.p.
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот lyutfito » Чет 18 апр 2013 13:55


Здравейте колеги. Значи обиколих няколко майстора, също и при тоз ифидик отидох , но моя проблем се оказа от нафтовата помпа. Казаха ми че не нагнетява достатъчно горивото. Гледаха дюзи, егр-а, налягане на турботот, вакума, всичко е ОК.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот ifidik » Пет 19 апр 2013 21:12


Аз такава кола не съм диагностицирал. Диагнозата, обаче ми се струва доста не сериозна.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот nasko1978 » Пет 19 апр 2013 21:18


ifidik написа:Аз такава кола не съм диагностицирал. Диагнозата, обаче ми се струва доста не сериозна.


Е точно там му е проблема на колегата,че ти Иво, не си я диагностицирал! :thumb_down
Първо ще пообикаля по всякакви тунери и накрая като е ошушкан ще трябва да дойде,да ама може би късно.А защо? :rolleyes


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот rufkata » Пет 19 апр 2013 21:40


nasko1978 написа:
ifidik написа:Аз такава кола не съм диагностицирал. Диагнозата, обаче ми се струва доста не сериозна.


Е точно там му е проблема на колегата,че ти Иво, не си я диагностицирал! :thumb_down
Първо ще пообикаля по всякакви тунери и накрая като е ошушкан ще трябва да дойде,да ама може би късно.А защо? :rolleyes

Ето там ви е проблема и на вас, че сте известни спецове, и хората не смеят да дойдат за диагностика. Освен ако при вас тя не е по скъпа, ако е колкото във всеки друг сервиз обявете го и простосмъртните ще заприиждат.
П.П. имам предвид ако цените ви са същите, да акцентирате върху това


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот ifidik » Пет 19 апр 2013 22:14


Интересна теза без да си идвал при мен. Запитаи се до клиентите ми дали съм вземал пари и колко вземам само за диагностика.
По темата, ако помпата няма налягане, ще се промени и центровката и пак ще пуши колата.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот rufkata » Пет 19 апр 2013 22:23


Говорим си задочно май :eek , бих искал да има такъв специалист и тук в Пловдив, за сега не ми трябва но рано или късно, ще опра. Идеята ми беше да ви рекламирам, но явно не ви е нужно :th_up


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот liolioto » Пет 19 апр 2013 22:55


rufkata написа:
nasko1978 написа:
ifidik написа:Аз такава кола не съм диагностицирал. Диагнозата, обаче ми се струва доста не сериозна.


Е точно там му е проблема на колегата,че ти Иво, не си я диагностицирал! :thumb_down
Първо ще пообикаля по всякакви тунери и накрая като е ошушкан ще трябва да дойде,да ама може би късно.А защо? :rolleyes

Ето там ви е проблема и на вас, че сте известни спецове, и хората не смеят да дойдат за диагностика. Освен ако при вас тя не е по скъпа, ако е колкото във всеки друг сервиз обявете го и простосмъртните ще заприиждат.
П.П. имам предвид ако цените ви са същите, да акцентирате върху това




Колега,от мнението ти по-надолу става ясно какво имаш предвид.Нека обаче се замислим за нещо друго - колко струва колата ти да не бъде наред. Защото идва момент,в който искаш да ти я оправят без значение колко ще платиш. Тогава вече приоритет ти е да стане колата.Относно въпросния майстор от личен опит мога да заявя,че не само,че не взема повече,а дори и по-малко. Пример: идва ауди А4,прави му се диагностика,излиза 4-та дюза неработеща,човека отива в друг сервиз да пита за цена на нова. На въпроса "колко ти дължа" отговора беше цитирам "поговорихме си". Къде е справедливостта тука да видим - на този който ти взема манги и не ти оправя колата или при дадения майстор и неговия стил на работа? И нека да си призная - и на мен повечето пъти не ми взема колкото трябва,а много по-малко и въпреки,че става въпрос за моите финанси,аз все пак не съм съгласен.Просто не е справедливо!


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Golf 4 AHF 110 + чип - не пуши?

Мнениеот rufkata » Пет 19 апр 2013 23:28


liolioto написа:
rufkata написа:
nasko1978 написа:
ifidik написа:Аз такава кола не съм диагностицирал. Диагнозата, обаче ми се струва доста не сериозна.


Е точно там му е проблема на колегата,че ти Иво, не си я диагностицирал! :thumb_down
Първо ще пообикаля по всякакви тунери и накрая като е ошушкан ще трябва да дойде,да ама може би късно.А защо? :rolleyes

Ето там ви е проблема и на вас, че сте известни спецове, и хората не смеят да дойдат за диагностика. Освен ако при вас тя не е по скъпа, ако е колкото във всеки друг сервиз обявете го и простосмъртните ще заприиждат.
П.П. имам предвид ако цените ви са същите, да акцентирате върху това




Колега,от мнението ти по-надолу става ясно какво имаш предвид.Нека обаче се замислим за нещо друго - колко струва колата ти да не бъде наред. Защото идва момент,в който искаш да ти я оправят без значение колко ще платиш. Тогава вече приоритет ти е да стане колата.Относно въпросния майстор от личен опит мога да заявя,че не само,че не взема повече,а дори и по-малко. Пример: идва ауди А4,прави му се диагностика,излиза 4-та дюза неработеща,човека отива в друг сервиз да пита за цена на нова. На въпроса "колко ти дължа" отговора беше цитирам "поговорихме си". Къде е справедливостта тука да видим - на този който ти взема манги и не ти оправя колата или при дадения майстор и неговия стил на работа? И нека да си призная - и на мен повечето пъти не ми взема колкото трябва,а много по-малко и въпреки,че става въпрос за моите финанси,аз все пак не съм съгласен.Просто не е справедливо!

Аз се обръщам конкретно, към един потребител, не виждам (предвид, че те цитирам) къде се вписа ти в цялата работа :eek



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], pe6o__ и 40 госта