1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Jivko7777 » Вто 26 юли 2011 0:59


Golf_Diesel_ написа:
Jivko7777 написа:
Golf_Diesel_ написа:Аз съм забелязал че атмосферна кола без гърнета върви повече, отколкото турбо без гърнета.


Пълни глупости...


:?: :?:


Само ще ти подметна леко, че на атмосферка не сложиш ли подходящ резонатор, на мястото на катализатора, тотално може да я спънеш ;) и това е за толкова дребно нещо на фона на останалото, от там на нататък вече според ъпгрейдите се изчисява точната генерация, диаметър, чупку, резонатори...
Докато при турбо мотора освобождаването на изгорелите газове е добре да става максимално бързо, температурата на топлата част с катализатор достига до над 1000 градуса без него и права генерация такъв случай остава в историята, отделно момента на началното замисляне изчезва ;) друг е въпроса че като чета темата хора на сток коли правят това, от което получават единствено ефект от типа "внушение" че почва да върви едва ли не страшно много ;)




Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот emiltd » Вто 26 юли 2011 4:17


За пореден път повтарям,че слагането на резонатор на мястото на катализатора има смисъл само ако искаш колата да не стане по-шумна и с това се изчерпват плюсовете.По всички други показатели,резонатора на това място,какъвто и да го изчисляваш(подходящ/неподходящ),АБСОЛЮТНО задължително орязва мощността,така че тук грешиш!
Освобождаването на газовете е добре да става максимално бързо и при турбо и при атмосферки,нали и турбо мотора е ДВГ,не е совалка.Заводските изпускателни системи на нашите автомобили съществуват по ред причини-екологични норми,норми за допустим шум,определена динамика при определени оборотни диапазони,зависещи от стандартите на производителя,определящи в известна степен и разхода естествено.Демек,постигане на оптималната мощност,при която ще се постигне необходимото ниво на шум,вредни емисии,необходимата динамика и разход,дълголетието на съответния мотор и т.н.
Та оптимизирането/освобождаването на изпускателната система при всички положения повишава мощността на мотора, а не е внушение,но пък настъпват промени в динамиката,а и в други показатели...обяснил съм вече как,назад в темата.И от там вече идват недоволствата и евентуалните опасности от внушения :Mr Green Fun
Началното замисляне,сиреч турбодупката,може да бъде избегната с подходящи системи...пример са WRC автомобилите,но при нашите евридейки това е почти невъзможно или неоправдано скъпо(няма да се впускам в обяснения).Премахването на катализатора ще намали малко въпросното замисляне,но да го премахне е невъзможно :idea:
Ако беше прочел темата обстойно от начало,може би нямаше да разсъждаваш по този начин :deal

Силов тунинг само с големи прави тръби или пък магически резонатори не се прави!


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот MaRtiNsKi » Пон 22 апр 2013 11:32


Колеги последно колко мм е стокова генерация на 1z ?
Искам да направя нова генерация от меката връзка назад,като ще остане само последното гърне за момента.
Демек от меката връзка до крайното гърне колко мм е стоковата тръба и колко мм да сложа нова права тръба?

Колата е с чип,затапен EGR :)

Поздрави


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 22 апр 2013 13:54


Ф50 са оригиналните тръби, а иначе ако искаш да си запазиш вървежа в ниските не слагай прекалено широка.Да кажем Ф55 най-много.


polkut
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 10:43
Автомобил:
Двигател:

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот polkut » Пон 22 апр 2013 19:09


ventotdi написа:Като казваш "тракторската" надявам се да сравняваш с New Holland mhihi . Така ми работеше мотора и с гърнета ... сега като застанах от зад да погледам и приятел натисна видях разлика ,че на 5000 оборота се чува дебита на излизащия въздух ... иначе по време на каране грам разлика ...,а и на място не усещам такава :) ... Щом казваш ,че си трака като трактор ти видя клипа с права генерация ... чуй сега на тоя клип без никаква генерация как е ... открии разликата mhihi mhihi
http://vbox7.com/play:35dc9d4d


Хех, бърбочи като american muscle :D


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот MaRtiNsKi » Пон 22 апр 2013 19:47


Golf_Diesel_ написа:Ф50 са оригиналните тръби, а иначе ако искаш да си запазиш вървежа в ниските не слагай прекалено широка.Да кажем Ф55 най-много.


Мерси колега :th_up

А как ще е с 60мм ? Има ли някой колега с чип и 60мм?

поздрави


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тр

Мнениеот don hose » Вто 23 апр 2013 14:28


ф60 външно е перфектния размер, и колена лесно се намират;)


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: 1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тр

Мнениеот lubecku » Вто 16 юли 2013 10:35


Да не пускам нова тема ще използвам тази,
колата е 1.8 моно АБС на пасата, понеже сега
сменяма главата и съм с нов колектор 4-2-1,
та съм решил да променя нещо и по генерацията
в момента съм с 1-резонатор, 2-ускорител (тип пура оргиналдъ е )
3-средно гърне 4-крайно, колата е тиха няма и помен и генерацията
вътре, но си мисля че е голяма тапа все пак.

Та въпроса ми е кое гърне е най голямата тапа в момента,
майстори казват средното то не е право, ами с някакъв
много кофти завой ,който всъщност си го прави самото гърне
влиза от едната страна и излиза на 90 градуса :gruebel
Чудя се дали да не го махна него и да сложа крайно от КР
с готени накрайници ,или да махна само крайното и да сложа
резонатор От ЕМ комплект например с някакъв накрайник ?
Мисля че резонатора и ускоритела не би трябвало да се пипат ?


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: 1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тр

Мнениеот lubecku » Сря 17 юли 2013 12:38


някой някакво предложение :gruebel


Потребителски аватар
qm_parket
Мнения: 406
Регистриран на: Пет 04 фев 2011 17:42
Автомобил: Nissan Navara 2.5Dci
Двигател: D40
Местоположение: Варна

Re: 1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тр

Мнениеот qm_parket » Чет 18 юли 2013 10:27


Против. Щом производителите са решили да бъде с гърнета, явно е имало защо.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: 1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тр

Мнениеот lubecku » Пет 19 юли 2013 9:34


:mhihi
идеята е да отпушим генерацията, но това да стане кадърно, не с ремуси или изправяне на една тръба и край
искам да си има резонанс, да си му останат вакуумите, същевременно да не е толко голяма тапа, и така като гледам просто средното ще отпадне, най вероятно ще звучи като жигула и точно за това се чудя за крайно от КР или някоя друг ГТИ :gruebel


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот valiosport » Пет 02 яну 2015 15:18


ventotdi написа:Като казваш "тракторската" надявам се да сравняваш с New Holland mhihi . Така ми работеше мотора и с гърнета ... сега като застанах от зад да погледам и приятел натисна видях разлика ,че на 5000 оборота се чува дебита на излизащия въздух ... иначе по време на каране грам разлика ...,а и на място не усещам такава :) ... Щом казваш ,че си трака като трактор ти видя клипа с права генерация ... чуй сега на тоя клип без никаква генерация как е ... открии разликата mhihi mhihi
http://vbox7.com/play:35dc9d4d

Колега страшен звук вади машинката, на празен ход е като някой "Hemi V8" American Muscle :vwknee
Направо ти завиждам за звука, аз на моята машинка 1.9 помпа-дюза съм с изтърбушен катализатор и на мястото на задното гърне съм сложил проходно с Ф60 вход и Ф100 изход, но не се чува така, дали може геометрията на турбото да спира газовете и за това да е по тихо...? :gruebel
Казвай какво си правил по генерацията, да правя и аз да сменям, искам да бърбочи като твоята :love.vw :vw_shamp :vwknee :vwknee :vwknee



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 55 госта