голф4,тди,AGR,проблем.Решено.Маслото вече не намаля.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 227
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот ел.техника » Сря 26 сеп 2012 16:48


Препоръчаха ми някой си Самуил от Варна/евентуално за рециклиране/Моля,някой да каже нещо за него,ако го познава или е ползвал услугите му???/С извинения към човека/,но колкото повече,толкова по добре.Благодаря ВИ.




Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот okti_1 » Сря 26 сеп 2012 19:10


:да: :да: :да:


Потребителски аватар
legaltk
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
Автомобил: 1.9 TDI
Двигател: AXR
Местоположение: София

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот legaltk » Сря 26 сеп 2012 19:33


ел.техника написа:Препоръчаха ми някой си Самуил от Варна/евентуално за рециклиране/Моля,някой да каже нещо за него,ако го познава или е ползвал услугите му???/С извинения към човека/,но колкото повече,толкова по добре.Благодаря ВИ.

Това е твоят човек! Не се колебай! Рециклирането е най-малкото, което той може да ти предложи ...!!!


Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 227
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот ел.техника » Пет 23 ное 2012 17:48


Здравейте колеги.Доста време не писах,защото пробвах това онова...А именно-смених с чисто нов клапана за картерна вентилация и изчаках резултат.За съжаление такъв нямаше,отново разход на масло.Но какво установих,долавям като сляза от колата миризма на сурово нагрято масло.Видим теч нямам.Та така както си мисля,може ли турбината да пуска масло в изпускателната система?На загрят двигател форсирам до откат няколко пъти,отзад облак черен пушек.Така няколко пъти и изчиства.Това са симптоми,Но каква ли е БОЛЕСТТА?Нека да поразсъждаваме заедно,А?


Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 227
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

Re: голф тди 90 к.с. AGR проблем с турбото

Мнениеот ел.техника » Пон 22 апр 2013 20:18


Мина доста време и ето какво направих по въпроса с разхода на масло.Когато дойде време за смяна на масла и филтри,свалих турбината и я пратих на Самуил във Варна за преглед.Човека я тества и ми каза,че е в много добро здраве и да търся проблема другаде.Между другото не ми взе нито една стотинка,за което МУ благодаря публично.Абе още един честен човек.Та той ми намекна,че след като маслото ми е от варел,да опитам с нещо по качествено.Аз си поръчах ЛИКИ МОЛИ полусинтетика и чудо,1000км.си стои на белег.Дано да съм уцелил...И ДА ЗНАЕТЕ ЧЕТЕНЕТО ВЪВ ФОРУМА МНОГО ПОМАГА :a045 . Да не отварям нова тема,от време на време ми набива една грешка и влиза в сервизен, а именно 17964.Може ли да ми помогне някой за нея, как да я тълкувам?1,9 тди 90кс. AGR без геометрия.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: голф тди 90 к.с. AGR проблем с турбото

Мнениеот okti_1 » Пон 22 апр 2013 20:41


Проблем във вакумните маркучи /пробив/ или Н75-не адекватна работа.
Турбината не е гледай или по-точно актуатора,защото Сами вече е гледал и проблема не е от нея.


Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 227
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

Re: голф тди 90 к.с. AGR проблем с турбото

Мнениеот ел.техника » Вто 23 апр 2013 16:46


Самуил е ЧОВЕК,и горещо го препоръчвам.Та за моя проблем,Н75 съм го сменил с втора ръка и сега тоя тупа непрекъснато,два от вакуумните маркучи съм сменил само 1 не съм,но го сменям и него и ще пробвам.Мисля си друго,никъде по вакуумните маркучи нямам скоби.Може ли да е проблем това?И какво още съм забелязал,може да е от полза,А именно когато карам като движа леко педала на газта,не влиза в авариен?/мислех така да карам,но е изморително за крака/Затуй срам,несрам си казвам болката,знам че има много знаещи хора в форума и ще ми се помогне някакси....Сетих се и друго,турбо маркучите са здрави, но интиркулера не е свалян?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта